mongor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 (edytowane) Jaka długość, to Piotr Ci podpowie. O ile jeszcze wie gdzie poszukać, aby sprawdzić. Bo jak widzę z jego ostatnich wpisów, to kompletna demencja. No cóż, każdy, albo i nie, będzie w jego wieku. Jedni będą mniej, inni bardziej jadliwi. Wszystkim, i Tobie Piotrze, spokojnych świąt w gronie rodzinnym Edytowane 24 Grudnia 2013 przez mongor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierek27 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Koledzy łańcuszek wymieniony oraz tarcze sprzęgła. Łańcuszek zamówiłem z linku podanego w pierwszym moim potosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witaj Świerek.Który z tych łańcuszków co podałeś w swoim poście pasował a tarcze sprzęgłowe zamawiałeś na allegro czy w sklepie moto? Wymiana rozrządu była bardzo skomplikowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierek27 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Łańcuszek zamówiłem tu ( http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-kawasaki-ltd-440-z440-lancuszek-i3781730520.html ), tarcze też na allegro zamówione ( http://allegro.pl/ir-tarcze-sprzegla-vesrah-kawasaki-kz-440-d-ltd-i3779109645.html ). Wymiana nie jest trudna tylko trzeba zaopatrzyć sie w zakuwarke do łańcuchów bo bez bedzie cieżko rozkuć i zakuć łańcuszek. Jak na razie wszystko chodzi dobrze a stary łańcuszek był juz sporo wyciągniety. Jeszcze tylko muszę zobaczyć do gażników bo nie chce trzymać wolnych obrotów a na regulacje tą bocznom śrubą "pokrętłem" od obrotów biegu jałowego wogule nie reaguje. Edytowane 29 Grudnia 2013 przez swierek27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dzięki za odpowiedż.Ja w swojej kawie muszę zaglądnąć do kranika bo przy zamkniętym zalewa mi jeden gażnik.Nic Ci nie pomogę z gażnikami bo sam dopiero się uczę.Być może któryś z chłopaków tutaj zajrzy to coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierek27 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jak zalewa tylko jeden gaźnik to nie wydaje mi się że to wina kranika prędzej może przycinać się pływak albo zaworek paliwowy w gażniku. Lecz mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Dzięki,być może to jest przyczyną,jak wyciągne gażniki to się zobaczy.Z kranikiem też chyba coś nie tak bo cały czas przestawiam go na rezerwę i jest ok.a jak go zamknę to zalewa, oczywiście jak postoi kilka godzin.Moto odpala w miarę dobrze nawet jak dłuższy czas stoi [ale bez ssania]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klavy Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Czy jest ktoś na forum kto ma ltd 450 z około 88r?EN 450 85 rok. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Cześć Świerek widzę,że tu zajrzałeś to mam pytanie czy wymieniałeś olej w swojej kawie.Ja niedawno wymieniłem i weszło mi 2,2 litra a na korpusie silnika pisze,że wchodzi 2,9litra.Nie wiem czemuweszło mniej jak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierek27 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Cześć Skobelcx. Nie wymieniałem oleju ponieważ poprzedni właściciel dopiero go wymieniał. Jle bylo starego oleju po zlaniu? Czy olej wymieniałeś po rozgrzaniu silnika?A jak weszło tylko 2.2 to może cały stary olej nie zlecjał dobrze z silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Cześć Skobelcx. Nie wymieniałem oleju ponieważ poprzedni właściciel dopiero go wymieniał.Jle bylo starego oleju po zlaniu?Czy olej wymieniałeś po rozgrzaniu silnika?A jak weszło tylko 2.2 to może cały stary olej nie zlecjał dobrze z silnika.Sie ma.Olej wymieniałem na zimnym silniku.Robiłem rozrusznik i musiałem zlać olej aby odkręcić boczny dekiel i zamontować rozrusznik.Dzisiaj odpaliłem moto,rozgrzałem silnik,zlałem olej i wyszło mi 2,4l.Zalałem olej do silnika i stan oleju jest w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierek27 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Olej powinno się wymieniać na ciepłym silniku. Ale jeśli jest prawidłowy stan oleju to wszystko powinno być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisu18k Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Raczej nie możliwe, aku jest nowy, niedawno zalany, doładowany.., dodam że na poprzednim akumulatorze działo się podobnie, 3-4 dni i "siedział", też w tedy myślałem że to wina właśnie akumulatora, dlatego kupiłem nowy, stary dałem koledze i u niego trzyma prąd :)zobacz z lewej strony za plastikiem jest takie metalowe wielkie jajko niespodzianka ( idzie tam kabel z akumulatora chyba czarny ) zobacz czy jest na swoim miejscu w czarnej gumie . Mnie wypadło z gumy i stykało się z ramą co 2-3 dni musiałem ładować akumulator zniknął też problem z zacinającymi się gaźnikami na 5.5 tyś obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skobelcx70 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Sie ma świerek nie odzywałem się tak długo bo dopiero dzisiaj zrobiłem moto.Miałeś rację,zacinał się pływak w gażniku.Teraz jest ok,moto odpaliło bez problemu i już nie cieknie z gażnika.Do wiadomości-odnowiłem stary akumulator.Wylałem stary elektrolit[prawie nic nie było] wypłukałem wodą destylowanąA,zalałem wodą destylowaną,naładowałem prostownikiem [kilka godzin małym prądem].Rozładowałem aku żarówką 12v[trwało to 2 dni].Zalałem elektrolitem o gęstości 1,28 g/cm3,naładowałem małym prądem,odpaliłem moto[stał 40dni].Akumulator działa jak nowy,żadnych problemów z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Oleju do silnika wchodzi 2,9 litra jeśli wymieniamy też filtr oleju. Przy wymianie bez filtra wchodzi około 2,5 litra, tak mówi instrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.