Domel Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Swieca z malucha ma przeciez dlugi gwint a motocyklowe maja krutki wiec jak chcesz sobie cos spie**olic to twoj pomysl jest Xtra :) Świeca od malucha ma chyba krótki gwint o ile się nie myle 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Świeca od malucha ma chyba krótki gwint o ile się nie myle A jak ma krótki to strasznie przepraszam:) wiem ze zuk ma chyba krótki gwin bo kupowalem swiece Bosha do moto a laska mi sie pyta czy do zuka? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 13 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Cypherius - jestem po prostu zielony z mechaniki i tak tylko pytam!!!! (nawet kasy na tą przeróbkę nie mam!!!!!!) A dziś założyłem nowy kondensator iśmigam dalej (strasznie zimno!!!!).Koniec tematu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 czesc Manulo :( wogole fajna ksywka heehCypherius - jestem po prostu zielony z mechaniki i tak tylko pytam!!!! po 1 to nie mechanika tylko elektronika hehee.No koledzy radzą dobrze ale jecze ja dodam od siebie ze jak wstawisz wiekszy kondensator ,to znaczy 0.24uF to bedziesz mial slabiutką iskre.A dlaczego?Otóz kondensator nie bedzie napelnial sie do konca z racji tego ze ma wieksza pojemnosc i nie bedzie buforowal jak powinien.Zeby dobrze oddawac nagromadzony ładunek to musi być w pelni naladowany.Ale kto wie 0.24 to nie jest tak duzo wiec moze...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 22 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2003 Wtrącę swoje trzy grosze : pojemność kondensatora w silniku jest raczej umowna - po pierwsze takie kondensatory mają dużą tolerancję, po drugie po rozgrzaniu zmieniają się właściwości dielektryka i tym samym pojemność ( pojemność może się zmienić nawet dwukrotnie ). Zły kondensator byłby zauważalny tylko przy dużych obrotach, bo przecież czym większe obroty tym mniejszy czas ładowania. Z tych powodów stosuje się duże marginesy bezpieczeństwa zapewniający poprawną pracę przy dużych temperaturach i obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.