Fenix_ Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Mam takie pytanko mam Gokarta z silnikiem KTM 125 dokladnie modelu nie moge sie doszukac... pytanie jest nastepujące w cylindrze od strony wydechu jest tak jakby taka mała przepustnica która jest podłaczona do takiego drąrzka który wchodzi do silnika..... co to jest.. jak ruszam tym to tak jakby przymyka wydech.... a i tłok ma tylko 1 pierścien nie powiniem miec wiecej ???? Silniczek jest z roku albo 95 albo 97 teraz zapomniałem ale niewiem czy ktos moze mi przyblizyc co i jak a i szczelina miedzy tłokiem a cylindrem ma 0,25mm !!!!!! to za duzo :icon_question::D:D jak moge dojśc do tego jaki t model silnika ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jakiś model silnika? zrób zdjęcia. to widocznie jeden z wyczynów jak ma 1 pierścień =mocny silnik:) to co zamyka wydech to zawór wydechowy pozwodójący aby moc była oddawana bardziej równomiernie i nie miał braku mocy na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jest za słaby na bank dlatego sciagnolem dzisiaj cylinder cylinder ok ale tłok do wymiany.... czy w KTM na tłoku powinien byc jeden pierścien to mi cos nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jest za słaby na bank dlatego sciagnolem dzisiaj cylinder cylinder ok ale tłok do wymiany.... czy w KTM na tłoku powinien byc jeden pierścien to mi cos nie pasuje Powinien być jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Może być słaby ponieważ właśnie to co przymyka ten wydech (zawór wydechowy) jest cały czas zamkniety !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) to jest 125cc ? pewnie jakiś sx no a ten luz to zdźiebko za duży, powinien być ok 0,05mm a konkretny model silnika być może dojdziesz po numerze , po numerze ramy napewno ale tego nru to raczej nie będziesz miał :] Edytowane 6 Października 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) A odległoś cylinder - tłok szczelinomierz pokazał 0,25mm troszke za duzo moze jak bym podał numer z głowicy lub cylindra to ktos by to mugł zidentyfikowac Edytowane 6 Października 2007 przez Fenix_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 zrób zdjęcie silnika i będzie wiadomo co to Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) na allegro znalazłem taki motorek dokładnie z takim silnikiem http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=252190843 z tłoka 54p26 z cylindra 5020005000 elko 54-27r z głowica 5020006000 Edytowane 6 Października 2007 przez Fenix_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Szczelinomierzem nie zmierzysz luzu tłok-cylinder.Daj do zmierzenia w zakladzie gdzie mają średnicówkę i mikromierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 na allegro znalazłem taki motorek dokładnie z takim silnikiem http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=252190843 z tłoka 54p26 z cylindra 5020005000 elko 54-27r z głowica 5020006000To najbardziej parszywy silnik jaki powstał w KTM... Super awaryjny i superdrogi w utrzymaniu. tłok na szczęscie pasuje od 98r SX tylko trzeba deczko przyplanować głowice bo oryginalny tłok (mega hiper drogi ELKO) ma wypukłe denko a ten nowszy ma płaskie. Najgorzej jest ze sprzęgłem bo tego nie da sie poprostu kupić a nie pasuje od niczego. No i przedewszystkim tak jak wyżej Jarek napisał - szczelinomierzem nie mierzy sie różnicy średnic tłoka i cylindra :icon_evil: A jest to model silnika który był montowany w SX i GS 125 od 92-97r włącznie. Niby katalogi częsci zaczynają sie od 94r (wczesniej jest czarna dziura) ale ciężko bedzie cokolwiek dostać a jeżeli już to za duże pieniądze. Pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 po pierwsze to tłok mierzysz z dolu a nie z gory, bo z gory jest on zawsze mniejszy. Sprawdz luz zamka pierscienia, zdejmij go z tloku i wsun w cylinder, wtedy mozesz sobie sprawdzic szczelinomierzem. powinna być od 0.1-0.5mm, ale jak bedzie 1mm to jeszcze mozesz chwile posmigac luz montazowy(tlok-cylinder) po szlifie wynosi 0,05mm. Po dotarciu 0,07-0,12mm (zalezy od moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 No to tak :icon_mrgreen: szczelina jaka powinna być to w ksążce znajdź ;):):D Jak na tłoku jest miejsce na 1 pierścień to powinien on tam być, ale zazwyczaj są 2 jeden samrująco zbierający i jeden uszczelniający. A ta przepustnica to masz regulator wydzielania spalin :D:) jak silnik sie zepsuje to mułowato bedize chodziło i to sie bedzie nieotwierało :) Tam też regulujesz z jaka moca ma chodzić wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 zazwyczaj są 2 jeden samrująco zbierający i jeden uszczelniający. To ciekawe, możesz rozwinąć myśl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix_ Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 a to panowie mnie nie pocieszyliście problem jest taki czy warto to naprawiac ??? tlok na bank do wymiany ma doś głebolie rysy na wdechu pierścionek kwadratowy :bigrazz: prawie ogolnie gładż cylindra ok zero rysek ale jest jeszcze taki problem o wiele słabszy będzie jak wydech jest nie oryginalny strata mozy jest duza??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.