Skocz do zawartości

Mam problem z GSXF 600


Nigga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje małej rady. Przy chamowaniu tylnym kolem z silnika wydobywa sie dziwny dzwiek. Przy krotkim i mocnym nacisnieci cos strzela przy dluzszym jak by tryby sie mielily.Jak naciskam delikatnie to nic sie ne dzieje. Czy to moze byc cos z lancuchem albo z zebatka? Z gory dzieki za pomoc. Jezdze Suzuki GSXF 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczy ze nie masz zbyt wyciagnietego lancucha, zobacz stan zębatek. sproboj to samo wpradzić na podnozku centralnym bardzo uwazajace zeby moto nie spadlo z niego.

 

mowisz o hamowaniu silnikiem czy hamulcem ? moez lanuch masz luzny i uderza o wahacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się czasem że stuknie , jak mocno i na chwilę depnie się w pedał (o ile pamięć mnie nie myli , bo zwykle hamuję łagognie i z wyczuciem ) . Jeśli dłużej hamujesz i stuka to po prostu może zaczynasz zatrzymywać silnik , który spadając poniżej np 1000 obr/min zaczyna szarpać łańcuchem .

 

Po dużym przebiegu może być zużyty gumowy ślizg na wachaczu , ja wymieniałem przy 80kkm . Łańcuch zaczynał rysować lakier wachacza przed wejściem na ślizg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczy ze nie masz zbyt wyciagnietego lancucha, zobacz stan zębatek. sproboj to samo wpradzić na podnozku centralnym bardzo uwazajace zeby moto nie spadlo z niego.

 

mowisz o hamowaniu silnikiem czy hamulcem ? moez lanuch masz luzny i uderza o wahacz

 

dzieki za odp. lancuch jest delikatnie luzny ale zasiegalem rady goscia ktury obczaja te klimaty i powiedzial ze naciag przejdzie szczegulnie jak jezdze z pasazerem.

 

Zdarza się czasem że stuknie , jak mocno i na chwilę depnie się w pedał (o ile pamięć mnie nie myli , bo zwykle hamuję łagognie i z wyczuciem ) . Jeśli dłużej hamujesz i stuka to po prostu może zaczynasz zatrzymywać silnik , który spadając poniżej np 1000 obr/min zaczyna szarpać łańcuchem .

 

Po dużym przebiegu może być zużyty gumowy ślizg na wachaczu , ja wymieniałem przy 80kkm . Łańcuch zaczynał rysować lakier wachacza przed wejściem na ślizg .

 

dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój... jak by obczajał to by Ci pomógł. Cały ten Twój problem wygląda na banalny. Jednak nikt przez neta nie zdiagnozuje tego w prawidłowy sposób.

 

kolezka ktory sprawdzal lancuch zrobil to zanim mialem ten problem. Jak bym mogl szybko znowu zasiegnac jego rady to bym to zrobil. :bigrazz: jak nie znajde przyczyny to poczekam ile musze i go odwiedze. pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...