Skocz do zawartości

Naciąg rozrządu Pc25 Cbr 600


ValecznyYz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mały problem, albo go nie mam. Jak silnik jest zimny to słyszę rozrząd, stało się to dziś po przejazdze na A4 przy 205km/h, jak się rozgrzeje to go nie słychać a na zimnym silniku lekko słysze łancuszek, jak można go niaciągnąc ? Jak wygląda ten naciągacz ? Nie mam praktyki w 4t.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Motor to CBr 600F 2, silnik Pc25.

 

Edit: Wyczytałem, że jest tam naciągacz hydrauliczny, zanim dojdzie cisnienie to postuka troszkę, ALE wczesniej tego kurna mać nie miałem! Na ciepłym silniku dalej jest super a stukanie na zimnym nie trwa długo, czasami w ogóle nie stuka, czyżby poszedł napinacz ? Od FZR'ki pasuje ponoć ?

Edytowane przez ValecznyYz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znowu opcja "szukaj" przestała działać ????

 

jest kilka tematów bardzo dokładnie omawiających ten problem łącznie nawet z opisem wymiany i ew przeróbki napinacza od FZR

 

Opcja szukaj działa, ale mój problem jest inny.

 

Dlatego zadaję pytanie a odpowiedzi z tematów które wyszukałem są w poście wyże. Na zimnym silniku grzęźi przez chwilę, po rozgrzaniu nic nie słychać. Czasami na zimnym też nie słychać problem sam znika, zdażyło mi się tak dwa razy, że dzwoniło ? Więc co to może być ? Jak go naciągnąc ? A może zostawić wszystko w spokoju ? Jestem idealistą i wszystko mi przeszkadza. Może to tak ma być ? Cbr'ka przejechałem dopiero 1200km i może nawet nie zauważyłem tego problemu bo to w sumie w kasku nie do usłyszenia. Wczesniej jak wciskałem sprzęgło nie było słychać skrzyni a teraz jak wciskam to nic się nie zmienia, tylko to się zmieniło ? Czy to konczący się rozrząd czy po prostu PC25 tak ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie wszystkie CBR maja slabe napinacze lancuszka i to jest problem, nic innego tam nie pada

 

to sa piersze sygnaly, ale daleko jeszcze do typowych

 

jezeli jestes pedantem to juz

 

- przerob napinacz opcja szukaj tak jak napisal kiler

- wymien napinacz na oryginalny (lecz nie gwarantuje efektu ze bedzie git- zagwarantuje jezeli wymienisz dodatkowo lancuszek rozrzadu)

 

wsio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozgrzaniu silnika wprowadź go na 2500 obrotów i powoli opuść do 2000 i tak kilka razy.

Jak będzie brzęczał w tym zakresie to napinacz do wymiany.

Czasami pomaga olej 20W60 ale to dopiro po przebiegu ponad 80.000 km.

Może maż nadmiernie wyciągnięty łańcuszek i czas go wymienić?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak chłopaki piszą wszystko znajdziesz w temacie o napinaczu do f4…

 

 

Dobra, po sprawie.

 

Okazało się, że musiał się dociągnąć - tak mi powiedzieli w serwisie co do tego napinacza hydraulicznego. Już nic nie dzwoni, nie puka jest tak jak dawniej, wystarczyło odpalić i przejechać pare km żeby cisnienie doszło do napinacza - tak mi powiedziano w serwisie. Patrzyłem co do napinaczy na przyszłość, jednak wole oryginał :buttrock:

 

Dzięki za odpowiedzi ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...