Skocz do zawartości

VIRAGO XV 750 W KUPIE SIŁA - ZBIÓRKA SZYKU PRZEZ DOPĘDZANIE


ROUTE 66 RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

szerokość opony z przodu ma znaczenie, po przesiadce z Virago na V-Stara lepiej mi się jeździ po drapanym i po koleinach ale może to kwestia większego doświadczenia, jeśli chodzi o ciśnienie powietrza w lagach to fakt, początkowo w Virago miałem złe ciśninie, jeździłem tak i myślałem że tak ma być, po wymianie oleju i dopompowaniu powietrza znaczna poprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szerokość opony z przodu ma znaczenie, po przesiadce z Virago na V-Stara lepiej mi się jeździ po drapanym i po koleinach ale może to kwestia większego doświadczenia, jeśli chodzi o ciśnienie powietrza w lagach to fakt, początkowo w Virago miałem złe ciśninie, jeździłem tak i myślałem że tak ma być, po wymianie oleju i dopompowaniu powietrza znaczna poprawa

Daj kilka szczególow wiecej o dopompowaniu powietrza w lagach Virago. Do chwili obecnej byłem przekonany, że tylko olej jest czynnikiem pracujacym w lagach Virago? Jak skontrolować ciś pow w lagach i jak dopompować? Ja mam XV750 z 97r. Czy w tym modelu (europejski) jest ten sam system jak w innych - gdyż jak dotad nie miałem zielonego pojecia że jest mozliwośc i koniecznośc pompowania pow do lag!!!!!!

szerokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj kilka szczególow wiecej o dopompowaniu powietrza w lagach Virago. Do chwili obecnej byłem przekonany, że tylko olej jest czynnikiem pracujacym w lagach Virago? Jak skontrolować ciś pow w lagach i jak dopompować? Ja mam XV750 z 97r. Czy w tym modelu (europejski) jest ten sam system jak w innych - gdyż jak dotad nie miałem zielonego pojecia że jest mozliwośc i koniecznośc pompowania pow do lag!!!!!!

szerokosci

 

 

niestety w twoim modelu nie ma chyba opcji pompowania ........... jest ona w wersji canadyjskiej a tobie jezeli masz ochote zrobic sobie twardszy przod proponuje sprezyny progresywne ......leczy wszystkie dolegliwosci sam to przerabialem u siebie i wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz ochote zrobic sobie twardszy przod proponuje sprezyny progresywne ......leczy wszystkie dolegliwosci sam to przerabialem u siebie i wiem

 

Ponieważ też odczuwam problem uciekającego przodu to te sprężyny bardzo mnie interesują. Możesz coś więcej opisać gdzie to kupić i jakie są koszty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiosna ,wyprowadzam sprzet na pierwsza jazde ,wchodze w zakręt i.....siwieje :biggrin: Motorek jak pijany zając po miedzy ,przyczyna prozaiczna ,zbyt male ciśnienie w oponach.Garaż, wyeliminowanie przyczyny poprawia to deko styl w jakim Vulcan pokonuje zakrety ale to jeszcze nie to co było w poprzednim sezonie ,szukam dalej i wymieniam obie gumy (stare juz nadgryzione zębem czasu).Niestety nadal źle .Przyczyną okazało się pęknięte łożyska główki ramy .Po wymianie .... :icon_biggrin: nic tylko wchodzić w winkle.

Duża rożnica między rozmiarami (szerokość opony ) ma zasadniczy wpływ na prowadzenie sie motocykla ,szczególnie na ciężkich nawierzchniach ktore jeszcze niestety dominuja na naszych drogach.Autopsja .Pozdrawiam.

NO i BINGO. Przychylam się do twoich spostrzeżeń RAFAL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

W sprawach "pytaniowych" szukam kogoś z virażką 750, kto mieszka w okolicach Głogowa lub Leszna.

Teraz w wolnych chwilach działam przy mojej Kochance i czasami debrze by było pogadać o szczegółach.

Mam kumpla z intruderem i trudno czasami, żeby znalazł go a jak tylko ma to zawsze doradzi.

 

Zrobiłem w poprzednią sobotę ok 40 mil, bo licznik ma wer. am.

Pięknie chdzi i wydechy ma boskie, bo holender wybebeszył. ;)

 

Zatem czekam na dobre wieści i pozdrawiam!

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum zawsze pytać możesz ludzi napewno ci odpowiedzą i doradzą.Może jakieś foty zarzucisz swojej viagry albo filmiki na których usłysymy jak te bosskie wydechy chodzą.Ogólnie zauważyłem niestety że odchodzi się od virago bo coraz mniej ich widzę na forum.Kiedyś w dziale chopper/cruiser praktycznie istniał tylko temat virago 535 a teraz chińczyki nas wyprzedziły niestety.

Pozdrawiam.

 

P.S. Co to za stwór w avatarze masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawach "pytaniowych" szukam kogoś z virażką 750, kto mieszka w okolicach Głogowa lub Leszna.

Teraz w wolnych chwilach działam przy mojej Kochance i czasami debrze by było pogadać o szczegółach.

Mam kumpla z intruderem i trudno czasami, żeby znalazł go a jak tylko ma to zawsze doradzi.

 

Zrobiłem w poprzednią sobotę ok 40 mil, bo licznik ma wer. am.

Pięknie chdzi i wydechy ma boskie, bo holender wybebeszył. :clap:

 

Zatem czekam na dobre wieści i pozdrawiam!

:notworthy:

moze daleko ale jestem za :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtam serdecznie i dzięki za teksty,

 

Marku73, już wcześniej Ciebie znalazłem i postaram się nawiązać kontakta, zwłaszcza, że jak już zauważono Virażek i to 750 jest jakby trochę mniej, ale za to są odlotowe, chociaż mam kumpla, który jest w klubie głogowskim i zmienia z intruza 1.4 na (nie wiem dokładnie), ale to coś ma mieć poj. 1.7 i jak na razie nie chce się pochwalić co to będzie bo się robi. jest po slizgu małym.

 

Ja obecnie każdą wolną chwilę spędzam z "kochanką", a że jest to maszynka, którą mam po dłuższej przerwie, o poj. zdecydowanie większej, jak miałem, mam wiele pytań.

 

Co do zdjęć to zabieram się do tego i niebawem wrzucę.

Gifek, to po prostu ja! :icon_razz: a poza tym przypomina mi wędkowanie, które też kocham :bigrazz:

 

Dobrze wiedzieć, że w Bydgoszczy będę miał kogoś z maszyką, bo zaglądam do Fordonu i Ostromecka (teście i szwagrowaci), jak tylko sezona będzie obowiązkowo tam będę!

 

Wracam jednak do przyjemnego temata - KOCHANKA!, mimo iż stosuję zasadę, że "jak coś chodzi, to się tego nie rusza", systematycznie zaglądam gdzie się tylko da.

I tak ostatnio zaglądnąłem do halogenów i po zmontowaniu i przeczyszczeniu całości, lewy przestał świećić, po rozkręceniu i sprawdzeniu okazało się że przestał świecić też prawy. A przed samym zakupem od handlarza nie świeciły się oba i coś było robione, tylko nie wiem co? Zaglądnąłem do bezpieczników, których szukałem wcześniej, a nie muszę już pisać, że wg. instrukcji, którą sobie zakupiłem nic się nie zgadza.

I tym sposobem jestem umówiony na jutro z kumplem, który jest elektrykiem i może coś doradzi.

 

Marku, pewnie Tomka znasz (sklep moto w Głogowie, koło BP), u niego mam zamiar conieco kupić, bo w zasadzie niewiele mam.

 

Mam zamówione oponki, tylko że zabrałem się za dodatkową pracę, bo kasę trzeba szukać a kaska też chcę zakupić, nie wspomnę o całej reszcie :biggrin:

 

Pozdrawiam wszystkich zakręconych

:icon_razz: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze Ci zazdroszczę tego, że możesz tyle czasu lali poświęcać. Ja niestety muszę się ograniczać (żona, praca, dzieci itp.). Ale skoro lubisz wędkować to rewelka. Ja w tym roku po dwóch latach przerwy (żona, praca, dzieci itp. + budowa) wracam do kija, tak więc będzie dodatkowy pretekst aby trochę posiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...