Macias Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Kto ci powiedział że pisałem o motocyklach ogółem ale ok mogłem nie tak sformułować zdanie ale w myślach miałem cały czas motorowery Dlaczego w maluchu pomaga zdjęcie filtra a w motorowerze nie ??? to proste pojemność silnika malucha jest znacznie większa. W maluchu zapotrzebowanie na powietrze jest kilka razy większe niż w proporcjonalnie mniejszym silniku motoroweru który ma proporcjonalnie mniejsze zaporzebowanie na powietrze zdjęcie filtru powietrza w motorowerze daje efekty ale proporcjonalnie mniejsze. Nie jest tak jak ci sie zdawało dwa identyczne silniki mogą mieć taką samą żywotnośc ale nie muszą a odpowiada za to kilka czynników. Możesz sobie zrobić mały eksperyment a mianowicie znajdź sobie jakiegoś kumpla co też ma simsona zafundujcie sobie remont silników na identycznych częściach z małym wyjątkiem ty w ogóle nie zakładaj filtra powietrza zobaczymy jaki przebieg będziesz miał do następnego remątu a jaki bedzie miał twój kumpel to tyle moich technicznych wypocin :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 11 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 I oto co znalazłem o dolocie w seryjnym maluchu "Zabawę z silnikiem zacząłem od puszki filtra powietrza , początkowo wyciąłem dziury w dnie puszki , filtr powietrza nadal został na swoim miejscu , osiągi niewiele się polepszyły , ostatecznie wyciąłem całą dolną blachę z puszki , filtra nie było już jak zamontować (najlepszy sportowy filtr powietrza to brak filtra osiągi super , żywotność silnika u mnie dobrze – nie wiem jak u innych ) , tłumik szmerów zastąpiłem rurką od malucha 600 , na końcach rurki znalazły się opaski ściskające – po to aby cały układ był szczelny(wytwarzało się w nim teraz całkiem spore ciśnienie powietrza , im wyższe obroty silnika tym ciśnienie większe – coś jak TURBO dla ubogich).Po tych modyfikacjach moje auto zaczęło dopiero jeździć , ponad 130 na prostej bez problemu" wiem że z motocyklami ma to niewiele wspólnego ale seba78 mnie sprowokował :) buehehehheehehehehhe ihahahahhahahahhahahahhaa lol lol lol stary do kogo te texty - zajmuje sie caly czas tuningiem maluchow ( dorabam u znajomego). Wiesz jaka wersja malucha jedzi do 130 ? GTx. Koszty sa spore, oj spore. a ten opis modyfikacji filtra to gucio prawda, czlowieku jak te opisy okreslaja pseudo TURBO to moja babcia jest moim wujkiem. Filtr sportowy - to jest to. do tego strumiennica dolotowa - zwykla rura od 600tki to wielkie nic. wiesz ile kosztuje strumiennica plus filtr ? 300 zeta najmarniej. do tego strumiennica wydechu :(te wszystkie super extra tuningi opisane w necie to glupoty - LUDZIE NIEKOMBINUJCIE !chcecie porzadna strone i forum o zabawie maluchem ? szukajce FIAT&FURIOUS.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Fiat&Furious znam bardzo dobrze:P a co do tego ile poleci seryjny maluch to nie wiem bo nigdy nie miałem ale z tego co wiem to w porywach daje rade pójść ponad sete jak jest w dobrym stanie technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 cypherius zobacz sobie na http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f=25 to jest forum F&F i tam wlaśnie założyłem specjalny temat o tym ile poleci malacz zobacz i sie przekonaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Kto ci powiedział że pisałem o motocyklach ogółem ale ok mogłem nie tak sformułować zdanie ale w myślach miałem cały czas motorowery Dlaczego w maluchu pomaga zdjęcie filtra a w motorowerze nie ??? to proste pojemność silnika malucha jest znacznie większa. W maluchu zapotrzebowanie na powietrze jest kilka razy większe niż w proporcjonalnie mniejszym silniku motoroweru który ma proporcjonalnie mniejsze zaporzebowanie na powietrze zdjęcie filtru powietrza w motorowerze daje efekty ale proporcjonalnie mniejsze. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: o ku*wa, ale jazda :!: hahahahahahha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Nie jest tak jak ci sie zdawało dwa identyczne silniki mogą mieć taką samą żywotnośc ale nie muszą a odpowiada za to kilka czynników. Możesz sobie zrobić mały eksperyment a mianowicie znajdź sobie jakiegoś kumpla co też ma simsona zafundujcie sobie remont silników na identycznych częściach z małym wyjątkiem ty w ogóle nie zakładaj filtra powietrza zobaczymy jaki przebieg będziesz miał do następnego remątu a jaki bedzie miał twój kumpel Wydawało mi się, że jesteś dość inteligentny. Skoro nie to napiszę to inaczej.(najlepszy sportowy filtr powietrza to brak filtra osiągi super , żywotność silnika u mnie dobrze – nie wiem jak u innych )Nie wiem skąd skopiowałeś ten tekst, ale zacytowane przeze mnie zdanie mówi samo za siebie. A najlepsze :lol: jest sformułowanie "nie wiem jak u innych". Zawsze zdawało mi się, że dwa identyczne silniki (jeśli są sprawe) mają taką samą żywotność. A tu co? hehe :lol: :lol: Pomijam oczywiście różne warunki eksploatacji.Chodzi o to, że silnik z filtrem ma taką samą trwałość jak identyczny silnik też z filtrem, a silnik bez filtra ma taką samą trwałość jak identyczny silnik tez bez filtra. ----w nawiązaniu do pierwszego cytatusilnik malucha potrzebuje więcej powietrza to jest oczywiste. I właśnie z tego powodu filtr SERYJNY malucha ma kilkukrotnie większą przepustowość niż SERYJNY filtr motoroweru. Seryjny filtr malucha jest dostosowany do jego zapotrzebowania na powietrze, tak samo jak seryjny filtr motoroweru (samochodu, motocykla, kosiarki czy jakiego kolwiek innego silnika) jest dostosowany do zapotrzebowania konkretnego silnika! A jeżeli stożkowe filtry dają wzrost mocy (teraz mam na myśli wszyskie rodzaje silników spalinowych) to mógłbyś mi kolego wytłumaczyć dlaczego takie filtry nie zostały zamontowane fabrycznie :?: Pamiętaj, że do innego filtra trzeba dostroić gaźnik i wydech (chyba nie tylko to - ale ja się na tym nie znam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Nie wiem nie mam pojęcia nic mnie to nie obchodzi i nie rozumiem tego daj mi już spokuj jestem człowiem spokojnym i takim chce pozostać nie ma już nic do dodania sami sie zastanawiajcie co to da :) nara pozdrawiam wszystkich którzy żyją w niewiedzy tak jest lepiej :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 :lol: :lol: :lol: ... zakonczcie te klotnie - prosze ... blagam juz mnie brzuch o smiechu boli ... litosci ... hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Jeżeli chcesz założyć sobie taki jak ma Z3US w swojej Jawce (chodzi o wielkość) to lepiej sobie daruj i pozostań przy standardowym. Idea stozka polega na tym, żeby miał większą powierzchnią roboczą niż standardowy filtr. Mój ma prawie 8 cm. średnicy i 5 cm średnicy na wlocie i jest połączony z gaźnikiem za pośrednictwem orginalnej jawowskiej gumy i adaptera mojej roboty.to w zlej bajce to wyczytales filtry cottonowe maja zmniejszac opory, a takie pytanie jaki masz gaznik seryjny czy jakis wiekszy ze Ci taki olbzymi fitr potrzebny?BTW witam na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Witam!Zycze milego czasu spedzonego na 4um Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 11 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 lol :) buehehehe poczytaj jeszcze o przeklamywaniu licznika w maluchu, a ponad 80tke to przeklamuje ostro :( powiem tak :seria - max 105-110 ( plaski teren).grzebany - 110 i wiecej ( na razie nie znam ograniczenia - maluchowski silnik grzebany na 800tke, glowica Fiat Panda, gaznik poziomy Webera itp itd - hmm trudno okreslic - 150-160? ( of coz klatka bezpieczenstwa kubelki 4punktowe pasy bezpieczenstwa). czas do setki - okolo 10 sekund :D wiele maluchow widzialem, ale ze kompletna seria 130 - nie wierz w to. a nawiazujac do tematu : jesli nic sie nie dzieje bez filtra, to po co on jest ???? e ? jak sie cos robi to po cos to jest - najprostsza chyba łopatologia. masz samochod ? zdejmij filtr i pojezdzij zobaczymy ile ujedziesz bez czyszczenia dysz w gazniku :D pozdro - koniec z ta gadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 to w zlej bajce to wyczytales filtry cottonowe maja zmniejszac opory, a takie pytanie jaki masz gaznik seryjny czy jakis wiekszy ze Ci taki olbzymi fitr potrzebny?BTW witam na forum No z wielkością to troche przesadziłem, ale taki był pod ręką (za free) to taki założyłem zresztą i tak ma mniejszą powierzchnię niż oryginalny. A tak przy okazji to witam. Niezłe wejście miałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 11 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 drugie primo : seria 130 - ok ale na gratach wloskich, wywazony uklad korbowy itp.co do filtra :koles niech se sprawdzi na analizatorze spalin czego ile ma i po problemie wtedy od razu wiadomo ze cos jest nie tak zasyfi sie szybciej caly ganzik cala glowica nagar sie zbiera ostrzejszy zacznie przegrzewac sie silnika potem juz zatarcie nie tak daleko.madre cytaty nie ma co znajdujecie. ta dyskusja juz jest jałowa THE END Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 W związku z tym proponije kłódeczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 tak się zastanawiam o co cała ta kłótnia.Dobry, ale naprawdę dobry filtr który kosztuje gromadę pieniędzy, sporo więcej od Jawek, może dać zwyżkę mocy rzędu 25%.Przy 100 konnych silnikach 25% mocy więcej będzie odczuwalne, ale ile wzrośnie moc w Jawce po zastosowaniu stożków :?: 0.1, 0.2 kM :?: Jeśli będzie różnica to tylko dla psychiki właściciela. Ps ten gość od turbo dla ubogich rozśmieszył mnie do łez. Do działu Humor go :!: Ciekawe jak długo jeszcze pojeździ bez filtra :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 tak się zastanawiam o co cała ta kłótnia.Dobry, ale naprawdę dobry filtr który kosztuje gromadę pieniędzy, sporo więcej od Jawek, może dać zwyżkę mocy rzędu 25%.Przy 100 konnych silnikach 25% mocy więcej będzie odczuwalne, ale ile wzrośnie moc w Jawce po zastosowaniu stożków :?: 0.1, 0.2 kM :?: Jeśli będzie różnica to tylko dla psychiki właściciela. Nie sądze aby SAM filtr dał 25%. Niesądze aby dał nawet 1/4 z tych 25%. Sam filtr to jeszcze nic. Ps ten gość od turbo dla ubogich rozśmieszył mnie do łez. Do działu Humor go Ciekawe jak długo jeszcze pojeździ bez filtra No jak to ile? Przecież napisał, że u niego żywotność jest dobra :lol: :lol: :lol: "nie wiem jak u innych" hihaaaha cały czas chce mi się z tego śmiać :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.