Skocz do zawartości

Cylinder 200ccm do EXC 125


piterq1991
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jako, że już niedługo będę musiał zrobić nowy nicasil na moim obecnym cylindrze (pochodzi jeszcze góra jeden tłok) myślałem o zakupie takiego zestawu

http://moto.allegro.pl/item246464557_ktm_e...k_glowica_.html

 

i tu mam pytanko. Czy da rade bez żadnego problemu założyć taki zestaw do 125, czy to będzie chodziło tak jak seryjna 200 KTM'a czy nie ma takiej możliwości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytałem na necie lub też na naszym forum, to znalazłem info, że KTM 200 to nic innego jak 125 z cylindrem 200.

no niby tak tyle ze 200 ma inny wydech i pewnie inny modół zapłonowy który inaczej steruje iskrą itp. Ogolnie to napewno 200 jest ta sama konstrukcja co 125 ale jest pewnie sporo szczegułów które je różnią. Ja bym nie bawił sie w takie przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ze tak napisał to nie znaczy ze będzie wszytko ok a po 2 w 200cc jest mocniejszy wał! itp itp! a wiec nie radze

:icon_mrgreen: Znowu Ty ;)

Wał i skrzynia biegów jest akurat identyczna w 125 i 200.

Pisz składniej te zdania bo ze zwrotu "no to ze tak napisał to nie znaczy ze będzie wszytko ok" nic nie wynika. Kto coś napisał i co napisał? Zwłaszcza ze w tym temacie nikt nie napisał ze to dobry pomysł i ze bedize ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to zakładać taki zestawik, ale nie załozylem tylko z tego wzgledu iż kiepsko z siankiem :banghead:

Rozmawiałem z kolesiem co ma EXC 200, od sety rozni sie tylko cylindrem,tlokiem,glowica i dyfuzorem. Reszta to samo, i nie ma ma żadnego innego wału ani korbowodu(mocniejszego) :flesje: po co sie odzywaja takie osoby ktore za przeproszeniem *** wiedza :crossy:

Także seta rózni sie tylko w/w rzeczami, a wiadomo że jak taki zestawik sie zalozy to trzeba moto wyregulować na nowo :buttrock:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wal i lozyska masz w stanie bdb to zakladaj.jezeli skoki sa takie same to czy ja wiem czy sterowanie iskra jest inne hmm no moze.a gazniki?

 

 

Gaźnik jest też taki sam, chyba ze może sie rożnić dyszami, ale to chyba nie problem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Moc będzie na pewno zauważalna a przebiegi między naprawcze podobne. Ale jest na bank wiele szczegułów które róznią silnik. Na pewno jest całkiem inny wydech ale i układ zasilania musi być nieco zmieniony bo po prostu nie wyda nam na 200ccm. Poza tym nie uważacie że to za duża zmiana? Z 125 na 200? Nie jest czasem zmieniony skok tłoka? Ja w swojej aprilce af1 zmieniałem cylka na 160ccm. Zamiast zapier... to on mulił. Musiałem bardzo długo i monotonnie bawić sie z dyszami paliwa. Ale udało sie i... Rozczarowanie. Oczywiście chodził o niebo lepiej ale o niebo lepiej wciągał paliwo. Zastanów sie czy ma sens ta zamiana. Wydasz kupe forsy na cylinder, kupe czasu stracisz na regulacje a i tak nie będziesz miał 100% mocy z oryginalnej 200 przez wydech który w 2t jest bardzo ważny. No i nie mówie o kosztach paliwa. Poza tym dowiedz sie jak stoją tłoki do 125 a 200, ale to pewno minimalna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Moc będzie na pewno zauważalna a przebiegi między naprawcze podobne. Ale jest na bank wiele szczegułów które róznią silnik. Na pewno jest całkiem inny wydech ale i układ zasilania musi być nieco zmieniony bo po prostu nie wyda nam na 200ccm. Poza tym nie uważacie że to za duża zmiana? Z 125 na 200? Nie jest czasem zmieniony skok tłoka? Ja w swojej aprilce af1 zmieniałem cylka na 160ccm. Zamiast zapier... to on mulił. Musiałem bardzo długo i monotonnie bawić sie z dyszami paliwa. Ale udało sie i... Rozczarowanie. Oczywiście chodził o niebo lepiej ale o niebo lepiej wciągał paliwo. Zastanów sie czy ma sens ta zamiana. Wydasz kupe forsy na cylinder, kupe czasu stracisz na regulacje a i tak nie będziesz miał 100% mocy z oryginalnej 200 przez wydech który w 2t jest bardzo ważny. No i nie mówie o kosztach paliwa. Poza tym dowiedz sie jak stoją tłoki do 125 a 200, ale to pewno minimalna różnica.

 

 

No wydech to normalna rzecz ze trzeba zmienic, mozna i jezdzic na zwyklym :biggrin: ale mozna sie zdziwic jak go rozsadzi :icon_biggrin:

 

A co do s[palania to bedzie bardzo podobne, bo 200 mniej krecisz, a jak mniej krecisz to mniej pali proste :bigrazz: tak jak w 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...