piterq1991 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam Jako, że już niedługo będę musiał zrobić nowy nicasil na moim obecnym cylindrze (pochodzi jeszcze góra jeden tłok) myślałem o zakupie takiego zestawuhttp://moto.allegro.pl/item246464557_ktm_e...k_glowica_.html i tu mam pytanko. Czy da rade bez żadnego problemu założyć taki zestaw do 125, czy to będzie chodziło tak jak seryjna 200 KTM'a czy nie ma takiej możliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) Tak duża zmiana pojemności w takim wyżyłowanym silniku nie może się dobrze skończyć. Nie polecam... :icon_mrgreen: Edytowane 28 Września 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Jak czytałem na necie lub też na naszym forum, to znalazłem info, że KTM 200 to nic innego jak 125 z cylindrem 200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Jak czytałem na necie lub też na naszym forum, to znalazłem info, że KTM 200 to nic innego jak 125 z cylindrem 200.no niby tak tyle ze 200 ma inny wydech i pewnie inny modół zapłonowy który inaczej steruje iskrą itp. Ogolnie to napewno 200 jest ta sama konstrukcja co 125 ale jest pewnie sporo szczegułów które je różnią. Ja bym nie bawił sie w takie przeróbki. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 No właśnie o taką wypowiedź mi chodziło. Tak więc zostanę przy tym, że zrobię nowy nicasil na obecnym cylku, i tak będzie najlepiej. Dzięki Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 no to ze tak napisał to nie znaczy ze będzie wszytko ok a po 2 w 200cc jest mocniejszy wał! itp itp! a wiec nie radze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 no to ze tak napisał to nie znaczy ze będzie wszytko ok a po 2 w 200cc jest mocniejszy wał! itp itp! a wiec nie radze :icon_mrgreen: Znowu Ty ;) Wał i skrzynia biegów jest akurat identyczna w 125 i 200. Pisz składniej te zdania bo ze zwrotu "no to ze tak napisał to nie znaczy ze będzie wszytko ok" nic nie wynika. Kto coś napisał i co napisał? Zwłaszcza ze w tym temacie nikt nie napisał ze to dobry pomysł i ze bedize ok. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ja miałem to zakładać taki zestawik, ale nie załozylem tylko z tego wzgledu iż kiepsko z siankiem :banghead: Rozmawiałem z kolesiem co ma EXC 200, od sety rozni sie tylko cylindrem,tlokiem,glowica i dyfuzorem. Reszta to samo, i nie ma ma żadnego innego wału ani korbowodu(mocniejszego) :flesje: po co sie odzywaja takie osoby ktore za przeproszeniem *** wiedza :crossy: Także seta rózni sie tylko w/w rzeczami, a wiadomo że jak taki zestawik sie zalozy to trzeba moto wyregulować na nowo :buttrock: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 jak wal i lozyska masz w stanie bdb to zakladaj.jezeli skoki sa takie same to czy ja wiem czy sterowanie iskra jest inne hmm no moze.a gazniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 jak wal i lozyska masz w stanie bdb to zakladaj.jezeli skoki sa takie same to czy ja wiem czy sterowanie iskra jest inne hmm no moze.a gazniki? Gaźnik jest też taki sam, chyba ze może sie rożnić dyszami, ale to chyba nie problem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 z wygladu moze taki sam, ale pewnie 200 ma gardziel "nieco" szerszy, nie uwazasz...? dyszami sie poratujesz, ale nieprzesadnie. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 ale czy aby napewno znacznie wzrosnie moc ? Czy raczej poprawi sie tylko dolny zakrec obrotow ?Jesli to drugie to teoretycznie tlok powinien wytrzymac dluzej.Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Moc będzie na pewno zauważalna a przebiegi między naprawcze podobne. Ale jest na bank wiele szczegułów które róznią silnik. Na pewno jest całkiem inny wydech ale i układ zasilania musi być nieco zmieniony bo po prostu nie wyda nam na 200ccm. Poza tym nie uważacie że to za duża zmiana? Z 125 na 200? Nie jest czasem zmieniony skok tłoka? Ja w swojej aprilce af1 zmieniałem cylka na 160ccm. Zamiast zapier... to on mulił. Musiałem bardzo długo i monotonnie bawić sie z dyszami paliwa. Ale udało sie i... Rozczarowanie. Oczywiście chodził o niebo lepiej ale o niebo lepiej wciągał paliwo. Zastanów sie czy ma sens ta zamiana. Wydasz kupe forsy na cylinder, kupe czasu stracisz na regulacje a i tak nie będziesz miał 100% mocy z oryginalnej 200 przez wydech który w 2t jest bardzo ważny. No i nie mówie o kosztach paliwa. Poza tym dowiedz sie jak stoją tłoki do 125 a 200, ale to pewno minimalna różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Moc będzie na pewno zauważalna a przebiegi między naprawcze podobne. Ale jest na bank wiele szczegułów które róznią silnik. Na pewno jest całkiem inny wydech ale i układ zasilania musi być nieco zmieniony bo po prostu nie wyda nam na 200ccm. Poza tym nie uważacie że to za duża zmiana? Z 125 na 200? Nie jest czasem zmieniony skok tłoka? Ja w swojej aprilce af1 zmieniałem cylka na 160ccm. Zamiast zapier... to on mulił. Musiałem bardzo długo i monotonnie bawić sie z dyszami paliwa. Ale udało sie i... Rozczarowanie. Oczywiście chodził o niebo lepiej ale o niebo lepiej wciągał paliwo. Zastanów sie czy ma sens ta zamiana. Wydasz kupe forsy na cylinder, kupe czasu stracisz na regulacje a i tak nie będziesz miał 100% mocy z oryginalnej 200 przez wydech który w 2t jest bardzo ważny. No i nie mówie o kosztach paliwa. Poza tym dowiedz sie jak stoją tłoki do 125 a 200, ale to pewno minimalna różnica. No wydech to normalna rzecz ze trzeba zmienic, mozna i jezdzic na zwyklym :biggrin: ale mozna sie zdziwic jak go rozsadzi :icon_biggrin: A co do s[palania to bedzie bardzo podobne, bo 200 mniej krecisz, a jak mniej krecisz to mniej pali proste :bigrazz: tak jak w 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.