Daro36 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Panowie, dajcie sobie spokuj z przepychankami i wezcie sie za jakies konkretne dzialanie przynoszace troche pozytku na forum.Piotrek, w zwiazku z tym ze o wiele wiecej wiesz o 2 suwach niz ja wiec mianuje cie swoim glownym pomocnikiem od Mechaniki 2T - przegladaj tamte posty i koryguj pomylki, oczywiscie w miare posiadanego wolnego czasu, jak robota przycisnie to trudno.Daro w jednym z watkow prosilem cie o napisanie rodzaju instrukcji rozbiorki i skladania silnika 2 suwowego do przyklejenia w Mechanice 2T, ale zadnej reakcji nie dostalem - co ty na to ? Adam M. Witam >>> Jeśli chodzi o napisanie na ten temat książki to są ich tysiace >>> jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy to chętnie udzilę wszystkich niezbędnych wskazówek. Między nami mówiąc to 2T nie jest skomplikowanym silnikiem a ja głownie zajmuję się silnikami zaburtowymi i zadko trafiają mi się silniki motocyklowe ( a co za tym idzie obca jest mi budowa skrzyń biegów i przeniesienia napędu w motocyklach i jedyne w czym mogę być pomocny to układ korbowo tłokowy i wszystko z jego niedomaganiem związane) Pozdrawiam..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 No i o to wlasnie mi chodzi - prawidlowe rozbieranie ukladu tlokowego silnika 2 suwowego i jego prawidlowe skladanie, co dla ciebie moze jest proste, ale nie jest takie dla mlodziaka ktory robi to pierwszy raz w zyciu.Chodzi mi o zwrocenie uwagi na szczegoly, czyli jak rozbierac zeby nie popsuc karterow, glowicy i nie polamac zeber cylindra ( jezeli sa ), jak rozbierac taki silnik chlodzony ciecza i potem jak skladac zeby byla mozliwie najwieksza gwarancja prawidlowego dzialania po zlozeniu.Jak powinno wygladac przygotowanie do docierania po wymianie tloka i pierscieni - czytajac posty w mechanice 2T mam wrazenie ze wiele rzeczy robione jest na przyslowiowa "pale" jak sie uda to dobrze.Tymczasem chcialbym zeby wisial tam wzor prawidlowego dzialania w takim wypadku, jako ze jest to b czeste uszkodzenie w 2T - niska kompresja i koniecznosc naprawienia tego.Nie chodzi mi o ksiazke, ale dluzszy post na ten temat, do ktorego mozna potem kierowac klientow chcacych to wykonac samemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.