Skocz do zawartości

Yamaha TDR


pucek123123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Mam taki problem ze moja TDR idzie licznikowe 110 mierzone z innymi motorami jest to około 120 ale nic więcej a i swoje musi się bujać i nie moze być dużego wiatru, A z pasażerem to licznikowe 100 i NIC więcej. I moje pytanie jest do użytkownik TDR jakie osiągi mają wasze TDR? Czy myślicie że moja może być gdzieś zablokowana? Dodam że bardzo niedawno(z 5000km temu) miała robiony kompleksowy remont(tłok, korbowód, nowa tuleja, łożyska itd...) Więc co to może być? A może wszystkie mają tyle mocy? Z góry dzięki za odpowiedz

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja szla spokojnie 140. Sprawdz dyfuzor moze masz jakas zwezke badz katalizator? Sprawdz czy licznik masz napedzany linka czy elektronicznie.

Ps jak na serio masz 14 lat to chyba 110 to az za duzo....

 

Dyfuzor był sprawdzany, jest pusty. Nie sprawdzałem tłumika. Licznik jest na Linke.

Wkręca się na 9-10 tysięcy. A tłok i pierścionki najlepszej jakości, Tłok jest wossnera. A jeżeli chodzi o dotarcie to był dobrze docierany. Dodam jeszcze że mam założony gaźnik od RS 125.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że to wina gaźnika lecz może być zablokowana jeszcze na YPVS (System ten reguluje przepustowość kolektora wydechowego w celu podniesienia ciśnienia tłoczonej do cylindra mieszanki i uzyskania lepszego napełniania, a w konsekwencji większej mocy silnika). Możesz spróbować jeszcze to odblokować, w mojej ten zabieg pomógł. Jeśli chcesz to mam opisane krok po kroku jak to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dodam jeszcze że mam założony gaźnik od RS 125"

 

A więc to moze byc tego przyczyną. Skombinuj normalny gaznik i sprawdz.

 

Pozdrawiam

 

 

a co to za roznica jak ma dellorto phbh 28 to przeciez w wiekszosci 125ccm taki jest a jak dellorto vhsb 34 to tez bardzo watpie zeby przez taki gaznik moto jezdzilo wolniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak może być ypvs. Ogółem sprawdź czy w ogóle działa. Po przekręceniu kluczyka powinieneś słyszeć takie bzyczenie silniczka elektronicznego . Jeżeli tego nie słyszysz to może masz nie podpięty bądź spalony silniczek zaworu i jest np ciągle zamknięty. Jeżeli jednak słychać ten dźwięk to spróbuj go podregulować. http://www.bikepics.com/pictures/657650/ Ja miałem tak linki i 140 szła. Jeżeli taka regulacja nic nie da to możesz ogółem sprawdzić przy odłączonym zaworze Odłączasz go odkręcasz ten dekielek i kluczem ( chyba 8) przekręcasz w prawo. Wtedy zawór bezie ciągle otwarty i wtedy sprawdź vmax. Motocykl będzie miał muła do ok 8 tys obr ale jeżeli to zawór go blokuje to powinien wtedy iść te 140. Po co to robić? Po to aby sprawdzić czy to zawór i czy próbować go regulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...