Skocz do zawartości

Nowe JAJKO, Suzuki GSX 650F '08


Rekomendowane odpowiedzi

Prosilbym o wszelkie uwagi odnosnie tego motocykla ze szczegolnym uwzględnieniem tego czego nie ma w publikacjach na chwilę obecną. Nie wiem dlaczego wszyscy do tej pory opisujący te motocykle wszystko przepisują z ulotki reklamowej.

 

Szczegolnie interesuje mnie:

 

1. Zasięg na zbiorniku

2. Spalanie - min, max - trasa/miasto/2 osoby

3. Elastyczność przy jeździe w 2 osoby.

4. Ergonomia dla kierowcy i pasażera.

5. Czy waga utrudnia prowadzenie tego moto i coś o prowadzeniu jego przy obciążeniu 2 osobami.

6. Przyspieszanie/ faktyczny v-max/ max obroty na poszczegolnych biegach odpowiadają jakim prędkościom.

7. Predkości max - wygodne do jazdy i dopuszczalne przy obciążeniu 2 osób w których da się jeszcze utrzymać znośną kierowalność motocykla i umiarkowane porywy wiatru.

8. Podatność na shimmy

9. Skuteczność świateł / poręczność przycisków.

10. Praca skrzyni biegów.

 

Za wszelkie uwagi dla tego motorku lub bandita z tym konkretnie silnikiem bardzo dziękuję - wcześniejsze silniki banditów i ich porównywanie mnie szczególnie nie interesuje.

 

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosilbym o wszelkie uwagi odnosnie tego motocykla ze szczegolnym uwzględnieniem tego czego nie ma w publikacjach na chwilę obecną. Nie wiem dlaczego wszyscy do tej pory opisujący te motocykle wszystko przepisują z ulotki reklamowej.

 

pewnie jeszcze nie mieli okazji pojeździć... a co do informacji, to chyba większość powieli się z tymi dotyczącymi bandita 650: wszak ten nowy gsx650f to bandzior w większych owiewkach :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi.

 

:biggrin:

 

25900 w salonie w krakowie - wszystkie dostepne kolory stoja

22500 u importerow

 

 

jeszua tak to bandit w owiewkach ale od tego roku ma tez inny silnik i nieco inne zawieszenie - dlatego cenne sa uwagi zarowno o nowym bandicie jak i o nowym gsxfie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, ze producenci nie przewidzieli ABSu do tego modelu... nawet w opcji. ;)

 

No pod tym wzgledem to Suzuki w ogole kuleje, sam fakt wypuszczenia nowej Hayabusy bez ABS 'u to juz kpina.

 

:biggrin:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosc duzo zdjec i kilka informacji w cyfrach ... mysle ze ktos rozumiejacy inaczej w tym smiesznym jezyku da rade wyciagnac jakies info ...

http://www.forum-auto.com/moto/section24/sujet377690-35.htm

 

 

np:

Le plein d'essence fait environ 275 kms + 60 km de réserve, la consommation à 130km/h est de l'ordre de 5.6l /100km.c'est un réservoir de 19 l.

Edytowane przez subbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Le plein d'essence fait environ 275 kms + 60 km de réserve, la consommation à 130km/h est de l'ordre de 5.6l /100km.c'est un réservoir de 19 l.

Proste...

Dla tych jednak co nie kumaci w fajnym jezyku zapodaje... :)

"na pelnym baku przejedzie ok. 275 km + 60 km rezerwy, pali przy 130 km/h na poziomie 5,6 L /100km, bak pojemosci 19L."

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi.

No widzisz jak Niemcownia jest zacofana,w Polsce sa juz testowki ktorymi mozna posmigac.

 

No pod tym wzgledem to Suzuki w ogole kuleje, sam fakt wypuszczenia nowej Hayabusy bez ABS 'u to juz kpina.

A widzisz,kiedys sie ze mna klociles ze Hayabusa bedzie miec ABS a jest tak jak ja mowilem.

A nie ma bo to sprzet dla ludzi z jajami a nie dla niemieckich emerytow :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jestem umowiony na jazde testowa wiem ze stelaz pod kufer 460zł i podnozek centralny (sic!) 1000zł.

 

jutro jestem umowiony na jazde testowa wiem ze stelaz pod kufer 460zł i podnozek centralny (sic!) 1000zł.

 

jestem po jezdzie testowej

moto mial 5km jak na niego wsiadalem wiec ze wzgledu na to oraz fakt ze i tak bede jezdzil glownie w 2 osoby poprosilem szefa salonu zeby to on mnie przewiozl a dzieki mojej wadze 110kg bede wiedzial czy moto sie nadaje dla mnie.

wrazenia

1. biegi wskakuja ok przy redukcji do 3 jest idealnie przy 3 juz lekki trzask - natryskiwany jest olej na biegi 4,5,6 - moze dlatego pozostalych nie czuc ? choc to powinno jedynie zmniejszyc tarcie miedzyzebowe a nie wplywac na glosnosc - jesli juz to pracy a nie przelanczania.

2. silnik - w porownaniu z gsx750f idealnie pracuje jak jest zimny i piknie przechodzi pozniej na wolne obroty po zagrzaniu.

3. dynamika przyspieszanie - testowano jedynie do 8000obr wiec duzo powiedziec nie moge na temat tego co jest wyzej ale moment wydaje sie byc dosc dobry przy obciazeniu 200kg. motocykl ladnie zbieral sie juz od 2500 ob na 6 biegu.

4. wyswietlacz biegow - brakowalo mi tego i trzeba sie przyzwyczaic - wreszcie koniec wrzucania 7 biegu :biggrin:

5. zawieszenie - twarde siedzenie daje odczuc wszelkie dziury i nierownosci - moto fabrycznie ustawiony po jezdzie z przodu na lagach widac ze zostalo 2cm do dobicia - moim skromnym zdaniem twardo ale jak na scigacze to miekko

6. komfort - z przodu przy 172cm pozycja ok wszysyko idealnie pod reka, pozycja wyprostowana, ciezko sie sklada za owiewke, owiewka z przodu dobrze oslania do 130 z tylu do 110. Niewygodny uchwyt z tylu.

7. wrazenia z jazdy - brak ABSu daje znac o sobie - opony sie slizgaja bez ostrzegania - zero pisku itp a opona zablokowana. latwo mozna blkowac kolo hamulce bardzo dobre, sprzeglo hydrauliczne - i koniec problemow z bolaca reka w miescie. Dzwignie zmiany biegow mozna regulowac wiec w sportowych butach da sie dopasowac - plynna regulacja. Shimmy nie odnotowano mimo odchylenia sie do tylu. Dzwiek - porazka.

8. wyposazenie dodatkowe: stelaz pod centralny 600zl, podnozek centralny 1100zl, crash pady - brak, alarm z wiazka fabryczna 700zl.

9. kolorystyka - niebieski najbardziej popularny wydaje sie ze nie ma specjalnych uwag natomiast ciemne kolorystyki nie dosc ze wyjatkowo moto prezentuje sie brzydko to jeszcze strasznie sie rysuje - widac szczegolnie na baku. Czarno srebrny wydaje sie ze jest 2 warstwowy uni ale pod swiatlo widac drobiny perły/miki - co naprawde pieknie wyglada. Jednak ciemne kolory wyszczuplaja go przez co paskudna lampa przednia jeszcze bardziej wyciaga moto w gore robiac go wezszym i jakims takim dziwnym.

 

 

podsumowując: moto brzydkie o w miare dobrych wlasciwosciach jezdnych z dziadkowatym silnikiem. Motocykl ciezki a jednak zwrotny z dosc nisko polozonym srodkiem ciezkosci - wychylanie na postoju z pasazerem na boki nie jest juz takim problemem jaki mialem przy gsx750f. Silnik motocykla jest przewidywalny - niczym nie zaskakuje i w chwili kiedy go krecimy idzie do przodu. Tlumik tyl do wywalenia z miejsca - nie dosc ze sie grzeje i parzy to jest wielki jak komin to jeszcze paskudnie go słychać jak połączenie kosiarki z piłą łańcuchową. Moto do lansowania się w 2 osoby z mozliwoscia wypadu na dluzej w milej i przyjemnej ciszy. Motocykl nie zacheca do szybkiej jazdy choc nie jest to wykluczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...