subbar Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Prosilbym o wszelkie uwagi odnosnie tego motocykla ze szczegolnym uwzględnieniem tego czego nie ma w publikacjach na chwilę obecną. Nie wiem dlaczego wszyscy do tej pory opisujący te motocykle wszystko przepisują z ulotki reklamowej. Szczegolnie interesuje mnie: 1. Zasięg na zbiorniku2. Spalanie - min, max - trasa/miasto/2 osoby3. Elastyczność przy jeździe w 2 osoby.4. Ergonomia dla kierowcy i pasażera.5. Czy waga utrudnia prowadzenie tego moto i coś o prowadzeniu jego przy obciążeniu 2 osobami.6. Przyspieszanie/ faktyczny v-max/ max obroty na poszczegolnych biegach odpowiadają jakim prędkościom.7. Predkości max - wygodne do jazdy i dopuszczalne przy obciążeniu 2 osób w których da się jeszcze utrzymać znośną kierowalność motocykla i umiarkowane porywy wiatru.8. Podatność na shimmy9. Skuteczność świateł / poręczność przycisków.10. Praca skrzyni biegów. Za wszelkie uwagi dla tego motorku lub bandita z tym konkretnie silnikiem bardzo dziękuję - wcześniejsze silniki banditów i ich porównywanie mnie szczególnie nie interesuje. Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Prosilbym o wszelkie uwagi odnosnie tego motocykla ze szczegolnym uwzględnieniem tego czego nie ma w publikacjach na chwilę obecną. Nie wiem dlaczego wszyscy do tej pory opisujący te motocykle wszystko przepisują z ulotki reklamowej. pewnie jeszcze nie mieli okazji pojeździć... a co do informacji, to chyba większość powieli się z tymi dotyczącymi bandita 650: wszak ten nowy gsx650f to bandzior w większych owiewkach :icon_mrgreen: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi. :biggrin: 25900 w salonie w krakowie - wszystkie dostepne kolory stoja22500 u importerow jeszua tak to bandit w owiewkach ale od tego roku ma tez inny silnik i nieco inne zawieszenie - dlatego cenne sa uwagi zarowno o nowym bandicie jak i o nowym gsxfie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Jest do kupienia od ponad miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Szkoda, ze producenci nie przewidzieli ABSu do tego modelu... nawet w opcji. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Szkoda, ze producenci nie przewidzieli ABSu do tego modelu... nawet w opcji. ;) No pod tym wzgledem to Suzuki w ogole kuleje, sam fakt wypuszczenia nowej Hayabusy bez ABS 'u to juz kpina. :biggrin: Edytowane 30 Marca 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) dosc duzo zdjec i kilka informacji w cyfrach ... mysle ze ktos rozumiejacy inaczej w tym smiesznym jezyku da rade wyciagnac jakies info ...http://www.forum-auto.com/moto/section24/sujet377690-35.htm np:Le plein d'essence fait environ 275 kms + 60 km de réserve, la consommation à 130km/h est de l'ordre de 5.6l /100km.c'est un réservoir de 19 l. Edytowane 30 Marca 2008 przez subbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Był już testowany w Motocyklu. Silnik ten sam co w Bandicie. Więc spokojnie można się zasugerować spalaniem, elastycznością i czym tam jeszcze :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 W ostatnim Motocyklu jest napisane, że ZX10R pali niecałe 6 litrów na setke... Bzdury kwadratowe wypisują o spalaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=89724&hl=650f http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=82086&hl=650f Poprzednie tematy o tym motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Le plein d'essence fait environ 275 kms + 60 km de réserve, la consommation à 130km/h est de l'ordre de 5.6l /100km.c'est un réservoir de 19 l.Proste...Dla tych jednak co nie kumaci w fajnym jezyku zapodaje... :)"na pelnym baku przejedzie ok. 275 km + 60 km rezerwy, pali przy 130 km/h na poziomie 5,6 L /100km, bak pojemosci 19L." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A jest juz w ogole w salonowej sprzedazy ? Co prawda jest juz na dealerowych homepage'ach, co nieznaczy, ze juz u nich stoi.No widzisz jak Niemcownia jest zacofana,w Polsce sa juz testowki ktorymi mozna posmigac. No pod tym wzgledem to Suzuki w ogole kuleje, sam fakt wypuszczenia nowej Hayabusy bez ABS 'u to juz kpina.A widzisz,kiedys sie ze mna klociles ze Hayabusa bedzie miec ABS a jest tak jak ja mowilem.A nie ma bo to sprzet dla ludzi z jajami a nie dla niemieckich emerytow :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 jutro jestem umowiony na jazde testowa wiem ze stelaz pod kufer 460zł i podnozek centralny (sic!) 1000zł. jutro jestem umowiony na jazde testowa wiem ze stelaz pod kufer 460zł i podnozek centralny (sic!) 1000zł. jestem po jezdzie testowejmoto mial 5km jak na niego wsiadalem wiec ze wzgledu na to oraz fakt ze i tak bede jezdzil glownie w 2 osoby poprosilem szefa salonu zeby to on mnie przewiozl a dzieki mojej wadze 110kg bede wiedzial czy moto sie nadaje dla mnie.wrazenia1. biegi wskakuja ok przy redukcji do 3 jest idealnie przy 3 juz lekki trzask - natryskiwany jest olej na biegi 4,5,6 - moze dlatego pozostalych nie czuc ? choc to powinno jedynie zmniejszyc tarcie miedzyzebowe a nie wplywac na glosnosc - jesli juz to pracy a nie przelanczania.2. silnik - w porownaniu z gsx750f idealnie pracuje jak jest zimny i piknie przechodzi pozniej na wolne obroty po zagrzaniu. 3. dynamika przyspieszanie - testowano jedynie do 8000obr wiec duzo powiedziec nie moge na temat tego co jest wyzej ale moment wydaje sie byc dosc dobry przy obciazeniu 200kg. motocykl ladnie zbieral sie juz od 2500 ob na 6 biegu.4. wyswietlacz biegow - brakowalo mi tego i trzeba sie przyzwyczaic - wreszcie koniec wrzucania 7 biegu :biggrin:5. zawieszenie - twarde siedzenie daje odczuc wszelkie dziury i nierownosci - moto fabrycznie ustawiony po jezdzie z przodu na lagach widac ze zostalo 2cm do dobicia - moim skromnym zdaniem twardo ale jak na scigacze to miekko6. komfort - z przodu przy 172cm pozycja ok wszysyko idealnie pod reka, pozycja wyprostowana, ciezko sie sklada za owiewke, owiewka z przodu dobrze oslania do 130 z tylu do 110. Niewygodny uchwyt z tylu.7. wrazenia z jazdy - brak ABSu daje znac o sobie - opony sie slizgaja bez ostrzegania - zero pisku itp a opona zablokowana. latwo mozna blkowac kolo hamulce bardzo dobre, sprzeglo hydrauliczne - i koniec problemow z bolaca reka w miescie. Dzwignie zmiany biegow mozna regulowac wiec w sportowych butach da sie dopasowac - plynna regulacja. Shimmy nie odnotowano mimo odchylenia sie do tylu. Dzwiek - porazka.8. wyposazenie dodatkowe: stelaz pod centralny 600zl, podnozek centralny 1100zl, crash pady - brak, alarm z wiazka fabryczna 700zl.9. kolorystyka - niebieski najbardziej popularny wydaje sie ze nie ma specjalnych uwag natomiast ciemne kolorystyki nie dosc ze wyjatkowo moto prezentuje sie brzydko to jeszcze strasznie sie rysuje - widac szczegolnie na baku. Czarno srebrny wydaje sie ze jest 2 warstwowy uni ale pod swiatlo widac drobiny perły/miki - co naprawde pieknie wyglada. Jednak ciemne kolory wyszczuplaja go przez co paskudna lampa przednia jeszcze bardziej wyciaga moto w gore robiac go wezszym i jakims takim dziwnym. podsumowując: moto brzydkie o w miare dobrych wlasciwosciach jezdnych z dziadkowatym silnikiem. Motocykl ciezki a jednak zwrotny z dosc nisko polozonym srodkiem ciezkosci - wychylanie na postoju z pasazerem na boki nie jest juz takim problemem jaki mialem przy gsx750f. Silnik motocykla jest przewidywalny - niczym nie zaskakuje i w chwili kiedy go krecimy idzie do przodu. Tlumik tyl do wywalenia z miejsca - nie dosc ze sie grzeje i parzy to jest wielki jak komin to jeszcze paskudnie go słychać jak połączenie kosiarki z piłą łańcuchową. Moto do lansowania się w 2 osoby z mozliwoscia wypadu na dluzej w milej i przyjemnej ciszy. Motocykl nie zacheca do szybkiej jazdy choc nie jest to wykluczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 No zajebiscie go przetestowales...siedzac z tylu..."Dziadkowaty" silnik: Ty wiesz o czym piszesz???Dzwiek do bani: a czego sie spodziewales po seryjnym wydechu? Opisales ta jazde testowa jak jakis dzieciak ktorego wujek przewiozl.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.