Szymon871 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Chcę kupić Hondę NSR80. Znalazłem jedną. Z zewnątrz wygląda perfekcyjnie. Po zapaleniu silnika na postoju słychac pukanie, jednak podczas jazdy już go nie ma... Koleś mówi że miał kumpla i tak samo na postoju pukała... Powiedział także że ma zdjęta blokadę z tłumika ale jeszcze jest na gaźniku 2 pytanie jest takie: Czy moto po saniu przez 3 miesiące może sie lekko dusić przy ruszaniu jedynką?? Chodzi mi o ruszanie prz 3tys obrotów, przy 5-6 idzie dobrze. Moto jest za 4000 za 3.500 pójdzie niby, niezarejestrowane do opłat, przebieg 45000!!!! Czy opłaca sie je kupić?? Co jest z tym silnikiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 W silniku może pukać napęd, który wprawia w ruch płyn chłodniczy (zapomniałem jak to się nazywa). Może się dusić na wolnych, ale wątpie, żeby tyle naprawdę stał. Jeżeli żeczywiście, to musisz go ostro przepalić. O blokadzie na tłumiku jeszcze nie słyszałem, wiem, że były plokowane na zapłonie i na membranie. Jeżeli chcesz go zarejestrować na 50, to może być ciężko, najlepiej popytać w WK, co jest potrzebne do rejestracji motocykla sprowadzonego. Na przegląd zerowy wydasz 130 zł, na VAT-25 160 zł, a na tłumaczenia u taniego tłumacza 30-50 zł. Za tą cene, to strasznie drogo, jak za zwykłą NSR, ja bym poszukał czegoś zarejestrowanego i z mniejszą ceną, no i przebiegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Sprzwdziłem i okazało się że jest to NS1 a nie NSr bo NSRki maiły rozrusznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 NS1 ma 75ccm pojemności. Nie wiem, ja bym nie brał, ale decyzja należy do Ciebie. Przedewszystkim dowiedz się jak z rejestracją na 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Moim zdaniem za drogo... 3500zł za '94...do rejestracji...odpuść sobie ją. PS. Istnieją NS1 mające 74ccm oraz 79ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Może taniej ją się da moze za 3200 wynegocjuje. Poszukałem inne, zarejestrowane, tylko że są daleko i transport wyniesie mnie tyle ze ceny bedą identyczne tych dwóch moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 A może zagadasz z kolesiem z Gostynia? On sprowadza NS1 to może ma jakąś na stanie... Zapytaj http://allegro.pl/item242562572_honda_ns1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Dzięki napewno zagadam Napisał mi że czasami cos takiego sprowadza. ta poszła za 3000 tez do opłat więc różnicy dużej nie ma. Martwi mnie tylko w tej co jest na allegro to szczykanie w silniku. gościu mówi że tak mają a ja na NS1 się nie znam i nie wiem czy mnie w jajo robi czy nie... Tu macie link do tej HONDY: http://allegro.pl/item246924452_honda_nsr_80.html Gościu mówi że to jest NSR 80 ale ja myślę że to NS1 bo ma identyczny wygląd licznii i przednia lampę. Aha i zapomniałem dopisać że w Hondzie zminine zostały klocki na tył. Może mi ktos dokładnie sprecyzować dlaczego skzeczy (stuka jej silnik na postoju (w czasie jazdy nie!!)) Jedna teoria juz jest chociaż nie jestem pewien czy jest prawdziwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Jeżeli koleś twierdzi, że to jest NSR 80, to napewno ma papiery od innego moto. Ja bym szukał czegoś w lepszym stanie i zarejestrowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Wygląda jak... NS1 z owiewkami od NSR 80. Niewiem,niewiem... Poszukaj czegoś innego a jak nic nie znajdziesz to bierz tą :icon_eek: PS A jak chcesz ją zarejestrowac na motorower?Czy zdajesz sobie sprawe jakie są koszty rejestracji moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 coraz to lepsze forumowe teorie widze. wyglada jak ns1 z owiewkami od nsr80... opisz dokladnie jak to pukanie brzmi i mniej wiecej skad do chodzi.oryginalne lozyska na wale w ns1 moga przebieg 45kkm przejechac w palcem w d*, wiec lozyska wydaje mi sie ze nie. mozliwe, ze pierscienie sie zaczynaja sypac, ale to byloby wtedy dekilatne walenie na zimnym i na wolnych. opisz dokladnie to pukanie- cos sie moze doradzi. i mam jeszcze jedna prosbe- dowiedz sie skad ten facet ma te wypelnienia owiewek(te biale), zerknij na nie- moze cos bedzie, marka, model, itp. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 wiecie jak zgrzyta nóżka Simsona przy odpalaniu jak sie ją kopie?? Tak samo zgrzyta silniku w jego przedniej cz ęści tylko że z mniejsszą częsttotliwością. Gościu mówi że tak ma jego kumpel i wszystko jest OK. Te białe wypełnienia nie wyglądają na dorobione. Są ładnie wkomponowane, nie odchodzą od bocznych owiewek i baku, ładnie się trzymają. fimy na nich nie ma tylko na jednej i drugiej stronie jest naklejka producenta opon METZELTER (czy jakoś tak) Właśnie ten zgrzyt jest trochę dziwny, i słycać go tylko na postoju, w czasie jazdy motor dobrze chodzi. Tylko na początku jak ruszam z jedeynki przy 2tys. obrotów to suę dławi na początku, ale jka ruszę z 4-5 to ładnie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Jeżeli koleś twierdzi, że to jest NSR 80, to napewno ma papiery od innego moto. Ja bym szukał czegoś w lepszym stanie i zarejestrowanego.NS-1 80, NSR 75 i NSR 80 to z wyglądu dokładnie to samo (zobacz zdjęcia na BikePics). W razie problemów z odróżnieniem można sprawdzić numer VIN i porównać z tą tabelą. NSR 80 jest chyba najrzadsza, tylko po prostu do NS-jedynek po malowaniu przyklejają nieoryginalne malowidła np. z NSR 125 i już mamy takie niby-NSR 80. Te białe wypełnienia nie wyglądają na dorobione. Są ładnie wkomponowane, nie odchodzą od bocznych owiewek i baku, ładnie się trzymają. fimy na nich nie ma tylko na jednej i drugiej stronie jest naklejka producenta opon METZELTER (czy jakoś tak)Też miałem takie wypełnienia, możliwe że są one oryginalne. Naklejkami to sie nie kieruj, zresztą cały ten egzemplarz jest taki pstrokaty od tych naklejek, że to wygląda komicznie. Za to te plastiki są bardzo praktyczne, i dodają uroku (bez nich NS-1 wygląda chudziutko jak rowerek). Właśnie ten zgrzyt jest trochę dziwny, i słycać go tylko na postoju, w czasie jazdy motor dobrze chodzi. Tylko na początku jak ruszam z jedeynki przy 2tys. obrotów to suę dławi na początku, ale jka ruszę z 4-5 to ładnie idzie.Może nie umiesz sprawnie puszczać sprzęgła? Co prawda ten silnik jest wysokoobrotowy, ale przy odrobinie wprawy można nim ruszyć bez podkręcania obrotów powyżej 3k rpm. Przy 4-5 to już jest przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Sorki ale ja akurat sprzęgło umiem puszczać. JeźdZiłem już na 4 różnych moto i jakoś nmi się udawało bez problemów ruszać. Chyba że ten jest wyjątkiem. Może NS tak maja. Denerwuje mnie tylko owe zgrzytanie w silniku dzisiaj o 2 jadę na ostateczne oględziny motoru, bo ostatnio byłem o 22 i za wiele nie widxiałem. Jak będzie ok to chybą ją w przyszlym tygodniu kupię. TYLKO TO ZGRZYTANIE W SILNIKU MNIE NIE POKOI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No to przepraszam. Wiem tylko, że w NS-1 na pewno nic nie powinno zgrzytać przy ruszaniu. To może świadczyć o sporym zużyciu, albo niefachowej naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.