magneto Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dokladnie, cos jest nietak. poza tym, czekaj no, NS1 NIE BYŁY BLOKOWANE w zaden sposob. nie ma mozliwosci wiec blokady na gazniku. ile leci ten egzemplarz? tlyko nie wg wlasciciela, tylko ile ty poccisnales max??? ile wykreca obrotow? na NS1 przy odrobinie wprawy da sie ruszyc w ogole bez gazu, badz co najwyzej nie przekraczajac 2krpm pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Sprawdziłem numery z tej tabeli i okazało sie że to NSR75 nr!!! Właściciel mówi że delikatny metaliczny dżwięk mają te NSR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Sprawdziłem numery z tej tabeli i okazało sie że to NSR75 nr!!! Właściciel mówi że delikatny metaliczny dżwięk mają te NSRNSR 75, a więc po naszemu NS-1 (tam jest chyba takie dodatkowe oznaczenie w nawiasie). Ale metalicznego pogłosu nie powinno być, a już zwłaszcza w 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No mówię że ten dźwięk przypomina dźwiek podczas ospalania SIMSONA. Chociaz wydaje mi się teraz po dzisiejszych ogledzinach że dźwiek dochodzi z tylnej części silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 pelna nazwato nsr75r, czyli jak Arcer napisal po prostu NS1. wlasciciel wciska ci kity, nie ma mozliwosci mowy o zadnych metalicznych dzwiekach z silnika. nie ma. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 To co za 3200 ja kupić. Bo chodzi dośc ładnie , musi byś tylko gaźnik wyregulowany troszke. Jak na 3 jechałem z 6-7k obrotów to nieźle szła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 jak uwazasz, ze chodzi ladnie to bierz. uwazaj tylko, bo to moze byc mina. posprawdzaj stan lozysk w lokach(bicie na boki) i jesli bedziesz mial mozliwosc to odkrec dekiel od strony magneta(ten plastikowy) i zobacz czy magneto nie chodzi gora dol. dla jednego niezle isc to idzie ladnie chinski wapor ze o wildze czy orliku juz nie wspomne. innych nudzi sportowa 600. ile na niej wyciagnales?? to ma duyze znacznie. oraz jakie kreci maksymalne obroty na sucho i jesli masz mozliwosc to na 5 i 6 biegu. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Rozpędzić się nie miałem gdzie bo akurat ba asfaltówie obok gliny stały, a ona jeszcze na niemieckich jest papierach. Ale na dziurawej jechałem 4 to dość ładnie się zbierała. Tylko że na asfalcie zawsze inne odczucia... A o co Ci chodzi z tym i oborotami na sucho na 5-6 biegu? Codzi Ci o to że stoję włączam od razu 5-6 i wtedy gazuję. A jak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ile na niej wyciagnales?? to ma duyze znacznie. oraz jakie kreci maksymalne obroty na sucho i jesli masz mozliwosc to na 5 i 6 biegu. A o co Ci chodzi z tym i oborotami na sucho na 5-6 biegu? Codzi Ci o to że stoję włączam od razu 5-6 i wtedy gazuję. Czytaj dokładniej. Zobacz ile kręci na luzie a ile na 5 oraz 6 biegu(oczywiście jak jedziesz...) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Na luzie daje do 11-12tys , a na 5-6 nie wiem bo nie miałem gdzie nią tyle jechać. Aha, jeszcze jedno czy zawsze przy odpalaniu po postoju conajmniej 1 dniowym Hondę trzeba ze ssaniem odpalać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Na luzie daje do 11-12tys , a na 5-6 nie wiem bo nie miałem gdzie nią tyle jechać.Aha, jeszcze jedno czy zawsze przy odpalaniu po postoju conajmniej 1 dniowym Hondę trzeba ze ssaniem odpalać??Mówisz, że gaźnik do regulacji, a ciągnie 11-12 tyś. Coś koleś kombinuje i ci kity wciska.Zawsze jak motor jest zimny to trzeba ze ssaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 11-12 tysiecy jak na NS1 to zdecydowanie malo. tyle to powinna ci isc na ostatnim biegu. co do odpalania ze ssaniem to niekonieczniew, jednak w hondach to typowe. bez ssania da sie odalic jedynie swiezo po remoncie, potem kicha;p ale na ssaniu przy ZDROWYM silniku dziala sie z 10-20 sekund i po wylaczeniu NIE MA PRAWA ZGASNAĆ kiedy nie dodajesz gazu. jak dla mnie koles cos kreci. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon871 Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Ja mu cisnałem manetkę gazu nie na maxa na postoju ale więcej też ciągnie obrotów pewnie jeszce sprawdzę. A gaźnik wydawałomisię że do lekkiej regulacji bo na postoju ma ok 2 tys obortów. Chyba że tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 (edytowane) Jak jest dobrze wyregulowany, to wskazówka wolnych obrotów powinna oscylowac w granicy 1,5 tys obr/min. Jedź z kimś, kto nie boi się przycisnąć sprzętu, niech mu da w p****e i zobaczy jak idzie. Edytowane 24 Września 2007 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pollo155 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 a co do hondy ns1 i nsr75 to sa to identyczne motory bo maja te same ramu po poczatkowych numerach okreslaja to bo jak zamawialem czesci to mosialem podac numer ramy i kolesiowa ze to nsr75N natomias roznily sie one silnikami bodajze DC02 i DCO3 i maja gar 74 a nsr 80 to ma gara 79 i ona podobno ma rozrusznik elektyczny tak ktops pisal kiedys no i ns1 byla konstruowana na tor :D a tamte nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.