enduromaster Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jak ściągnąć bęben hamulcowy?konkretnie to astra F. Odkręciłem co potrzeba, samoregulator poluzowałem , założyłem ściągacz i kręcę ...cały bęben odchodzi od piasty ale siedzi bardzo mocno na tulejce centrującej piasty , walenie młotem nic nie daje . penetrator raczej nic nie pomoże .Jak już się poddałem i zacząłem koło zakładać (zimno się zrobiło) pomyślałem nad palnikiem :wink: , lecz mam wątpliwości czy to nie uszkodzi struktury bębna . Wprawdzie powinien być odporny na temperatury ale wole się upewnić :flesje: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 w astrze chyba wystarczy uderzyć młotkiem 2kg 2 razy w bok bębna;] Jesli nie to schodzi z cała piastą (np. w starszych VW tak jest np. jetta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Nie wiem dokładnie jak to jest w astrze, ale czasem w wyhebolonych autach szczęki trzymają progi wyjechane w bębnie, można to od razu wyczuć bo jest wtedy luz. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Witaj!Jeszcze raz dokładnie obadaj samoregulator.Jak dalej nie idzie bierz porządny młot i do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) dzisiaj ponownie się zabrałem ze te #$&%* bębny ..... teraz w ruch poszedł palnik, ale znowu nici :( więc poszedłem na całość , albo bęben albo ściągacz .Ściągacz nie miał szans :rolleyes: beben odszedł dość mocno od piasty ale dalej się trzymał na tuleji centrującej .młotkami waliłem przeróżnymi , od 300gr do 10kg II próba pierdziele to , mam już dość, niech się ktoś inny męczy :notworthy: Edytowane 20 Września 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 takie upierdliwe bebny na zakłądzie sciogałem poterznym 3 ramiennym sciagaczem;] wazył około 5kg... niebyło siły na takie cacko;] pamietam ze raz wyrwałem kaqwałek bebna;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 chyba w ruch pójdzie flex bo innego wyjścia nie widze :notworthy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 heheh no czasem bywa i tak... w merolu np. musiałem wycinac amortyzator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 sukces :) wkońcu bębny zdjęte"troszku" ściągacz poddałem tuningowi :D i udało się w prawym wszystko ok byłoa w lewym .....przerdzewiały zabezpieczenia szczęk i wszystko latało w środku......będzie też trzeba wymienić cylinderek ale jeszcze działa a atak to wszystko co miałem zrobić to zrobiłem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 <rotfl> ale sie musiałeś wkur.... na te bebny:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 W polonezie obok tych dziurek na szpilki centrujace (czy jak to sie nazywa, te bolce dwa) sa dwie dziurki do zdejmowania bebna. Wykreca sie te bolce i wkreca w te dziurki. Schodzi jak nasmarowany. Dziwne ze tam trzeba az ta sie meczyc :/ No ale najwazniejsze ze sie udalo :D Cytuj :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 W polonezie obok tych dziurek na szpilki centrujace (czy jak to sie nazywa, te bolce dwa) sa dwie dziurki do zdejmowania bebna. Wykreca sie te bolce i wkreca w te dziurki. Schodzi jak nasmarowany. Dziwne ze tam trzeba az ta sie meczyc :/ No ale najwazniejsze ze sie udalo :PBo astra to nie polonez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 w astrze zalecana kontrola okładzin po 100tys km więc się nie dziw że ciężko szło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 W mojej asterce po 100tys chamulca reczne nie ma wogole tez mnie czeka wymiana okladzin i bebnow ja sie za to zabiore z poteznym sciagczem zeby sie nie meczyc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.