waldi16q Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Jeżeli chodzi o TT 350 to mam taki motocykl od jakiś 3 tygodni . Kupiłem go w Krakowie z allegro taki czarno czerwony może kojarzycie?? Aktualnie wymieniam błotnik tylni by motor jakoś wyglądał, co powiem na jego temat : motocykl bardzo fajny lekki przyjemny ,ale mocą nie grzeszy to jest mój pierwszy endurak i jestem bardzo zadowolony .W lesie spokojnie sobie możesz zrobić krzywdę ale na prostych brakuje tego czegoś :icon_eek: w miękkiej glinie np. w polu radzi sobie dość dość wiadomo to nie EXC i tym podobne tylko lajtowy motocykl .Na zakończenie pragnę dodać ze sam miałem problem z wyborem motocykla i długo się nie mogłem zastanowić chodził mi po głowie 2-sów 250 :banghead: i XT albo XR 350 ale trafiła się TT i kupiłem i z całego serca mogę polecić ci ten motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Możesz jeszcze rozejrzeć się za Cagivą T4 350 lub jej nowszą wersją W12. Dysponują mocnymi silnikami i są naprawdę zwinne, ale jak to u włochów (zazwyczaj) ciężko z serwisem i częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 hej. a moze polecilibyscie jakies niewysilone 2T 250 np CRM,KDX rmx chociaz slyszalem ze do rmx z czesciami trudno...Ile mozna pojezdzic na jednym tloku???? jak wyglada spalanie??? A....... i jeszcze jedno, czy ich mocniejsze wersje czyli KX RM CR wytrzymaja na jedym tloku sezon przy nie za ostrej jezdzie??? thx za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Widzę, że trochę zagubileś się w poszukiwaniach swojego ukochanego motosa. Przede wszystkim musisz odpowiedzieć sobie na pytanie do czego ma slużyć moto. Jeśli będzie to tzw. motocykl na codzień służący niekiedy do rekreacyjnych wypadów w teren polecam kupić czterosuwa. Jeśli będzie to motocykl do rozrywki, ewentualnie do krótkich przelotów przez miasto bierz dwusuwa. W codziennej eksploatacji dwusuw jest bardziej kłopotliwy ze względu na charakterystykę mocy, wyższe spalanie oraz konieczność dorabiania mieszanki paliwowej. Koszty ewentualnego remontu 4T są wyższe, ale jest trwalszy. 2T jest mniej skomplikowany tech. ale remonty muszą być wykonywane częściej (szczególnie wysilone 2T) choć jeden tłok w zupełności wystarczy na cały sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.