Skocz do zawartości

Aprilia Cllassic JAK Zwiększyć prędkość!?


pako
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.mam Aprilie Classic 50.Jest mułowata na starcie ale jak dostanie obrotów to idzie fajnie do 3 biegu później brakuje mocy.niewiem czego to wina?? kolega ma taki sam silnik w RS i leci mu spokojnie 100 km/h. może zębatki może zablokowana jak tak to gdzie??.. prosze o pomoc panowie :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cllasic jes chyba cieższy od RS aha i ta RS ta 100km/h spokojnie to nie jest tak spokojnie :wink:.Ale to może byc wina kompresji zatkanego filtra lub gaźnika, złej świecy.Przyczyn jest duzo musisz napisac co sie dzieje odcina muli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu gdy dam full gaz to do 20 km/h przerywa apozniej sie zbiera jak glupia (jak zbierze na obroty)do 3-4 biegu jets dosc mocna 3 bieg=70 km/h pozniej slabnie na wyzszym biegu. może zębatki??a probo jakby ktos wiedzial o fajnym tlumiku psaującym do niej to chętnie bym kupil.

 

witam ponownie. czy aprilia classic moze miec blokade w rurze wydechowej?? chcialbym kupic jakis fajny tlumik ktory da jej gruby głos anie takie pyrczenie.czy polecacie uszczelnienie tlumika pastom kolo cylindra bo tam i wlasnie pyrczy i przez to jest abrdzo glosny:( jak to uszczelnić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem cos w rodzaju pasty cementowej ona jets własnie do uszczelniania tlumikow tylko sie boje czy pozniej sciagne tlumik hehe:P. jezeli chodzi o kompresje to powiedzcie jak ja sprawdzic bo nigdy tego nie robilem.jezeli bedzie mial słaba kompresje to co cylinder i tlok do wymiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie sprezania sprawdzasz wykrecajac swiece i wkrecajac urzadzenie zwame manometrem. potem tylko krecisz rozrusznikiem i odczytujesz wartosc. mierzymy raczej na zimnym silniku, bo chodzi przeciez o najnizsza wartosc.

powinno byc minimum 7-8atm. im wiecej tym lepiej tak do pewnie 12-13

 

jezeli silnik od RS to na pewno 2T. latwo to sprawdzic bez manometra: czy silnik zaraz po odpaleniu po nocy trzyma od poczatku niskie obroty? w 2t kompresja potrzebna jest jedynie na niskich i srednich obrotach- w wwyzszych nie juz AZ takiego znaczenia.

 

poza tym, nie lepiej bylo dorobic uszczelke z kawalka miedzi i zawalic to kulturalnie sylikonem wysokotemperaturowym?

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. kompresje sprawdze w sobote manometrem. moge powiedziec ze palca niema szans utrzymac po wykreceniu swiecy . poprostu wybija palce:P.a co do miedzi to raczej nic ztego nie bedzie. ale cos pomyslimy:).dzieki chlopaki po zmierzeniu cisnienia dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej kupic zestaw 80 cm?? co poelcacie , nie ma zabardzo gdzie dostac tych części;/

 

Panowie jeśli założe cylinder 80 i wszystko czy wal na tym nie ucierpi??

 

a jeśli nie to gdzie dostać tłok oryginalny lub poprostu 50 :)??

Edytowane przez pako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...