pako Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam.mam Aprilie Classic 50.Jest mułowata na starcie ale jak dostanie obrotów to idzie fajnie do 3 biegu później brakuje mocy.niewiem czego to wina?? kolega ma taki sam silnik w RS i leci mu spokojnie 100 km/h. może zębatki może zablokowana jak tak to gdzie??.. prosze o pomoc panowie :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Jakie ciśnienie sprężania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Cllasic jes chyba cieższy od RS aha i ta RS ta 100km/h spokojnie to nie jest tak spokojnie :wink:.Ale to może byc wina kompresji zatkanego filtra lub gaźnika, złej świecy.Przyczyn jest duzo musisz napisac co sie dzieje odcina muli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 poprostu gdy dam full gaz to do 20 km/h przerywa apozniej sie zbiera jak glupia (jak zbierze na obroty)do 3-4 biegu jets dosc mocna 3 bieg=70 km/h pozniej slabnie na wyzszym biegu. może zębatki??a probo jakby ktos wiedzial o fajnym tlumiku psaującym do niej to chętnie bym kupil. witam ponownie. czy aprilia classic moze miec blokade w rurze wydechowej?? chcialbym kupic jakis fajny tlumik ktory da jej gruby głos anie takie pyrczenie.czy polecacie uszczelnienie tlumika pastom kolo cylindra bo tam i wlasnie pyrczy i przez to jest abrdzo glosny:( jak to uszczelnić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Dichtmasse niemiecki sylikon(uszczelka) wysokotemperaturowy, pomoże, clasic powinien iść koło tych 100km/h sprawdź najpierw kompresję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Kupilem cos w rodzaju pasty cementowej ona jets własnie do uszczelniania tlumikow tylko sie boje czy pozniej sciagne tlumik hehe:P. jezeli chodzi o kompresje to powiedzcie jak ja sprawdzic bo nigdy tego nie robilem.jezeli bedzie mial słaba kompresje to co cylinder i tlok do wymiany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 cisnienie sprezania sprawdzasz wykrecajac swiece i wkrecajac urzadzenie zwame manometrem. potem tylko krecisz rozrusznikiem i odczytujesz wartosc. mierzymy raczej na zimnym silniku, bo chodzi przeciez o najnizsza wartosc.powinno byc minimum 7-8atm. im wiecej tym lepiej tak do pewnie 12-13 jezeli silnik od RS to na pewno 2T. latwo to sprawdzic bez manometra: czy silnik zaraz po odpaleniu po nocy trzyma od poczatku niskie obroty? w 2t kompresja potrzebna jest jedynie na niskich i srednich obrotach- w wwyzszych nie juz AZ takiego znaczenia. poza tym, nie lepiej bylo dorobic uszczelke z kawalka miedzi i zawalic to kulturalnie sylikonem wysokotemperaturowym? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Trzeba tez pamietac, ze Classic to jest cos ala chopper a RS jest obudowanym (aerodynaimcznyn :)) przecinakiem. Sprawdz kompresje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 OK. kompresje sprawdze w sobote manometrem. moge powiedziec ze palca niema szans utrzymac po wykreceniu swiecy . poprostu wybija palce:P.a co do miedzi to raczej nic ztego nie bedzie. ale cos pomyslimy:).dzieki chlopaki po zmierzeniu cisnienia dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 tylko kolega nie powiedział ci że masz cąły gaz dodać przy pomiarze. p.s. kompresja przy wyższych obrotach nie ma zanczenia?? ma ogromne,,,, pozdr. masz słabe palce jak ni emożesz urzymać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 noi ciśnienie zmierzone tragicznie małe 6 atmosfer;/ kiepsko to tlumaczy dlaczego nie pali na starter;/ doradzcie co teraz szlif?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 szlif, nowy tłok, łożyska na wale, zimeringi , uszczelki. i będzie chodzić extra jak dotrzesz oczywiście :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) a nie lepiej kupic zestaw 80 cm?? co poelcacie , nie ma zabardzo gdzie dostac tych części;/ Panowie jeśli założe cylinder 80 i wszystko czy wal na tym nie ucierpi?? a jeśli nie to gdzie dostać tłok oryginalny lub poprostu 50 :)?? Edytowane 25 Września 2007 przez pako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.