magrafb Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam. Mam takie pytanko, mianowicie mysle kupic fjr tylko niepokoi mnie jej sprawnosc na drogach nieutwardzonych. Mialem ninje i zle asfalty nawet fajnie wybierala, problem robil sie na polnej drodze, przod strasznie sie zapadal, zawieszenie zbyt twarde niewybieralo. Moto potrzebuje do turystyki a wiadomo czasem trzeba gdzies kawalek szutrem dojechac. Zawieszenie wiadomo duzo mieksze wiec nierownosci powinno wybierac, ale masa o ponad 100kg wieksza niz u mnie daje do myslenia ze bedzie ciezko. Ogolnie jak tym sie jedzie po dziurach, bruku i szutrze. Wiem że pewnie lepszy pod tym wzgledem bylby DL 1000, ale fjr bardziej mi sie podoba i jest sporo mocniejsza. Ile moze wytrzymac tylna opona (ponad 130 Nm) mam namysli normalna eksploatacje. Palic gum nie bede. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomisiek Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Shimy w Fjr predkosc od 80-60 opona zmieniona,luzu na glowce ramy brak?? co dalej??? Tez kolego tak mam i mniej wiecej przy tych samych predkosciach, podpytalem sie w serwisie i z tego co powiedzieli to z kuframi zalozonymi - standard ten typ tak ma, natomiast bez kufrow musi byc ok. U mnie z kuframi a szczgolnie centralnym szaleje kierownica ostro, natomiast bez praktycznie niezauwazalenie z tym ze u mnie lozysko glowki ramy jest do wymiany. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A mnie się spodobało że model 2006 (i młodsze) ma już regulowaną wysokość siedzenia kierowcy. No to będzie przymiarka i zobaczymy co dalej :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xylo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Z centralnym kufrem bujanie jest na kazdym moto nie tylko na Fujarze. Wine za to ponosi kufer a nie motocykl. Ja w FJR-ce nie mam centralnego i nie mam zadnej shimy chociaz jezdze ciagle z bocznymi. Łozysko głowki mam chyba dobre ale nie sprawdzałem dawno. Kiedys w kawie miałem centralny kufer gigant, to jak jechałem sam miałem wrazenie, ze mi sie tył motoru unosi i buja na boki. Jak jechałem z pasazerką bylo ok. To po prostu ped powietrza na tym kufrze robi takie zawirowania i buja motocyklem. Posadzcie sobie miedzy kufrem a plecami fajna laseczke i bedzie po problemie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Ja śmigam cały czas bez kufrów i jest zajefajnie, czasami jak odcinek pozwala to nawet ponad 200. Żadnych wibracji, shim.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
road68 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam, chciałbym prosić uzytkowników w/w modelu o opinie czy warto sie przesiąść na ten zacny sprzęt? Dzięki za kilka podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prot Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Bezapelacyjnie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Panowie chciałbym zapytać o taką rzecz, a mianowicie jak się sprawuje FJRa na zakrętach? Można powinklować jak trza? łatwo przerzuca się z zakrętu w zakręt? może ktoś odniesć winklowanie na FJR do VFRy RC 36 I? Czaję się na takową w przyszłości, jednak chciałbym żeby machina w zakrętach dawała sobie rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturoMTS Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jestem posiadaczem FJR od ok. 1000km. Uważam, że jest to motocykl do bólu "poprawny". Mimo dużej mocy nie zachęca do bardzo szybkiej jazdy,duża masa po ruszeniu nie jest odczuwalna, właściwie nie czuje się pogorszenia osiągów podczas jazdy we dwoje. Parę minusów oczywiście ma, ale mozna przywyknąć. Do ostrego pocinania pewnie też się nadaję (duża moc), tylko do tego może lepiej nadawac się np. R1. Moje oczekiwania na pewno spełnia. I jeszcze jedno- nie trzeba być duzym człowiekiem (bo takie opinie słyszałem), żeby sobie z nią spokojnie radzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwygliwice Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 witam , od miesiąca jeżdżę FJR-ką w sumie wszystko jest ok ale...czasami biegi wchodzą ze zgrzytem , tzn. gdy je zmieniam delikatnie i wolno ,trochę mnie to nie pokoi bo wcześniej jeździłem Kawasaki vn 750 ’86 i mimo swoich lat skrzynia chodziła więcej niż bardzo dobrze...z kim bym nie rozmawiam na ten temat to twierdzi ze ten typ tak ma, czy to prawda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adniem21 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 witam czy wie ktos jak w fjr z 2004 zmienić mile na km to ze jakoś popstrykać przyciskami przy zegarach to ja wiem tylko jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ...w sumie wszystko jest ok ale...czasami biegi wchodzą ze zgrzytem , ...z kim bym nie rozmawiam na ten temat to twierdzi ze ten typ tak ma, czy to prawda??? U mnie to samo, czasami bezszelestnie od 1 do 5 a czasami aż się boję bieg zmienic... Nikt nie potrafił do tej pory tego jakoś racjonalnie wytłumaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojto1976 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 U mnie to samo, czasami bezszelestnie od 1 do 5 a czasami aż się boję bieg zmienic... Nikt nie potrafił do tej pory tego jakoś racjonalnie wytłumaczyc Witam rozmawialem z serwisem Yamahy i w FJR podobno to jest normalne , że skrzynia tak pracuje. Raz cicho i biegi wchodzą bezszelestnie a za drugim razem jakby mialy tryby wyskoczyc. Mnie martwi natomiast praca zaworow bo tak jakos dziwnie cykaja i dosc wyraznie to slychac. Czy w waszych fjrach jest podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas77 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam!!! Chwalebnie :notworthy: dołączam do zacnych posiadaczy FJR-ek :crossy: Moja fjr-ka jest z 2001r. kolor srebrny, dwa kufry boczne niestety brak centralnego ale to sie kupi, sprowadzona ze Szwajcarii. Przejechałem na niej dopiero 600km więc nie za wiele, ale moge powiedziec że jeździ sie super. Przesiadłem sie z XJ900 która chwale do dzis. Powiem o niej coś więcej po rozpoczęciu nowego sezonu. Do którego zapraszam wspólnych posiadaczy tego cacka. Fajnie by bylo razem polatac. Widok bylby przepiekny :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ..................................... Mnie martwi natomiast praca zaworow bo tak jakos dziwnie cykaja i dosc wyraznie to slychac. Czy w waszych fjrach jest podobnie? U mnie nic nie słychac więc lepiej coś z tym zrób Witam!!!........................ Siemanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.