Skocz do zawartości

Tłucze, wali, grzmoci przód w CBF500


Bialy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie tak, lozysko sie musi ulozyc, specjalnie bieznie wewnatrz ramy musza "siasc" na swoich miejscach - pewnie za lekko je wlozyles.

Pojezdzij troche i znowu dokrec lozysko - pamietaj o poluzowaniu gornej polki na lagach.

Luz ustawia sie dolna nakretka na sztycy ( dokrecamy do oporu i cofamy o 1/3 obrotu ) potem kontrujesz nakretka zewnetrzna.

Cierpliwosci zycze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwosci zycze.

No, przyda się, dziękuję :icon_question:

 

Zrób test z wagą ...

Tylko że nie wiem, jaką siłą mam ciągnąć u siebie. Bądź co bądź, kiedy miałem podniesione koło, to na skręcenie kierownicy chyba nie potrzebowałem 1,6 kg... Ale to też 'na oko'...

 

Dobra, to będę walczył dalej. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że nie wiem, jaką siłą mam ciągnąć u siebie. Bądź co bądź, kiedy miałem podniesione koło, to na skręcenie kierownicy chyba nie potrzebowałem 1,6 kg... Ale to też 'na oko'...

 

Znalazłem:

 

http://www.hondacbf.de/technik.htm

 

Lenklagervorspannung: 1,1-1,4 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...