Skocz do zawartości

Honda VTX 1300S czy warto w nią zainwestować


OskarG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszyskich

proszę o podpowiedź

mam w planie kupić Hondę VTX 1300S niestety na motorze 14 lat nie jeździłem :cool: podpowiedzcie z waszego doświadczenia czy warto od razu w taki sprzęt inwestować. Zgóry dzięki za radę :icon_razz:

pozdrawiam

OskarG

Edytowane przez OskarG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ci się podoba to kup. Najwyżej za rok sprzedasz. Ale zastanów się i poczytaj jakieś testy i opinie o tym moto. Ja na nim nie jeździłem, ale z tego co wiem, prowadzi się kiepsko (nawet jak na cruisera), ma słabe hamulce (tylko jedna tarcza z przodu). Jeśli nie jeździłeś tak długo, to będziesz na początku głównie walczył ze sprzętem, zamiast cieszyć się jazdą.

 

Ja bym raczej kupił Drag Stara 1100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na nim nie jeździłem, ale z tego co wiem, prowadzi się kiepsko (nawet jak na cruisera), ma słabe hamulce (tylko jedna tarcza z przodu).

 

 

No to się mylisz. Nie wiem skąd taka opinia ale VTX prowadzi się naprawdę lekko, pewnie i przyjemnie. Hamulce też są wystarczające a jego spalanie przy umiarkowanej jeździe zaskoczyć może nie jednego.. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opinia że skoro moto ma jedna tarcze to słabo hamuje jest błędna .Róznica jest ale nie aż taka .Mialem okazje dosiąść VTX i powiem że to bardzo fajne i przyzwoite moto.Niski środek ciężkości ,wygodna pozycja i dobrze wchodzi w zakręt i moc tez wystarczająca.Jedno małe "ale" to cena za dany rocznik i kosmiczne ceny jakichkolwiek dodatków (szyba ,oparcie )itp.Osobiście wybrał bym VtX ale 1800.Pozdrawiam.

Edytowane przez RAFAL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTX 1300 jest latwiejszy w prowadzeniu od wielu innych przedstawicieli tego gatunku (jezdzilem - mam niezle porownanie). Co do hamulcow to nie ma co porownywac do jakichkolwiek hebli motocykla sportowego ale ja od lat jezdze na jednej tarczy z przodu i jednej z tylu i jakos zyje - kwestia przyzwyczajenia. 300 kg tez sie da zatrzymac. Mocy nie zabraknie napewno w VTX 1300 a spalanie jest w normie. Jak sie czujesz na silach to bierz.

VTX 1800 odradzam bo to zwierze - trzeba miec wprawe a manetka kusi bo mocy az nadmiar.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem i powiem tak heble slabiutkie , porownujac z motorami z 2 tarczami z przodu dziwie sie ze zaulja kasy i nie daja tej jednej wiecej bo naprawde jest potrzebna...

honda mowi samo za siebie

ale a bym bral 1800 :icon_rolleyes: ale nie na pierwsze moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie tarcze z przodu zawsze lepsze niz jedna wiec przyznaje racje Stanowi i tez niebardzo rozumiem dlaczego akurat na tym oszczedzili (podnoszac znaczaco osiagi w porownaniu do Shadow 1100) ale generalnie VTX jako motocykl laczy w sobie niezawodnosc, jakosc wykonania i niezlego kopa (1300 lepiej lata niz wiele wiekszych pojemnosci). Mi jedynie stylistyka srednio na jeza pasi dlatego raczej nie celuje w niego jako kolejne moto a VTX 1800 musialbym pociac tak jak to zrobil kumpel aby osiagnac pozadany efekt...

http://picasaweb.google.pl/piotreek/ZlotSt...327049551386450

 

P.S.

Mam nadzieje ze sie kolega Piotreek nie obrazi ze uzylem jego albumu...:biggrin:

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Mi jedynie stylistyka srednio na jeza pasi dlatego raczej nie celuje w niego jako kolejne moto a VTX 1800 musialbym pociac tak jak to zrobil kumpel aby osiagnac pozadany efekt...

http://picasaweb.google.pl/piotreek/ZlotSt...327049551386450

...

 

 

nie zartuj ze bys czyms takim jezdzil ...

przeciez koles zbeszczescil ten motor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zabieraja głos Ci którzy niemieli za dużo :) na "VTIXIKU".PRZYJECHAŁEM TAKOWYM 1300 S z Szwajcari po IV RP przez całe wybrzeże i coż pali do 120 6l powyżej 7l co do prowadzenia ta takjak inne moto w czasie jazdy rewelka trochę gorzej ale tylko trochę po mieście w końcu 350 kg masy własnej.A tak ogólnie to bardzo ale to bardzo pozytywne wrażenia ale pod jednym warunkiem trzeba przejechać lżejszym moto troche km po to by mieć przyjemność jazdy "VTIXIKIEM" NO CÓŻ na pierwszy raz przy małym doświadczeniu można się zrazić do motocykli.Pojemnośc 1300 zupełnie wystarczy jak na nasze"polne drogi" prędkość 170-180którą można rowinąć wystarczy.powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zartuj ze bys czyms takim jezdzil ...

przeciez koles zbeszczescil ten motor

 

Ja tym jezdzilem i to niejeden raz i uwierz mi zdjecia ani polowy wygladu nie oddawaja a osiagi sa takie ze nasze motocykle nawet spalin nie powachaja. Taka prawda. Jak sie nie zlapiesz kiery to Cie z siedzenia sciagnie. Prowadzi sie lepiej niz na oryginalnych kolach (zreszta sam te kola sprowadzalem) aczkolwiek opona 250 z tylu to max na polskie drogi.

Czy stylistyka takiego zwierzaka komus odpowiada - kwestia gustu. Jako 2 motocykl chcialbym miec. Jedno jest pewne - wrzucasz jedynke i wylazi z Ciebie pierwotne zwierze a predkosc maksymalna konczy sie wraz z licznikiem...

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 15 latach przerwy w jeżdżeniu na moto kupiłem sobie właśnie VTX'a 1300 i jestem bardzo zadowolony... co do hamulców nie wiem skąd taka opinia... co za różnica czy kolo blokuje na dwóch czy na jednej tarczy :)

tak więc kupuj i się nie zastanawiaj :) i do zobaczenia na dordze ;)

Edytowane przez ArT_B_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego zabieraja głos Ci którzy niemieli za dużo :icon_razz: na "VTIXIKU".PRZYJECHAŁEM TAKOWYM 1300 S z Szwajcari po IV RP przez całe wybrzeże i coż pali do 120 6l powyżej 7l co do prowadzenia ta takjak inne moto w czasie jazdy rewelka trochę gorzej ale tylko trochę po mieście w końcu 350 kg masy własnej.A tak ogólnie to bardzo ale to bardzo pozytywne wrażenia ale pod jednym warunkiem trzeba przejechać lżejszym moto troche km po to by mieć przyjemność jazdy "VTIXIKIEM" NO CÓŻ na pierwszy raz przy małym doświadczeniu można się zrazić do motocykli.Pojemnośc 1300 zupełnie wystarczy jak na nasze"polne drogi" prędkość 170-180którą można rowinąć wystarczy.powodzonka

 

Wiesz czasem nie trzeba nawinac tysiecy km aby wyrobic sobie poglad na temat np prowadzenia czy osiagow jesli sie ma porownanie do innych marek czy modeli.

Co do tych 350 kg to troche przesadziles ale z drugiej strony kazdy z nas ma tendencje do poqwiekszania swego moto wiec zadne zaskoczenie.:icon_razz:

Moim zdaniem co by nie powiedziec to dobry motocykl a czy nadaje sie na moto po przerwie - ciezko osadzisc umiejetnosci i rozsadek kierowcy po tresci postow wiec nie podejme sie takiej oceny. Wszystko jest dla ludzi byle uzywalo sie tego z glowa.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...