Deebo Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Witam, w przednim zacisku przy moim suzuki wyskakuje mi klocek z prowadnicy (jest to klocek znajdujący się po prawej zewnętrznej stronie zacisku) czy może być to spowodowane zbyt cienką tarczą? Tarcza ma ok 3,5mm czyli kwalifikuje się do wymiany (zamówiłem już nową), pytam dlatego że przecież gdy zużywają się klocki to wychodzą z prowadnicy jeszcze bardziej a teraz klocki są nowe i mimo to jeden wypada, porównywałem je ze starymi i wyglądają na identyczne, sprawdzałem czy przypadkiem czegoś źle nie założyłem ale chyba nawet nie da się ich źle założyć:-). Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 mialem to samo z tylnim hamulcem , winna ewidentnie tarcza hamulcowa... , swoja droga dziwny ktos mial pomysl aby 1 klocek nie byl niczym zabezpieczony przed wylataniem tylko wlozony luzno w prowadnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 No właśnie gdyby był zabezpieczony tak jak wewnętrzny klocek to nie byłoby problemu, chyba że zrobili to specjalnie żeby nie jeździć na zbyt cienkiej tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx600c Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Oj i tu się nie zgodzę.... tez miałem taką przygodę moim GS- em - klocek z przodu wyszedł na spacer przy 120 :biggrin: dobrze ze to zauważyłem i nie było akurat awaryjnego hamowania...... z tym że moja tarcza jest bardzo zdrowa i do limitu jej brakuje..... następnego dnia kupiłem nowe klocki i założyłem i jak do tej pory siedzą na swoim miejscu, ale nie mam pojęcia czym to wypadnięcie mogło być spowodowane. Klocek po prostu się wypiął ze sprężyny (mam na myśli tą blaszkę zabezpieczającą).Jedyne co mogę poradzić to dokładnie umyć zacisk, przesmarować tłoczki i prowadnice, zwrócić uwagę na profil klocka, tzn zaczepy na których trzyma się na blaszce.... i od czasu do czasu kontrolować jak to wygląda. Swoją drogą bardzo głupia konstrukcja.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 rozłożę to jeszcze raz i porównam ze starymi klockami bo trochę dziwne że stary zużyty prawie do blachy nie wypadał a ten wypada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 (edytowane) Normalnie aż mnie zatkało :clap: Wypadający klocek, toż to można się zabić. To, że okładzina się może odkleić to się spotkałem, ale żeby cały klocek?Niby jak klocki zjechane i tarcza poza wymiar graniczny to jest to możliwe ale na dobrej tarczy to coś z konstrukcją musi być nie tak.A cały zacisk porusza się lekko na boki, czy ma tendencję przy jednej stronie? Chodzi o to czy z obu stron między tarczą a korpusem zacisku jest taka sama szczelina? rozłożę to jeszcze raz i porównam ze starymi klockami bo trochę dziwne że stary zużyty prawie do blachy nie wypadał a ten wypadaSprawdź, czy grubość blachy klocka jest taka sama jak przy starych? Edytowane 11 Września 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Ja, kiedy kupiłem swoja Kawe, podczas pierwszej jazdy zauważyłem, że po lekkim hamowaniu jeden z klocków jest na granicy wypadniecia z zacisku. Na szczęscie dojechałem do domu. Ten głąb, od którego kupiłem moto załozył klocki odwrotnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 W gsie nie da się założyć odwrotnie, a jak klocek wypada z prowadnic to opiera się o tulejki tarczy więc teoretycznie nie wypadnie całkiem:) , sprawdzę grubość blach starych i nowych klocków, ale wydawały mi się takie same poza tym są to klocki ebc więc chyba w miarę przyzwoita firma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 http://www.ronayers.com/fiche/300_0027/fro...120&parent=3070 http://www.ronayers.com/fiche/300_0027/fro...120&parent=3070 Tutaj sa rysunki złozeniowe zacisków z klockami do GS-a. Sprawdź czy na pewno zakładasz klocki prawidłowo.Pierwszy link dotyczy modelu 89-95, drugi 96 i późniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 W gsie jednak da się założyć klocek odwrotnie :D Niech moja głupota będzie przestrogą dla innych :icon_twisted: Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 No to się wszystko wyjaśniło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.