Skocz do zawartości

Magura do free-style.


marccc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach.

Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach.  

Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu.  

pzdr

 

Moze po prostu beda poprowadzone w srodku rurek i gdzies z boczku, przy koncu wyciagniete na swiatlo dzienne :o ? Zreszta sam nie wiem, ale zeby w ogole nie miec hamulcow z przodu, o chyba jednak nie ...

pzdr, Jac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach.  

Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu.  

pzdr

 

Moze po prostu beda poprowadzone w srodku rurek i gdzies z boczku, przy koncu wyciagniete na swiatlo dzienne :o ? Zreszta sam nie wiem, ale zeby w ogole nie miec hamulcow z przodu, o chyba jednak nie ...

pzdr, Jac

 

OK, masz rację, ale co wtedy, gdy takie przewody opuszczą już sferę goleni i wyjdą na kierownicę? Przecież są do niej zamocowane na stałe. Wtedy za każdym obrotem o 360 stopni będą się zapętlać na kierownicy. Póki co jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić w praktyce.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej obadajcie, jak to wygląda w BMXach do freestyle'u.

W moim jest to tak:

1. hamulec przedni - linka (nie przewód, ale w sumie to nie istotne) idzie sobie z kierownicy do dziury w zakrętce na główce ramy, przechodzi przez główkę, wychodzi na dole, zawija o 180 stopni do góry i trafia nad koło. W motocyklu będzie ppodobnie tak samo, tylko bez zawijania o 180. Hamulec jest przy osi, a nie nad kołem.

2. hamulec tylny (sprzęgło) - tu gorzej. Tutaj linki (są dwie) idą do rotora, a dwie inne linki i dą dalej od rotora (nie wiem, jak to sensownie opisać). Jak zrobić to z przewodami hydrauliką, nie wiem, ale przecież sprzegło może być ciągane linką.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...