marccc Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Magura wypuszcza w przyszlym roku widelec do crossowek, ktory bedzie mozna obrocic o 360°. Cwiczcie free-stylowcy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach. Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jac Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach. Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu. pzdr Moze po prostu beda poprowadzone w srodku rurek i gdzies z boczku, przy koncu wyciagniete na swiatlo dzienne :o ? Zreszta sam nie wiem, ale zeby w ogole nie miec hamulcow z przodu, o chyba jednak nie ...pzdr, Jac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 O żesz, to się będzie działo. Od dawna zastanawiałem się, kiedy do motocrossowego freestylu zostana włączone ewolucje znane w BMXach. Swoją drogą, ciekawe jak poprowadzone zostaną przewody (hamulcowe itd), skoro koło będzie się mogło obrócić o 360 stopni. Pewnie po prostu nie będzie hamulca z przodu. pzdr Moze po prostu beda poprowadzone w srodku rurek i gdzies z boczku, przy koncu wyciagniete na swiatlo dzienne :o ? Zreszta sam nie wiem, ale zeby w ogole nie miec hamulcow z przodu, o chyba jednak nie ...pzdr, Jac OK, masz rację, ale co wtedy, gdy takie przewody opuszczą już sferę goleni i wyjdą na kierownicę? Przecież są do niej zamocowane na stałe. Wtedy za każdym obrotem o 360 stopni będą się zapętlać na kierownicy. Póki co jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić w praktyce. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Pewnie dadzą rotor i amor jednopółkowy... Innego rozwiązania nie widzę :roll: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 1 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Najlepiej obadajcie, jak to wygląda w BMXach do freestyle'u.W moim jest to tak:1. hamulec przedni - linka (nie przewód, ale w sumie to nie istotne) idzie sobie z kierownicy do dziury w zakrętce na główce ramy, przechodzi przez główkę, wychodzi na dole, zawija o 180 stopni do góry i trafia nad koło. W motocyklu będzie ppodobnie tak samo, tylko bez zawijania o 180. Hamulec jest przy osi, a nie nad kołem.2. hamulec tylny (sprzęgło) - tu gorzej. Tutaj linki (są dwie) idą do rotora, a dwie inne linki i dą dalej od rotora (nie wiem, jak to sensownie opisać). Jak zrobić to z przewodami hydrauliką, nie wiem, ale przecież sprzegło może być ciągane linką. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Października 2003 Czyli wszystko jasne. Tym bardziej, że nadale większość crossówek (przede wszsytkim japończyki) ma tradycyjne sprzęgło wspomagane linką, anie układem hydraulicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.