qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Taki bajer raczej Ci sie nie uda , minarelli ma podciśnienowy mz jak wiadomo nie , pozatym niewiem czy w ogóle na kruciec to zamontujesz , i raczej tego nie dostroisz tak jak potrzeba, taki gaźnik bierze dużo powietrza , jeśli silnik ma chodzić i sie nie zatrzeć musi tez dostać swoją dawke paliwa , jak dasz małą nie odpali, jeśli za małą zatrze sie , jeśli za dużą zaleje świece, kup używany gaźnik do minarelki (aerox, sr, rs, itp.) lepiej na tym wyjdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 ale pierdo*lisz kwasta podcisnienia to wstawienie normalnego kranika np nie wiem od rg,mtx no byle czego.etz ma wiele wieksza dysze niz seryjne Am6 wiec jak moze zatrzec??:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 z puszki od piwa z puszki po pomidorach raczej :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Zatrze sie jeśli mieszanka będzie zbyt uboga, na oryginalnej dyszy od 150 to raczej silnik nie załapie proponowałbym coś między 70 a 80 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 taki gaxnik jak w pierwszym harym kiedyś robiłem nawet na cele demonstracyjne w technikum;) Z tym ze ja potrzebowałem kawałek rurki, puszke po piwie i kawałek weżyka paliwowego:P Potem taki spreparowany gaźnik podłaczaliśmy np. do silnika od maluszka, maluszek nawet niexle na nim gadał:) Wystarczy znac budowe najprostszego gaxnika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 tak po 1: nie zatykaj rurek od dozownika, zlącz je razem i żeby w nich był olej, wtedy będzie normalnie działał, bo słyszałem że coś sie tam może przytrzeć jak dozownik chodzi bez oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phuss Opublikowano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 PanowiePożyczyłem od kumpla gaźnik założyłem i odpaliłem, na początku kichał, prychał :) .Nie miałem zbyt wielkiego pola do popisu ponieważ nie miałem na wymianę dysz tylko te które były w gaźniku nawet nie rozkręcałem i nie patrzyłem jakie były rozmiary, mogłem tylko regulować dawką powietrza.Ustawiłem w miarę gaźnik tym powietrzem, dawka minimalna, nawet ładnie na wolnych chodził :biggrin: Na obroty jakoś jakoś się wkręcał ale do pełni szczęścia potrzeba by było kilka rozmiarów dysz i ustawienia stanu paliwa itp. i anielskiej cierpliwości.Ale cóż polak potrafi, jak chce to zrobi. Dwóm panom na początku tematu co mnie rugali życzę miłego wydawania kasy w Firmowych Sklepach. Pozostałym wielkie dzięki za porady i uwagi, wszystkie się przydały.Aha na allegro kupiłem używany gaźnik Mikuni 24mm za 90zł, trochę duży ale co damy radę :icon_question: ps to jest najlepsze forum w necie :clap: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.