Richi Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Mam pytanie do Was, czy ktoś miał doświadczenie ze spaloną cewką iskrownika w KTM-ie EXC 520?, po ostatnich mniej owocnych lotach, zabrakło iskry w mojej maszynie czego powodem był spalony drut nawojowy w iskrowniku przy magnecie. Jeżeli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat proszę o opinie, porady, instrukcje, na co zwracać uwagę przy przewijaniu?, a może Macie jakieś odnośniki do fachowych stron internetowych. Drut mam już zakupiony o odpowiedniej średnicy, wiem jaka wartość oporności powinna być na cewce (wg danych warsztatowych KTM-a 12,6 ohm +-20%), oraz napięcie V na cewce w granicach 11V , czy Waszym zdaniem istotne znaczenie ma sposób nawijania cewki, tzn czy ważne jest żeby była ona równo nawinięta zwój przy zwoju?proszę o sugestje, z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Chcesz sam nawijac cewke ?Polecam telefon do fmy Elserwis chwalonej w innym watku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richi Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Tak, cewke mam już nawiniętą, motor chodzi!, a dzisiaj zalewam to jeszcze jakimś dobrym klejem, powinno pracować bez zarzutu oporność jest identyczna jak w opisach... a przy kopnięciu kickstartera napięcie dochodzi do 12 V, pozdrawiam, Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Cewka nie jest zanurzona w oleju ?Pytam bo nie znam KTM. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richi Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Jest w oleju, tylko dodatkowo ma na sobie twardą powłokę, coś co przypomina rozmazany klej, ja to zastąpąpiłem dwuskładnikowym jak wyschnie biore sie za składanie i testowanie jak to chodzi!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Jest w oleju, tylko dodatkowo ma na sobie twardą powłokę, coś co przypomina rozmazany klej, ja to zastąpąpiłem dwuskładnikowym jak wyschnie biore sie za składanie i testowanie jak to chodzi!!Ja przewijałem kumplowi alternator w hondzie.Działał 3 lata i żywica epoksydowa popękała.Do tego potrzeba specjalnego lakieru izolacyjnego niestety nie wiem jakiego.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 ja tez wlasnorecznie przewijalem kiedys cewke w CR 250 bo nie wiadomo czemy kabel sie upalil w srodku uzwojenia.Oszlifowalem ja dremelem z tego kleju przewinolem i zakleilem poxipolem ladnie to nie wygladalo ale o dziwo dzialalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Wiec moze przed zalaniem tego zywica zadzwonic do elserwisu i dowiedziec sie o zrodlo i nazwe lakieru zabezpieczajacego przed praca w oleju ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Nie wiem jaki tam masz kształt cewki, ale jak dobre dojście to zaizoluj taśmą Nomex, później zanurz w Izofenylu albo RDB9. Taki zestaw powinien dać radę :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.