Skocz do zawartości

Jakie Enduro do cross country? 125 2T


Rekomendowane odpowiedzi

Ja odradzam motocykle typu tm, gas gas, husqa;) Biorac motocykl z tego rocznika (tu akurat 98) musisz brac pod uwage dostepnosc czesci. A przy takich markach z tym bywa roznie.

P.S Żubr Dr 350 to 350 ccm, a tu omawiamy 125ccm;) A do huski np. wr takze nie ma za duzo czesci na polskim rynku. Rozmawialem z mechanikiem, ktory twierdzil ze na kosz sprzeglowy czekal 4 czy 3 (juz nie pamietam dokladnie:P ) miechy ponad termin realizacji.

Sorry stary ale przez takich jak Ty opinia w internecie ze Husqvarna czy Gas to wynalazek i czeka sie na czesci 1000lat.Ty nie musisz czekac na zadne czesci,jestes szczesliwym posiadaczem dt 125 i kazdy sie cieszy,ale nie wypisuj banialukow ze nie ma czesci.Ja mam starego trupa (97r.) do ktorego tarcze sprzeglowe,przekladki,klocki,uszczelniacze mialem w ciagu 2dni.Jak mechanik jest frajer to czekac moze i 4 lata na kosz.pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TwisterZG nie wypisuje banialukow. Rozmawialem z gosciem, ktory mial sprzedawac gas gasy w Lublinie. Mowil, ze w umowie maja 14 dni na dostawe motocykla. A tak naprawde trwa to jakies 30 dni jak nie wiecej... I tak samo mowil, ze importer Husqvarny nie wywiązuje sie z terminow;) Kupujac taki motocykl musisz sie z tym liczyc;) Zycze Ci zebys nigdy nie musial sprawdzac ile czeka sie na kosz sprzeglowy;) Pozdro...

 

P.S Nie pisz ze ktos jest frajer jak go nie znasz;) Nawet jesli jakis mechanik jest frajerem to nie znaczy ze bedzie czekal na czesci wiecej niz inni. Dzwonisz do producenta, hurtowni zamawiasz czesc i to od nich zalezy ile bedziesz czekal;) :crossy: Szerokiej;)

Edytowane przez Cross_maX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żubr cos ci nie odpowiada? pisz w tematach o swoich super maszynach, nie chce kupic zadnej PRAWDZIWEJ maszyny taka jak ty jezdzisz bo mi taka nie odpowiada, tu jest temat o 125tkach i nic tego nie zmieni, myslisz ze masz 400postow to mozesz zasmiecac inne tematy.

 

do innych: to nie jest temat kto ile i na jakim tloku sezonow przelatal

 

i do nastepnych: nie kupuje zadnego tm'a gas gasa czy czegos tam jeszcze, choc huska jest spoko ale za droga

 

to jest temat o dt/crm/kmx/kdx/rx/etx powiecie cos jeszcze o nich?

Edytowane przez Naspin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I już z ryjem na innych...tutaj się rozmawia, dyskutuje. Ja rozumiem że można delikatnie zwrócić uwagę ale od razu z mordą na człowieka wyskakiwać...wydaje mi się że naspin sam nie wie czego chce, albo chciałby 125ccm w super stanie, młody rocznik i za śmieszne pieniądze...tak to tylko w erze...

 

Pozdro, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z ryjem... tlumacze od czego jest ten temat, porowanie motorow, a nie chwalenie sie kogo kolega ile przejechal...

 

a piszesz co bym chcial bo juz bys mi zaproponowal swojego rx'a ale....sprzedajesz juz duzo za dlugo wiec cos chyba nie tak? za drogo? za stary? zastanow sie...

znam sie na motorkach (2T) i nie kupie pierwszego lepszego i nie bede sie tez napalal jak jakies dziecko na motorynke na rx 92 za 4tys

Edytowane przez Naspin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac niewiele wiesz o motocyklach jak dla Ciebie podstawa do wyceny jest rocznik. Poza tym to,ze dlugo sprzedaje nie znaczy,ze cos jest nie tak - w internecie wielu jest 'geniuszy' co pier..nicza,ze wloskie to gowno i sie psuje i pozniej ciezko znalezc kupca na cos. Chce sie sprzedac motocykl za pieniadze to trzeba dluugo czekac. Coz mi pozostaje powiedziec - powodzenia w szukaniu w mlodych rocznikach - kup sobie sypiace sie dt z 99r za cene rx'a w dobrym stanie,ale starszego.

 

Pozdro :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie dziwie sie ze nikt nie korzysta z opcji SZUKAJ jak nie bylo mnie dwa dni na forum zajrzalem na pierwszy temat a tu obora ;) :crossy: no ale ok nie wnikam

 

wracajac do tematu

Zycze Ci zebys nigdy nie musial sprawdzac ile czeka sie na kosz sprzeglowy;)

 

Jak ktos, nie mysli to i czeka, kosz sprzeglowy do huski(np. wr 125) pasuje np. od exc 125 lub innych crossowek, a nie sadze ze zamawiajac przez serwis czeka sie wiecej niz tydzien :buttrock:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś był zainteresowany mam dt 125 r z nowym tłokiem i po szlifie, na sprzedasz, jak chcesz yto pisz na pw.

Sorry za off top,

 

osobiście wybrałbym na twoim miejscu kdx'a lub rx

co do ktm i husqy uważam ze te motory mogą okazać sie skarbonkami (mimo że motorki naprawde są super) bez dna, kumpel do 1 jeździe na nowo kupionym ktmie ma do wymiany korbowód i tłoczek.

więc polecam rx i kdx

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel do 1 jeździe na nowo kupionym ktmie ma do wymiany korbowód i tłoczek.

 

I to oznacza,ze KTM jest do bani?? Nie,to oznacza,ze ktos wiedzial kiedy sprzedac wyczynowy motocykl,a ktos kto kupowal sie nie znal :) I jeszcze pewnie cena byla nizsza od sredniej gieldowej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM to baaaaaaardzo drogie motocykle, szczególnie wersje 125 w 2T. Dla przykładu podam że kupowałem niedawno tarcze sprzęgłowe do swojej RM125 i do EXC 125 kolegi ... za tarcze do RM zapłacilem niecałe 200 zł , natomiast do KTM już prawie 400 zł. Obywa komplety tego samego producenta, taka sama ilość tarcz i z tego samego materiału. Kilka dni temu kolega pytał mnie o sprężyny do sprzęgła w EXC ... do RM / CR / KX są w cenie ok 40-50 zł za komplet. natomiast do KTM EXC kosztują 150 zł (oryginalne bo podróbek nikt nie produkuje).

 

Podsumowując : KTM EXC 125 to doskonały motocykl enduro z mocnym dołem i wygodną charakterystyką silnika szczególnie dla osób przesiadających się z seryjnych DT, KMX, MTX itp.. Jednak to drogie (najdroższe ?) moto w zakupie i drogie w utrzymaniu. Kogo stać na nie to uczciwie polecam :-)

 

Chyba właśnie z tego względu zdecydowałem się na CROSS'a zamiast na enduro, mało jest 125 w 2T w wersji ENDURO z mocnym silnikiem, poza tym HARD ENDURO to drogie motocykle, taniej mnie wychodzi FULL CROSS ponieważ niedużo "latam" ostatnio.

 

Kolega @lon_91 załatwił silnik gdyż jeździł na kiepskim oleju, nie prał filtra powietrza i do tego najprawdopodobniej zlekceważył zużycie tłoka z pierścieniami. Jeżeli ten motocykl ma dozownik oleju to radzę go dokładnie sprawdzić , przetestować wydajność i ustawić.

Luźny tłok dotyka ściany cylindra i zaczyna się grzać, tłok nie powinien dotykać cylindra w ogóle.

Tak wyglądał mój tłok w DT w 2 tygodnie po przesiadce z "MOBIL 1 for 2T" na Orlenowski półsyntetyk (który niczym nie rożni się od MIXOLU, chyba tylko tyle że jest droższy)

 

Mając spore doświadczenie z ENDURO i CROSS 125 2T polecam nieustannie APRILIA RX 125. To są prawdziwe kombajny, wlewasz paliwo i latasz, silnik mimo że jest wyżyłowany prawie tak jak w FULL CROSS to trudny do zajechania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...