alfonso Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Motocykl już jest poskładany i siły mu przybyło :icon_rolleyes: Duża różnica jest po wymianie tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 alfonso, jaki tłok zastosowałes orginał czy ktorys z tuningowanych ??? na jaki luz zrobili ci szlif??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) alfonso, jaki tłok zastosowałes orginał czy ktorys z tuningowanych ??? na jaki luz zrobili ci szlif??? Pozdrawiam http://www.motocombo.pl/produkt-3185-1_2_210_225.htmlTłok kupiłem wossnera ten w podanym linku ze sklepu w Szczecinie 570 zł + 20 zł koszty wysyłki kurierem UPS na drugi dzień w południe kurier już był u mnie w robocie z przesyłką. Polecam ten sklep jest super, załatwiają od ręki. Kupiłem też u nich uszczelki pod cylinder i głowicę. Luz na szlif wynosi 0,07 mm taki luz jest wskazany tez przez producenta tłoka i podany na opakowaniu. Koszt naprawy wyszedł około 1600 zł. Trochę kosztowało ale było warto motocykl jest super o wiele łatwiej zapala i jest silniejszy. Edytowane 7 Lutego 2008 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wossner zdaje sie jest grafitowany??? ale kosztuje trochę , ja wybrałem troszke taniszą opcje Wiseco :biggrin: Odnosnie uszczelki pod głowice to pamietam ze w dominatorze jest stalowa wielowarstwowa i wazne jest by taka zastosowac... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) wossner zdaje sie jest grafitowany??? ale kosztuje trochę , ja wybrałem troszke taniszą opcje Wiseco :icon_mrgreen: Odnosnie uszczelki pod głowice to pamietam ze w dominatorze jest stalowa wielowarstwowa i wazne jest by taka zastosowac... Pozdrawiam Czy grafitowany nie jestem pewnien tego, był bardzo błyszczący. Uszczelka pod głowice jest stalowa się zgadza, jest też uszczelka pod cylinder która była porwana - uszkodzona przy rozbieraniu motocykla, mechanik miał coś tam dorobić ale wolałem już i ją też kupić żeby potem w sezonie do tego nie wracać i rozbierać ponownie z tego powodu motocykla. Edytowane 9 Lutego 2008 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Odnosnie grafitu lub teflonu ,wyglada to tak że płaszcz tłoka jest nim pokryty od pierscieni w dół ,ale widac nie kazdy wossner tak ma...Ja mam wciąz dylemat z jakim luzem zrobić szlif :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Dlaczego, przeciez to podaje producent tlokow ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Dlaczego, przeciez to podaje producent tlokow ??? Adam M. Tak ,podany przez producenta luz to 0,06 ,ale tłok jest tuningowany i podnosi stopien sprezania z 8,6:1 do 10:1(orginał na szlif nie jest osiagalny) Specjalista od szlifu zaleca w tym przypadku 0,07 -0,08 Miałem plan zdjecia materiału z denka tłoka i ew. podłozenia dodatkowej uszczelki pod cylinder (co niestety znieni nieco rozrząd) bo pod głowice raczej pomysł sredni...Okazuje sie ze max.jakie mozna zebrac z denka to jedynie ok 0.5 mm Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Tak ,podany przez producenta luz to 0,06 ,ale tłok jest tuningowany i podnosi stopien sprezania z 8,6:1 do 10:1(orginał na szlif nie jest osiagalny) Specjalista od szlifu zaleca w tym przypadku 0,07 -0,08 Miałem plan zdjecia materiału z denka tłoka i ew. podłozenia dodatkowej uszczelki pod cylinder (co niestety znieni nieco rozrząd) bo pod głowice raczej pomysł sredni...Okazuje sie ze max.jakie mozna zebrac z denka to jedynie ok 0.5 mm Pozdrawiam Jak odpalam zimny motocykl przy luzie 0,07 mm spasowania taki jaki był podany na pudełku przy dzisiejszych temperaturach ciężko jest rozrusznikowi przekrecić tłok lecz dosłownie ruch tłoka i silnik odpala. Nie jest to samo co było że kreciłem silnik jak by tam nic nie było teraz czuć te sprężanie znakomicie. Moim zdaniem spasowanie 0,07mm jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jak musisz cos podkladac tot ylko podkladka pod cylinder.Tez mysle ze 0.07 jest OK, chyba ze to kuty tlok. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 no ale poco takie kombinacje ? jak masz wykonczona korbe to i na zwyklej komporesji by zdechla , nic nie kombinuj i dawaj jak producent zaleca. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jak musisz cos podkladac tot ylko podkladka pod cylinder.Tez mysle ze 0.07 jest OK, chyba ze to kuty tlok. Adam M. Tłok podobno kuty... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No ale jesli alfonso jest zadowolony z takim luzem to powinno byc OK.W mojej opinii moze byc troche ciasnawo od czasu do czasu - w czasie docierania, specjalnie w pierwszym okresie pamietaj o czestym chlodzeniu silnika, czyli pierwsze odpaly i jazdy krutkie i odpoczynki czeste. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Przy kutym tłoku wossner 0,07 mm jest naprawdę super ja bym nic nie kombinował inaczej spasowanie jest odpowiednie jak do silnika chłodzonego powietrzem. Taki luz zaleca sam producent podając go na opakowaniu. Wydałem trochę kasy na naprawę silnika i było warto, moto też nie powinno pić oleju tak jak poprzednio (wymiana uszczelniaczy zaworowych i obecna kompresja sinika). Motocykl ma stabilne wolne obroty nie gaśnie na skrzyżowaniach czy światłach. Edytowane 16 Lutego 2008 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.