Skocz do zawartości

Problem z virago 535


Baculek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problemz virago. Mianowicie zabraklo ojcu na trasie paliwa i krecil na sucho zanim wlaczyl rezerwe, od tego czasu na wolnych obrotach gasnie na ssaniu chodzi. Mogly sie rozregolowac gazniki ?? Jezeli macie jakies pomysly co do tej przypadlosci prosze o pomoc.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zbiornika poszedł syf do gaźników i przytkało najprawdopodobniej układ odpowiadajacy za wolne obroty. Syf był na dnie zbiornika, a poprzez otworzenie rezerwy, spłynął do układu. Już kilka razy był taki sam przypadek z 535.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zbiornika poszedł syf do gaźników i przytkało najprawdopodobniej układ odpowiadajacy za wolne obroty. Syf był na dnie zbiornika, a poprzez otworzenie rezerwy, spłynął do układu. Już kilka razy był taki sam przypadek z 535.

 

To co kolega pisze jest wysoce prawdopodobne.

Miałem podobny problem w Virago.

Dopuki dobrze nie wyczyściłem baku to na rezerwie leciały brudy do gaźnika.

Było to widać w czasie przełączania.

Miałem przezroczyste wężyki paliwa.

 

Przytkała Ci sie dysza paliwowa.

 

Od samego braku paliwa gaźniki nie moga się rozregulować :icon_question:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej bedzie oddac motocykl do serwisu na full service : gaźników.

czyszczenie , ustawianie i synchro.

 

Jeśli nie masz wiedzy w tym temacie to lepiej sam się za to nie zabieraj.

Najczęściej jest tak, że po rozkręceniu gaźników konieczna jest ich ponowna regulacja i synchronizacja.

Do czyszczenia gaźników są specialne preparaty.

Same dysze s bardzo delikatne.

Niewłaściwe ich czyszczenie może spowodować rozkalibrowanie dyszy - np. czyszczenie drucikiem :)

Przy rozkrecaniu pływaków może dość do rozregulowania poziomu plaiwa itp itd..

 

Jezeli znasz sie na tym to do dzieła! :)

 

Jeśli chcesz, to sam możesz wyczyścic sobie zbiornik paliwa oraz kranik.

Uważaj tylko na membramke w kraniku.

Jest bardzo delikatna i lubi się przykleoc do korpusu kranika.

 

Jeśli jest taka mozliwośc w 535 to zapodaj filtr paliwka.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To znowu ja. rozkrecilem troszq motor i zauwazylem ze jest filtr paliwa wiec czyto mozliwe zeby zapchala sie dysza od syfu w zbiorniku skoro jest filtr paliwa ?? motor strzela w rure przy jezdzice i zwolnieniu gazu. wczesniej zauwazylem niepokojace halasy spod pokrywy lewej bocznej jak by cos iskrzylo, moze to jest przyczyna ?? I niebardzo wiem jak oczyscic 2 zbornik paliwa (ten pod siedzeniem :/) Pozdrawiam

Edytowane przez Baculek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: Strzelanie jest nie objawem zbyt ubogiej mieszanki a zbyt dużej!!! niespalona bęzyna trafia to wydechu i tam następuje zapłon dlatego moto strzela z wydechu!!! pzdr.

 

:clap: :biggrin: :biggrin: :clap:

 

Jaka to jest duża mieszanka? - Raczej zbyt bogata.

Strzelanie to objaw ubogiej mieszanki.

Zbyt bogata mieszanka to zalewanie cylindra/świecy i niespalanie tejże mieszanki

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...