Artur_125 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Pytanie za 100 pkt! Jak ustawić zawias w crossie do jazdy enduro? Motocykl niezbyt dobrze prowadzi mi się przy dużych prędkościach na nie równej drodze lub dużych korzeniach, strasznie napierdala kierownicą do tego stopnia że wyrywa mi z rąk. Może rzadszy olej, jeśli tak to jaki? mowa o Yz 125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Za tłumienie odpowiada olej a za twardość odpowiada sprężyna. Wiec zmiana oleju nic nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 w ogóle to zacznę od zmiany oleju, poza tym mam regulację H i S, powiedzcie mi ile obrotów trzeba pokręcić żeby poczuć różnice, bo nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 przez neta to mozesz najwyżej pogladac dziewczyny a nie regulować zawieche. Wszystko zależy od tego jaka masz spręzyne ile ważysz, jak jeździsz. Najlepiej to sie ustawia zawieche, a puźniej przejeżdża dany odcinek i wtedy czujesz rużnice. Jeżeli jeszcze ci coś brakujeregulujesz jeszcze raz, znowu lecisz odcinek, i tak az w końcu ustawisz. Puźniej gdy dojdziesz do wprawy bedziesz wiedzał co i jak ustawic jak tylko spojrzysz na trase... :crossy: Tu masz jak ustawic spręzyne a to jest podstawa: http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...d=117&Itemid=74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) na dole przekręć ze 4 kliknięcia w kierunku S , na górze o 2 i olej nie gęstrzy niż 5Wmożesz jeszcze wysunąć lagi do końca jeśli są Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 na dole przekręć ze 4 kliknięcia w kierunku S , na górze o 2 i olej nie gęstrzy niż 5Wmożesz jeszcze wysunąć lagi do końca jeśli sątakie tlumaczenie to o kant dupy mozna roztrzasnac, w tym temacie Piasektt w zasadzie juz wszytko napisał, regulacja zawieszenie jest indywidualna dla kazdego jak PIN dla karty kredytowej, Ty moze bys przekrecił o 4 na softa ale jemu bedzie moze za dużo albo na odwrót Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Jak Ci telepie przy duzych predkosciach to musisz zwolnic szybkosc odbicia. Tak jak napisal enduromaster, tylko nie wiem jaki masz zawias i czy odbicie jest u gory czy u dolu lagi. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Nie no sprawa jest bardzo indywidualna.Ja na swojej crossówce w zasadzie jezdze tylko enduro. Zawieszenie mam bardzo twarde i jak ktokolwiek oprocz mnie siądzie na motor mowi ze zle sie jezdzi w enduro. Tylko ze ja waże 98kg i poprostu dla mnie jest idealnie i tak jak być powinno. A z koleji jak siadam na jakieś wycznowe enduro typu EXC czy WR to czuje sie jak na jakimś kanapowcu a nie HE :bigrazz: A co do odbijania kierownicy przy szybkiej jezdzie to musisz zwięszkyć tłumienie odbicia czyli Srubka-pokrentełko z napisem REBOUND lub spuscic troszke powietrza z przedniego koła bo jest i taka obcaja ze masz za duze cisnienie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 N A co do odbijania kierownicy przy szybkiej jezdzie to musisz zwięszkyć tłumienie odbicia czyli Srubka-pokrentełko z napisem REBOUND lub spuscic troszke powietrza z przedniego koła bo jest i taka obcaja ze masz za duze cisnienie. Zmniejszyć;_)Zawieszenie ma wolniej wychodzić. Tylko chyba nic tym nie uzyska bo przy szybkiej jeździe zawieszenie nie zdąży się wysunąć przed następną dziurą(nierównością). Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Wlasnie o to chodzi zeby nie zdazylo sie wysunac, przy szybkiej jezdzie przednie kolo ma tylko zachaczac o wierzcholek nierownosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Moim zdaniem siła tłumienia jest zbyt duża! Nie siła odbicia! Zawieszenie słabo reaguje na napotkaną przeszkodę, za mocno tłumi i stąd tak nocne pierdolnięcie przy spotkaniu z przeszkodą. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 no to odkręć na dole śrubkę o kilka kliknięć (w przeciwną stronę zegara) , pomoże (jeśli masz olej w ladze ;)) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Moim zdaniem siła tłumienia jest zbyt duża! Nie siła odbicia! Zawieszenie słabo reaguje na napotkaną przeszkodę, za mocno tłumi i stąd tak nocne pierdolnięcie przy spotkaniu z przeszkodą. Wydaje mi się że na rękach odczuwasz odbicia a nie dobicia (wychodzenie a nie wchodzenie) Oczywiście może być też tak, że zawiesznie wcale się nie chowa i wszystko bierzesz na łapy:) Skomplikowana sprawa. Zrób jak Konikkonik pisał, ustaw obie skale (śrubkę dolna i górną) na środku skali, sprawdź jak się jeździ i wtedy zacznij jakieś regulacje. Kręcenie tylko dobiciem (albo odbiciem) nic nie da. A jeszcze, teoretyzując, im szybciej jedziesz tym zawieszenie powinno być szybsze (względnie twardsze). Nie wiem co znaczy to co pisał ktoś wyżej, że przy dużej szybkości koło ma iść po samych szczytach nierówności. Za to raczej odpowiada fizyka, koło nie ma czasu zagłębić się w nierówność. Nierówności są te same, jednak zmienia się częstotliwość ich pokonywania i zawieszenie musi szybciej pracować. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Powiedzcie mi która śrubka za co odpowiada? http://img341.imageshack.us/img341/1818/dscf2382uf9.jpghttp://img119.imageshack.us/img119/2766/dscf2399jk4.jpg Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) górą regulujesz szybkość wychodzenia, dołem szybkość wchodzenia przed każdą jazdą odpowietrzaj amorki na uniesionym motocyklu Edytowane 3 Września 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.