Rmg's Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Cześć, Niedawno sprowadziłem z Niemiec motor Sachs XTC 125 rocznik 1999.Strasznie denerwuje mnie wygląd tłumika, ktora przypomina mi bardziej puche od lipnego skutera, niż od 125.Przeszukałem już dość sporo sklepów, ale nigdzie nie moge znaleźć żadnego układu wydechowego ani nawet samego tłumika, z tąd pomysł o podłączeniu tłumika od jakiejś 600, 750nie mam pojęcia czy to dobry pomysł. Nie wiem czy strace na mocy czy z tym wydechem motor będzie wogole odpalał.Wiem natomiast że kolano musi pozostać, A silnik tego motora to silnik od Yamahy Co moglibyście mi poradzić? :notworthy: Może znacie jakieś sklepy gdzie posiadzają na tyle szeroką game produktów że znalazło by się coś i dla mnie:) Tutaj są przykładowe zdjęcia tego motoru:BikePics- Sachs XTC Racing 1999r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Mozesz podpasowywać końcówki od innch moto ale dyfuzora nie ruszaj... zresztą to jest sprawa o ktorą mozna sie klocić... :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rmg's Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Mechanik powiedział zebym raczej został przy seryjnym tłumiku, ewentualnie wziął pod uwage tłumik od NSR.Sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rmg's Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 A to są zdjęcia :icon_mrgreen: Foty Pawik dzieki za odpowiedz, ale nadal nie bardzo wiem co zrobić;/ Nikt nie potrafi mi pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 zostaw ten tłumik;] nic nie poradzisz na jego wyglad;] Eraz 2T z ładnymi wydechami skończyłą sie wraz ze śmiercia Demoludów;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rmg's Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 haha Demoludów?? :crossy: I tak postawie na swoim i zrobie przy tym wydechu i nie tylko.Bo nie rozumiem czemu mam sobie dać z nim spokuj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Wydech w 2t jest odpowiedzialny za odpowiednie napełnienie cylidra;] wiec jesli zaczniesz znim kombinowac skończy sie na: 1. zatarciu sprzetu(w extrelamnych warunkach) 2. znacznej utraty mocy3. duzego spadku predkosci maxymalnej ;] Po załozeniu wydechu od 4t motocykl zacnzie z siebie wydobywac jakieś dziwne dźwieki, basu nigdy nie uzysksz bo to nie mozliwe przy tej pojemnosci;] p.s. czy w polsce kazdy musi zmieniać wydech ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Ale jemu chodzi tylko o końcowy tłumik, dyfuzora lepiej nie ruszać chyba że na jakiś sportowy podmienić. A sam tłumik można wymienić, tylko wiadomo że nie od jakiegoś 4t 600ccm, tylko od jakiejś wyczynowej sety, i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rmg's Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 A znacie jakieś sklepy z pełnymi układami wydechowymi??Bo już troche sklepów przeglądnąłem i nic, na all*gro też nic nie ma.A na jako taki nie moge natrafić. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) www.tlumiki.pl :icon_rolleyes: Edytowane 10 Września 2007 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 moim skromnym zdaniem SAMĄ koncowke mozesz smialo z powodzeniem zmienic czy nawet wywalic. w wydechach 2T glowna role odgrywa dyfuzor(ta gruszka pod silnikiem), ktora to wlasnie jest odpowiedzialna za napelnianie cylindra. tlumik koncowy sluzy do wyciszenia i tyle. a co za tym idzie nieco zadlawia wylot spalin. moja propozycja jest taka, abys wykrecil koncowke wydechu, odpalil i dobrze rozgrzal maszyne, pojezdzil. nie powinien byc na tyle glosny zeby ktos cos sapal- no moze troche. jezeli wszystko bedzie ok- mozna sie bawic. jezeli nie- wkrecaj spowrotem. zobacz prace na niskich obrotach biegu jalowego- nie moze gasnac. warunkiem jest to, zeby koncowka dawala sie wykrecic- jezeli jest na stale zaspawana to wtedy moze to stanowic uzupelnienie dyfuzora i w tym momencie lepiej sie juz w to nie bawic- znam to na wlasnym przykladzie. zobacz sobie wydech od suzuki GS500- powinien pasowac idealnie, bo nie jest za duzy ani za maly. od 600 bedzie ci ciezko trafic, a po co ładować rure o srednicy betoniarki? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Nie słuchaj, wydechy w 50ccm podróbkach ścigaczy to jeden z najgorszych detali i warto się tym zainteresować. Niegdyś "w naszych rękach" była RS50 po konkretnych udoskonaleniach mechanicznych z między innymi tuningowym wydechem wielkości odświeżacza powietrza do ubikacji. Dźwięk jak na 50 miał bardzo konkretny i wbrew powszechnej opinii była to jedyna jaką znam 50-ka która nie pierdziała (może to wynik tego, że kręciła jak po***ana?). Dla poprawy wyglądu zamontowano w niej końcówkę od Hayki. Poprostu ucięto ściankę od końcówki GSX-ra, wsadzono końcówkę wydechu w puche od Hajki i zaspawano. Wygląd był świetny, a wydech pozostał fabryczny. Jedyne wady to po zatrzymaniu jeszcze przez moment wylatywały powoli spaliny ze środka puchy i pozostał orginalny, nikłej wielkości kolektor wydechowy. FOTOhttp://img299.imageshack.us/img299/898/dscf0007yj6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 jak dlamnie to dalej bedzie WT:P Przypominac to bedzie dresiarnie która ładuje do BMW rynny dachowe;] Podobnie jest i w tym przypadku;] Pozatym autro watku chce kupić cały układ a nie tylko końcówke;] Końcówka wydechu jest równiez bardzo ważna :/ niestety;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Czy ja wiem czy WT? Prezentuje się całkiem normalnie, wg. tej teorii kupowanie motoroweru stylizowanego na plastika jest WT. Te orginalne wydechy wyglądają naprawdę kiepsko, a z wydechami w 2T nie warto kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 kombinowac mozna;] jednak, podejzewam ze nie kazdego stać na przeliczenie specjalnie dla siebie wydechu przystowanego do innej końcówki itp;] a potem przynajmniej 3-4 prób na hamowni;] ... Każdy robi jak chce to ze kiepsko wyglada no tak bywa;] za to jest skuteczne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.