Skocz do zawartości

poprwienie wygladu etz150!!!


M@łpa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie konkretnie lusterka masz w swojej etce? I jak dokładnie sobie to wyobrażasz?

Całość może wyjść całkiem fajnie, jednak zastanawia mnie jak zamierzasz rozwiązać kilka problemów technicznych (min. jak poprowadzisz kable, jak i gdzie zamocujesz to wszystko w lusterkach) oraz jestem ciekawy, jak na takie cudo może zareagować diagnosta na przeglądzie technicznym.

Jeśli możesz, to przybliż trochę swoją wizję

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odp dla ukasza

 

Moja wizja wyglada tak mam okrągłe lusterka a na tym drucie co mocuje lusterko do kierownicy mam nałozony gumowy gróby, czrny wąz wiec problem z kablem rozwiazany bo mam gzdzie go puscic. Kierunki które chce zamontowac na ów lusterkach maja byc małe i okrągłe np fiat punto II.Te kierunki zamiezam przykleic do lusterka (oczywiscie z mozliwoscia wymiany zarówki), puzniej wyszpachlowac te lusterko i nadac jemu iny profi, głównie chodzi mi oto zeby kierunek ładnie sie zlewał z lusterkiem, oczywiscie pyzniej pomaluje lusterko pod kolor nadwozia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odp dla ukasza

 

Moja wizja wyglada tak mam okrągłe lusterka a na tym drucie co mocuje lusterko do kierownicy mam nałozony gumowy gróby, czrny wąz wiec problem z kablem rozwiazany bo mam gzdzie go puscic. Kierunki które chce zamontowac na ów lusterkach maja byc małe i okrągłe np fiat punto II.Te kierunki zamiezam przykleic do lusterka (oczywiscie z mozliwoscia wymiany zarówki), puzniej wyszpachlowac te lusterko i nadac jemu iny profi, głównie chodzi mi oto zeby kierunek ładnie sie zlewał z lusterkiem, oczywiscie pyzniej pomaluje lusterko pod kolor nadwozia. :D

 

Wszystko fajnie, pomyślane tylko widzę tu jeden problem: zwykłe, okrągłe lusterka same z siebie mają skłonności do rozregulowywania i składania się (dlatego z nich zrezygnowałem), wiec obawiam sie że obarczone dodatkowym ciężarem w postaci kierunkowskazów będą jeszcze mniej posłuszne. Zawsze niby mozna coś tam scisnąć, tylko z doświadczenia wiem, że z czasem i tak się rozluźni (eech, te drgania :D). Oczywiście wszystko jeszcze "wyjdzie w praniu", ale pisze tylko tak, do zastnowienia. Zresztą jeżeli tylko Ty jeździsz na tym motocyklu, to w razie czego zawsze możesz na stałe skleić i też będzie git.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze bardzo zwiekszy to grubosc tych listerek a to moze wygladac srednio estetycznie ale jak walniesz jakis ladny ksztalt? Cos pisales o wymianie zarowek to moze byc duzy problem zawsze mozesz zrobic jakis tam patent systemu... zaqiwasy:) albo kierunki wkrecane na jakis gwint ale ja sobietego nie wyobrazam choc.... malo jest rzeczy nie do zrobienia ale trzeba sie liczyc czasem z duzym kosztem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, przewaznie ma sceptyczne podejsci co do laubzegowania ale cosz lubi to sie robi albo robi bo nie ma co. a moze pomysl przerob na street fightera, walnij moze kierunki na koncowki kierownicy. jak chcesz tunning kosmetyczny zrobic bym proponowal jakas wizje ogolna bo zrobic jedno tak a drugie tak to raczej bedzie wygladalo kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...