Pacek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam,może któryś z bardziej doświadczonych kolegów będzie miał jakieś sugestie dotyczące mojego problemu, a mianowicie: okoły 700 km temu moja Fazi 600 r.99 przeszła wymianę łańcuszka rozrządu, regulację zaworów i synchro gaźników. na początku było pięknie - silnik chodził na cacy. i nagle coś się zmieniło - nie równo pracuje na niskich obrotach (czasem gaśnie na biegu jałowym), zdarza jej się kichnąć w tłumik i kopci trochę bardziej. Co może być przyczyną? Chłopaki z 'domorosłego' serwisu gdzie odbyła się regulacja mogli coś spieprzyć? aha i muszę nadmienić że króćce gaźnikowe są już trochę spękane ale nie 'wyczuwam' żeby były pęknięte na wskroś:icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Popękane króćce to typowa usterka w tym modelu i ja bym stawiał, że gdzieś przepuszczają.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja bym króćce w tym wypadku wykluczył (ale sprawdź je przy okazji)... jeżeli to wszystko o czym pisałeś rzeczywiście było porządnie zrobione to może wina świec? kiedy je zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Szczególnie po powrocie z serwisu, przy montaży gaźników mogły zostać nadwyrężone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam.Jeżeli strzela w tłumik, też obstawiam wymianę świec. Nie zaszkodzi, a w razie nie pomoże drugi komplet kiedyś się przyda.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Świece zawsze zdążysz zmienić- ja od kiedy jeżdżę nie mialem problemu ze świecami (18 lat) a teraz robię eksperyment i czekam kiedy mi padną (kończę 2 sezon) i na razie dzialają w 100%.Ja zwróci bym uwagę za 2 rzeczy:1- gdzie zatankowaleś, może paliwo trafilo ci się wyjątkowo kiepskie, 2-paproch w gaźniku, lub, jeżeli czyścileś gaźniki to czy dobrze je zamontowali i nie lapie jakiegoś lewego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Świece zawsze zdążysz zmienić- ja od kiedy jeżdżę nie mialem problemu ze świecami (18 lat) a teraz robię eksperyment i czekam kiedy mi padną (kończę 2 sezon) i na razie dzialają w 100%.Ja zwróci bym uwagę za 2 rzeczy:1- gdzie zatankowaleś, może paliwo trafilo ci się wyjątkowo kiepskie, 2-paproch w gaźniku, lub, jeżeli czyścileś gaźniki to czy dobrze je zamontowali i nie lapie jakiegoś lewego powietrza To masz wielkie szczęście bo mi świece padały juz wiele razy... no chyba ze duzo jeźdze.. A świece się wymiania nie tylko dlatego, że mogą przestać działać ale z czasem może się wykruszać ceramiczna izolacja świecy, która w silniku zrobi burdel.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 a teraz robię eksperyment i czekam kiedy mi padną (kończę 2 sezon) i na razie dzialają w 100%. Ehh, ta polska rzeczywistość... A potem założysz temat - "Ukręciłem świecę, co zrobić aby wykręcić pozostałość?" Trzeba wiedzieć, czemu przynajmniej raz na jakiś czas trzeba wykręcić i wkręcić świecę. A nie rady w stylu - "nie ruszaj puki działają"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.