Skocz do zawartości

Wielki dylemat - Sport turystyk do 10 tyś złotch


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, właśnie sprzedałem swój motor ( gs 500 ), Wyprowadzam się do Wrocławia i potrzebuję coś na dojazdy, myslę o trasie 100km. Na motor mam ok 10 tyś złotych. Pomóżcie mi w wyborze, zaproponujcie coś. Najlepiej: Pojemność 600cc mocny i jakoś ekonomiczny :) Wygląd - wolałbym coś mniej kwadratowego, spalanie jak najniższe myślę o ok 6-7l :). Osobiscie nie szaleje na ulicy, od tego mam Yz'ta.

 

Myślę nad Kawasaki Zx6r z rocznika 95-97, Hondą Cbr F2 oraz F3 lub Suzuki Gsxr 600 srad ostatecznie 750cc, ponoc spalanie ma 2 l wieksze od 600'sty.

 

Motorami jezdze 7 lat, moc mi nie straszna, w zasadzie miałem bardzoo dużo motorów. Nie znam nikogo kto posiada w/w sprzęty, nie mam jak się doradzic a raczej kogo, nie dawajcie do śmietnika, to dla mnie bardzoo ważne bo nie chcę wywalić dorobku '' zycia '' w błoto.

 

Jeżeli możecie wypowiedzcie się co jest the best z w/w motorów oraz czekam na propozycje innych marek.

 

Zastanawiam się również nad naked'em, tylko wada - wieje i to bardzo. Wiem bo zrobiłem pare tys km Suką Gs 500.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zzra 1100-ze spalaniem sie zmiescisz spokojnie a te 100km pokonasz -zanim sie obejzysz :notworthy:

mam ladnego z niemiec

pozdrawiam :notworthy:

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci polecal jakas cebre 600, spalanie bedzie oscylowalo w granich do 7 litrow, na trasie zejdziesz nawet to 5.5 :) Za te pieniadze powiniennes wyrwac juz jakas fajna ef trojke :P Pamietaj, ze zarowno wymienione przez Ciebie kawasaki jak i suzuki to motocykle bardziej SPORTOWE niz turystyczne, a cbr'a jeszcze zachowuje rownowage miedzy tymi dwoma rodzajami.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1100 to nie 600cc.

 

Thundercat yzf 600cc - coś dla mnie, ale czy dostanę dobry egzemplarz za 10 tys złotych ?

 

Foks - posiadasz F3 - Posiada dużo momentu na spodzie ? Jak ze spalaniem ? Raczej trasa nie miasto :) Niby do 5.5l, prawda ?. Wiem - honda nie jest wadliwa, osiągi spoore. Za 10 tyś powinna już być cacy. Macie może coś na oku z dolnoślaskiego, jakiś znany pewny sprzęt ? Kolega, znajomy ? Napisz coś o tym sprzęcie, z góry dzięki.

 

Pozdrowienia motocyklowe !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M522841

 

a ja moge polecic swoja CBR-e. Moze pulap cenowy troszke wyzszy ale mysle ze dogadalibysmy sie spokojnie tak ze i" wilk bylby syty i owca cala ".

Ja kupielm swoja CBR za 10500 zł w zeszlym roku dolozylem w trakcie zimy i podczas tego sezonu jakies 2 tys zł bo chcialem zeby wszystko bylo TIP TOP tak wiec lancuch , zebatki z najwyzszej polki , oczywiscie regulacje , wymiany olejow co 6 tys km itd itp Posiadam stelaz pod kufer centralny tak ze do turystyki tez jest jzu przygotowana.

Spalanie powiem wrecz smieszne przy naprawde szybkiej jezdzie zazwyczaj wychodzi w ramach 6,2l/100km - ale np podczas podrozy do 140 km/h spalila spokojnie 5,2- 5,5 l /100km

motor nie byl katowany gdyz musialem zarobic wlasnymi rekami i wiem jak ciezko to przychodzi.

wiecej zdjec na bikepics :

http://www.bikepics.com/members/petereq/96cbr600/

Edytowane przez Petereq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, posiadam f3 i jestem z niej bardzo zadowolony. Jesli chodzi o moment na dole to do 9 tys jest bardzo spokojna, powyzej jest potworkiem. Duzo tez zalezy od wyregulowania, moja ma wlozony sportowy filtr powietrza, przez ktory mam mniej kopa w dolnej parti obrotow. Na trasie w zeszly weekend palila mi okolo 5,4l (predkosc przelotowa miedzy 150 a 170) a w bieszczadach zeszla na 5,1l (predkosc caly czas pod 120 maksymalnie). Na miescie pali roznie, przewaznie kolo 7 litrow, ale to efekt palowania miedzy swiatlami :flesje:

Niestety nie znam zadnych ofert z twojego regionu, ale nie powiniennes miec problemu ze znalezieniem czegos - to naprawde popularny motocykl.

Jesli chodzi o thundercat'a to przymierzalem sie do niego przed kupnem i yamaha jest wieksza, sprawiala wrazenie bardziej "klockowatego" motocykla, wg mnie jest to motocykl idacy jeszcze bardziej w strone turystyka :rolleyes:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M522841

 

a ja moge polecic swoja CBR-e. Moze pulap cenowy troszke wyzszy ale mysle ze dogadalibysmy sie spokojnie tak ze i" wilk bylby syty i owca cala ".

Ja kupielm swoja CBR za 10500 zł w zeszlym roku dolozylem w trakcie zimy i podczas tego sezonu jakies 2 tys zł bo chcialem zeby wszystko bylo TIP TOP tak wiec lancuch , zebatki z najwyzszej polki , oczywiscie regulacje , wymiany olejow co 6 tys km itd itp Posiadam stelaz pod kufer centralny tak ze do turystyki tez jest jzu przygotowana.

Spalanie powiem wrecz smieszne przy naprawde szybkiej jezdzie zazwyczaj wychodzi w ramach 6,2l/100km - ale np podczas podrozy do 140 km/h spalila spokojnie 5,2- 5,5 l /100km

motor nie byl katowany gdyz musialem zarobic wlasnymi rekami i wiem jak ciezko to przychodzi.

wiecej zdjec na bikepics :

http://www.bikepics.com/members/petereq/96cbr600/

 

Napisz do mnie na priv'a, lub gg: 5582587 - pogadamy, zdecydowałbym się, ale musimy pogadac.

 

Foks - dzięki, to dało dużo do myslenia, bardzo mi pomógł Twój post - bioręF3 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Po dłuższej przerwie NIE udzielania się na forum wreszcię piszę z nowym motocyklem ! Moim nabytkiem stała się Honda CBR 600f, w wersji F2i. Oryginalny przebieg 46 tyś km, stan IGŁA! Kupiony od pierwszego własciciela w Niemczech ! Książka servisowa wbita do 40 tyś km ! Motorek spod igiełki. Cena to 8.5zł + 250zł za transport + 2.39zł za piwo :icon_mrgreen:

 

Dzięki za rady, jednak CBR to coś dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje! Oby Ci długo i bezpiecznie służyła :buttrock:

Moja eF Trójka w ostatnim tygodniu zrobiła prawie 4 tys. km, głównie po drogach Chorwackich (ale zwiedziła też Słowację, Węgry, Bośnie i Hercegovinę) i sprawowała się bez zarzutu :icon_mrgreen:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...