Skocz do zawartości

Jak przerobić tdr 50 do street


ponczo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tdr nie zrobisz streeta, co najwyżej zepsujesz wygląd... kup jakąś powypadkową tzr albo rs i od tego zacznij sie bawić...

Dzięki za pomoc

 

Dzięki za pomoc

ale jeśli bym chciał go przerobić to co bym miał zrobić tdr 50 jest to takie miejszy motor od tdr 125 jest to motor przystosowany do ulicy ale można też nim jeździć po polach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie chciał bym przerobić mój motor do stritu i niewiem jak sie zato zabrać :)

bardzo brosze o pomoc.

 

Proponuje pomalować sprayem czarny mat, świecące wentylki, neon pod silnikiem oraz stożkowy filtr powietrza (koniecznie ten za 30 zł siatkowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDR 50???to taskie cos wogole jest??

co chcesz przerabiac, najpierw naucz sie jezdic na kole(najwyzej zmien zembatki),

jak to ogarniesz to hand brake +stelaz+klatka

co to to nie, niebędę dawać żadnych neonów bo to zwykłe gówno tylko dla picu mi chodzi o przełożenie napendu jakie ustawić przełożeni bo pierszy biek mam krutki coś z zębatkami głuwnie śilnik i zembatki a jakieś bajery typu lampki to nie dlamnie to tylko na festyn a jak stawiam moto na kułko teras to musze sprzęgłem strzelać a to tylko na chwile bo mi sie rozwali i chce sie dowiedzieć wkońcu jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

primo kolego to ort. sie kłania, secundo to jak wsadzisz większą zebate z przodu albo mniejszą z tyłu to owszem biegi będą dłuższe ale będzie gorzej z 2 i 3 na koło postawić... po 3 nie napisałeś wcale o co Ci chodzi! o stunt czy o streetfightera? wsio ? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

primo kolego to ort. sie kłania, secundo to jak wsadzisz większą zebate z przodu albo mniejszą z tyłu to owszem biegi będą dłuższe ale będzie gorzej z 2 i 3 na koło postawić... po 3 nie napisałeś wcale o co Ci chodzi! o stunt czy o streetfightera? wsio ? :P

sora że niepowiedziałem ale mi chodzi o stunt przepraszam jeżeli wprowadziłem was w błąd a o stunt to i co mam więcej zrobić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ortografia. Aby nie przewrócić się na plecy należy używać tylnego hamulca.

tylni hamulec to niewszystko czase sie nieda go nacisnąć a hamowanie hamulcem sie stało modne ale lepiej loądować z odkrenconą manetką na połowe wtedy motor ładnie opada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modne ? ku*wa o co Ci biega? stelaż - 12 bar służy to latania w pionie na nim a nie w razie gleby... w razie lotu na plecy stelaż zrobi więcej złego niż dobrego, pokrzywi rame, pierdykniesz kozła albo cuś... :bangheado

o chamulcu mówiłe że jest teras modne nawet bez potrzeby ale gdy jest sytuacja krytyczna to trzeba użyć.

dobra to opłaca sie zrobić stelaż czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umiesz wogole wolna gume zrobic? Zaloze sie ze nie, jak przytrzesz krzywo stelazem to jebniesz az milo, pozatym nie przerabia sie enduro na stunt psa :lol:

Nie masz dzieciaku pojecia zadnego o stuncie.

o chamulcu mówiłe że jest teras modne nawet bez potrzeby ale gdy jest sytuacja krytyczna to trzeba użyć.

Hamulca uzywa sie do kontrolowania wolnej gumy.

 

dobra to opłaca sie zrobić stelaż czy nie

NIE, bo napewno nie umiesz wolnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...