ninjabike Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam przymierzam sie do tego motoru i chciał bym wiedzieć trochę więcej o nim jak z awaryjnością CZĘŚCIAMI czy są zamienniki, spalanie, V-max, jak to sie sprawuje w dalszych wybadach, czy zawieszenie daje rade w terenie czy to jednak typowy asfaltowiec mimo, że wersja dakar. Z góry dzięki za odpowiedzi pozdro Ninja :)Coś tego typu http://moto.allegro.pl/item230007367_bmw_gs_650.html Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez ninjabike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Musisz poczekać jak Data7 wróci z alp, On posiada ten motocykl i bardzo sobie chwali. Używa go na codzień na dojazdy do pracy, lekki teren w weeakendy jak i dłuższe podróże (2 x Rumunia i obecnie Alpy). Ten co podałeś linka to nie jest wersja Dakar, to zwykły GS, jak chcesz pooglądać Dakara Daty oraz Pingwinato zapraszam na naszą stronę:www.enduro-adventure.com W dziale galeria masz foty, międzyinnymi Dakara Datusia i Pingwinusia PS. Mam rodzine w Bojanowie :) Pozdro!!! Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez KML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramires Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam przymierzam sie do tego motoru i chciał bym wiedzieć trochę więcej o nim jak z awaryjnością CZĘŚCIAMI czy są zamienniki, spalanie, V-max, jak to sie sprawuje w dalszych wybadach, czy zawieszenie daje rade w terenie czy to jednak typowy asfaltowiec mimo, że wersja dakar. Z góry dzięki za odpowiedzi pozdro Ninja :DCoś tego typu http://moto.allegro.pl/item230007367_bmw_gs_650.html Tak jak napisali, to zwykly GS a nie Dakar. Dakar ma inne malowanie oraz lekko inne parametry przeswitu.Same silniki to juz niemloda konstrukcja, ROTAX byl uzywany tez w Aprillach i paru jeszcze. Generalnie wdzieczne motocykle, ale ten co podales mial jeszcze stary uklad zasilania paliwem, ktory nie zawsze, ale potrafil nawalic ot tak sobie. Szukaj cos z rocznika 2001 i wyzej, i koniecznie w wersji Dakar. Edit:Sprawdź to:http://www.advrider.pl/viewtopic.php?t=334jest tutaj ogłoszenie o sprzedaży Dakara Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez ramires Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 To ja mam przy okazji małe pytanko czy f 650 cs ma zupełnie taki sam silnik, chodzi mi o '02r i podobno jest już na wtrysku, ale nie jestem pewnien :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Musisz poczekać jak Data7 wróci z alp, On posiada ten motocykl i bardzo sobie chwali. Używa go na codzień na dojazdy do pracy, lekki teren w weeakendy jak i dłuższe podróże (2 x Rumunia i obecnie Alpy). Ten co podałeś linka to nie jest wersja Dakar, to zwykły GS, jak chcesz pooglądać Dakara Daty oraz Pingwinato zapraszam na naszą stronę:www.enduro-adventure.com W dziale galeria masz foty, międzyinnymi Dakara Datusia i PingwinusiaPS. Mam rodzine w Bojanowie :icon_twisted: Pozdro!!!Spoko a jak z częściami do BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramires Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 To ja mam przy okazji małe pytanko czy f 650 cs ma zupełnie taki sam silnik, chodzi mi o '02r i podobno jest już na wtrysku, ale nie jestem pewnien :biggrin: W zasadzie to samo co w GS, z tymże CS miał pas a nie łańcuch jako napęd.Też siedzi tam Rotax taki sam jak w GS Znajomy podał mi to ogłoszenie:http://www.advrider.pl/viewtopic.php?t=334 Jest Dakar typowy do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 W zasadzie to samo co w GS, z tymże CS miał pas a nie łańcuch jako napęd.Też siedzi tam Rotax taki sam jak w GSZnajomy podał mi to ogłoszenie:http://www.advrider.pl/viewtopic.php?t=334 Jest Dakar typowy do sprzedania Aha dzięki za informację, bo właśnie widziałem, że różni się tym pasem napędowym, wachaczem, kołami, lampą i trochę plastikami tylko nie wiedziałem co za mechaniką :icon_mrgreen:A jak z awaryjnością? Jakie to przebiegi kręci między przeglądami? I ogólnie ile jest w stanie przelatać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ramires Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Aha dzięki za informację, bo właśnie widziałem, że różni się tym pasem napędowym, wachaczem, kołami, lampą i trochę plastikami tylko nie wiedziałem co za mechaniką :icon_mrgreen:A jak z awaryjnością? Jakie to przebiegi kręci między przeglądami? I ogólnie ile jest w stanie przelatać? Widziałem przebieg u znajomego w Niemczech z wynikiem 96000km (rocznik 2001, GS Dakar).Jedna awaria zasilania, jedna awaria zapłonu, powody błahe, gdyby pilnował przeglądów miałby bezawarynjny żywot. :icon_mrgreen: To wdzięczne silniki i ogólnie konstrukcje. Rotax montowany jest do tej pory. Konstrukcja lekko odnowiona znalazła miejsce w nowej serii BMX X (XChallenge, Xmoto, XCountry). Teraz silnik jest lżejszy, poprawiono jakiś tam odlew oraz podniesiono moment. W zasadzie wiele się nie zmieniło. Przydałoby mu się jednak pare koników więcej. Opinie ludzi, którzy dosiadają XChallenge (enduro) są mniej więcej jednakowe - rwie jak głupie. :icon_mrgreen: Generalnie z ręką na sercu mogę Ci polecić te maszynki z Rotax-em na pokładzie. Dbaj o układ paliwowy jednak, bo to w zasadzie jest najwrażliwsze w nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Siemano, O Dakarze moge Ci napisac tylko same plusy niestety :) Od zeszlego roku (maja) zrobilem na nim 39000km. Przed wczoraj wrocilem z chorwacji, zrobilem 3800km okolo i jestem mega zadowolony. Jechalem z bagazem i pasazerka. Niestety wyjazd byl autostradowy :) ale trzymalismy wlasnie 120 na trasie i bylo bardzo ok. Tylko nudno. Jest bardzo wygodny, ekonomiczny. Przy 90-100km/h pali okolo 4L przy 120-130 okolo 5. Oczywiscie z bagazami i pasazerem:) w terenie lata sie bardzo dobrze, na fryce tylko siedziaelm, ale to wystarczylo, zebym zauwazyl ze dakar jest duzo bardziej poreczny i mniej klocowaty. Zbiornik paliwa pod siedzeniem sprawia ze srodek ciezkosci jest bardzo nisko i praktycznie nie czuc ze to 190kg motocykla. Jest praktycznie bez awaryjny. Nigdy mnie nie zawiodl. W tym roku przejechalem 8 krajow i motocykl ani razu nie mial dosc.Jak znajdziesz dobry model, to bierz. Z czesciami nowymi nie ma najmniejszego problemu i wcale nie sa drozsze niz do innych motocykli. Zazwyczaj czas oczekiwania na czesci to 4-7 dni, bo wszystko maja w magazynach a motocykl jest w ciaglej produkcji. Pozdro,data7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Widziałem przebieg u znajomego w Niemczech z wynikiem 96000km (rocznik 2001, GS Dakar).Jedna awaria zasilania, jedna awaria zapłonu, powody błahe, gdyby pilnował przeglądów miałby bezawarynjny żywot. :icon_twisted: To wdzięczne silniki i ogólnie konstrukcje. Rotax montowany jest do tej pory. Konstrukcja lekko odnowiona znalazła miejsce w nowej serii BMX X (XChallenge, Xmoto, XCountry). Teraz silnik jest lżejszy, poprawiono jakiś tam odlew oraz podniesiono moment. W zasadzie wiele się nie zmieniło. Przydałoby mu się jednak pare koników więcej. Opinie ludzi, którzy dosiadają XChallenge (enduro) są mniej więcej jednakowe - rwie jak głupie. :banghead: Generalnie z ręką na sercu mogę Ci polecić te maszynki z Rotax-em na pokładzie. Dbaj o układ paliwowy jednak, bo to w zasadzie jest najwrażliwsze w nich. chcesz pwoiedziec ze ten singiel wytrzymuje 100 000 km bez wymainy tloka????? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Wytrzyma i wiecej, jak sie nie bedzie z niego wyciskac ostatnich sokow. Moj ma prawie 70.000 i nawet grama oleju nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Popieram, Dakar super sprzęt. Miałem swojego czasu normalnego GSa i jeździło się super. Ze spalaniem można bez wysiłku zejść do ok. 3.2l na setkę, przy czym nie trzeba jakoś szczególnie rezygnować w tym celu z dynamiki. Usterek przez 35000km brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) no panowie zaczynacie mnei nakrecac:), tylko pytanie czy warto kupowac takiego dakara z przebiegiem zedu 50tys? ile kosztuje utrzymanie-regulacje, filtry, itp? Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 no panowie zaczynacie mnei nakrecac:), tylko pytanie czy warto kupowac takiego dakara z przebiegiem zedu 50tys? ile kosztuje utrzymanie-regulacje, filtry, itp? Wszystko zalezy jak byl eksploatowany, jak to kazde moto. Filtry kupisz zamienniki bez problemu, powietrza 53zl, oleju cos okolo 23zl. Ja sobie filtr powietrza zmienilem na gabkowy (normalnie jest papierowy) i mam spokoj do konca uzytkowania moto:) kosztowal 130zl. Regulacja zaworow co 12.000 plytkowa, ale z tego co zdazylem sie zorientowac, to zazwyczaj nie trzeba nic regulowac. Nie wiem co moze jeszcze ile kosztowac, bo nic mi sie nie sypalo, oprocz lozyska w zebatce ale kupilem je od reki, bo to standard europejski :rolleyes: Lozysko glowki ramy tez od reki dostalem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wszystko zalezy jak byl eksploatowany, jak to kazde moto. Filtry kupisz zamienniki bez problemu, powietrza 53zl, oleju cos okolo 23zl. Ja sobie filtr powietrza zmienilem na gabkowy (normalnie jest papierowy) i mam spokoj do konca uzytkowania moto:) kosztowal 130zl. Regulacja zaworow co 12.000 plytkowa, ale z tego co zdazylem sie zorientowac, to zazwyczaj nie trzeba nic regulowac. Nie wiem co moze jeszcze ile kosztowac, bo nic mi sie nie sypalo, oprocz lozyska w zebatce ale kupilem je od reki, bo to standard europejski :wink: Lozysko glowki ramy tez od reki dostalem. Pozdro zawory co 12 tys? w kazdym dakarze czy tylko w tych najnowszych rocznikach? jak jest z wtryskiem, od kiedy byl montowany? rozumiem ze materialy typu naped, opony, klocki tez standard i bez problemu po normalnych cenach? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.