Skocz do zawartości

Ktory wybrac XTZ660 - DR650RS - KLE500 - NX650


Gość Aristo6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak koledzy pisali, dobrego Dominatora to za tyle nie znajdziesz.

 

Ja powoli dorastam do sprzedaży swojego, (zamiana na XR 650 R Super Moto) ale za mniej niż 7 tyś nie oddam ( to rocznik '97). Fakt, upgrade mu małe przeprowadziłem, posiada baczek Acerbisa 24l i kilka innych duperelek.

 

Moto bardzo łatwo się prowadzi. Ma zawiasy Showa, felgi DID-a, hamulce w zależności od rocznika <96 nissin, a >96 brembo. Jeśli chodzi o hample to na ulice lepiej założyć przewody w stalowym oplocie. Zdecydowanie poprawiają wydajność i dozowalność choć i tak nie jest rewelacyjnie. Japońscy inżynierowie projektowali te motocykle jako : "miejskie enduro" i tu on czuje się najlepiej. Da się nawet objeżdżać skutery w korkach :rolleyes:.

Poza tym wjedzie praktycznie wszędzie i tylko na torze jazda wymaga sporo wysiłku, co nie znaczy że się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ja za swojego pewnie bede spiewal 6000zl :) wiem jak wygladaja roczniki 95-97 za troszke wiekrza kase :wink: , jak sie wie co sie sprzedaje to cena jest odpowiednia :) prawda jest taka ze dobrego sprzeta nikt ci nie odda za srednia z allegro....

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowilem ze bardziej przepadam za oplastikowanym enduro ktore nie za bardzo jest w moim zasiegu finansowym. I doradziliscie mi ze XL 600 RM bedzie super sprzetem ale bez plaskikow ;( i tu wlasnie wodze przejela fantazja i patrzcie co wyszlo XL 600 RM z przodem od DR650RS przyznam zajefajnie wyszlo za pomoca Photoshop'a ZDJECIEtylko zeby wymiarem pasowala bo tu pod ten obrazek musialem troche pozmieniac ksztalt i glowny problem nie ma jak na bak przykrecic ajj

Edytowane przez Cutin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowilem ze bardziej przepadam za oplastikowanym enduro ktore nie za bardzo jest w moim zasiegu finansowym. I doradziliscie mi ze XL 600 RM bedzie super sprzetem ale bez plaskikow ;( i tu wlasnie wodze przejela fantazja i patrzcie co wyszlo XL 600 RM z przodem od DR650RS przyznam zajefajnie wyszlo za pomoca Photoshop'a ZDJECIE

 

oddawaj osłonkę, kurde wysłać takiemu zdjęcia i ooo widać co sie dzieje :icon_eek: wyszedł z tego taki dominator :icon_mrgreen: zresztą NX to XL z owiewkami :biggrin:

 

ps. sprzedałem dziś swoją XL`ke ;)

 

może kup transalpa, podobno niezniszczalne motocykle, za piataka juz cos wyrwiesz :icon_razz: silnik przy 100tys km są dopiero dotarte :P myślałem kiedyś o tym sprzecie jednak za dużo latam w terenie zęby męczyć sie z takim klockiem :crossy: na videogoogle jest filmik jak kolesie latają czym takim na pogoni za lisem i spokojnie wszędzie wchodzą... http://video.google.pl/videoplay?docid=-38...earch&plindex=3 miłego oglądania :evil:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja jezdze XTZ 660 i powiem tak, wygodny we dwie osoby ponad 160 kilo mozesz zaladowac, na trasie spokojnie ze 120 bedziesz jechac max ok 160.Bardzo dynamiczny mocny silnik w miescie zachowuje sie extra, na oponkach enduro spojnie pojezdzisz po lasku czy lakach , absolutnie sie nie nadaje w ciezki teren.

W skrocie idealny do turystyki,nie koniecznie po drogach dobrej jakosci i asfaltowych z silnikiem ktory nauczy cie nieraz pokory.

 

Ja przymierzam sie do sprzedarzy mojej XTZ 660 rocznik 93 lub zamienic z doplata na TTR 600.

 

Jezeli byl bys zinteresowany dzwon 501 278 226 .

 

Czy te twoje Orły sa w podkrpackim kolo Rzeszowa bede w sobote w okolicy Radymna u znajomego ,j akbys chcial to zobaczyc to mozemy sie ustawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na allegro sa Transalpy w granicach 5000 , ostatnio spotkalem chlopakow co z Rumunii wracali (pozdrawiam ich) jeden na Afryce drugi na Transalpie z 86 i mowil ze nie ma z nim klopotow,

Ale wywrocil sie i musi duzo posklejac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy te twoje Orły sa w podkrpackim kolo Rzeszowa bede w sobote w okolicy Radymna u znajomego ,j akbys chcial to zobaczyc to mozemy sie ustawic

 

 

..... tak te kolo radymna , w sobote mowisz napisze Ci na prive reszte

 

 

 

ps. sprzedałem dziś swoją XL`ke :biggrin:

 

 

... i jak za ile poszedl i do czego sie teraz bedziesz przymierzal ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli DR 650 RS ne wchodzi w gre?

tak sie sklada ze mam do oddania jedną:crossy: cena ponizej 5 tyś a moto sprawdzone bo poprzednio jezdzil nim znajomy forumowicz a teraz ja - poza nami nikt wiecej w PL. Ja sobie tam DR chwale - wczesniej mialem DR 500 z 84 roku z przebiegiem 60tyś i nie psulo sie nic przez 10tys mojego uzytkowania - fakt oleju brała troche ale to chyba normalka, jeszcze byla chlodzona tylko powietrzem. przez ten sezon zrobilem jakies 7tys km dr 650, niebawem robie drugi serwis i tez mechanicznie jest OK. nic sie nie sypie i nie zapowiada sie. jakbys byl zainteresowany to zdjecia masz pod linkiem ponizej a aukcje znajdziesz pod tym linkiem: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M515276 , nawet filmik jest:P prosze o koment:P

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... tak te kolo radymna , w sobote mowisz napisze Ci na prive reszte

... i jak za ile poszedl i do czego sie teraz bedziesz przymierzal ?

 

Myślę trochę o DRZ 400 E :D ale to chyba na przyszły sezon.. trochę kasy mi brakuje :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli DR 650 RS ne wchodzi w gre?

 

 

jak to nie wchodzi jezeli cena jest do 4500 to wszystko wchodzi , nawet VARADERO :bigrazz: A tak powaznie jeden gosciu wypowiadal sie od DR RS ze tam cos z glowica lubi sie popsuc ,mozesz to skomentowac? I opisz moto wady ,zalety czy drogie sa do niej czesci i takie tam. Wiesz potrzebuje wiedziec jak najwiecej o konkretnym egzemplarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to nie wchodzi jezeli cena jest do 4500 to wszystko wchodzi , nawet VARADERO :crossy: A tak powaznie jeden gosciu wypowiadal sie od DR RS ze tam cos z glowica lubi sie popsuc ,mozesz to skomentowac? I opisz moto wady ,zalety czy drogie sa do niej czesci i takie tam. Wiesz potrzebuje wiedziec jak najwiecej o konkretnym egzemplarzu.

W DR zacieraja sie głowice, walki, dźwigienki.. rozciągnięty łańcuch chyba rozrządu przecina powoli przewód doprowadzający olej do głowicy i po jakimś czasie klops :icon_razz: wcześniej czy później spotka to każda DR 650... jak kupowac takiego sprzeta to tylko w wersji SE po 96r, cylinder na nikasilu i zastąpili jakiś łańcuch w silniku kolami zębatym, wazy okolo 140kg a nie jak stare DR około 200 :wink:

Moim zdaniem najlepszym silnikiem z tych lat jest serce montowane w XL, XR, NX wszystko co sie kreci w tych silnikach łożyskowane jest na łożyskach kulkowych wiec na ma co sie zatrzeć, w razie potrzeby po prostu wymieniamy łożysko za 20zl ? :icon_question: w innych sprzętach z tych lat są łożyska ślizgowe które wymienia sie z cała głowicą, znalezienie dobrej używki graniczy z cudem lub trzeba za nią zapłacić duzoo...

 

niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę :crossy:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy singel ma jakies wady. z ta glowica to jest tak jak dbasz tak masz, tak sie utarlo jak np drugi bieg w fzr, 5 bieg w XT czy 3 panewka w kawasaki. prawda jest taka ze kazdy sprzet ktory nie bedzie mial odpowiedniego serwisu bedzie mial problemy techniczne. jakbym sluchal bzdur ze kazda DR predzej czy pozniej bedzie miala rozwalona glowice to nie kupilbym jej jako drugi DR w historii zwlaszcza ze wczesniejsza staruszka miala 60tys przebiegu i nic sie nie dzialo.

poza tym wczesniej ogladalem XTZ 660 i podziekowalem bo byla w stanie niezbyt - chcial za nia typek 5,0tys a te co byly w bdb stanie od 6tys a mnie juz stac nie bylo - takl samo z TA, od 6,5 sie konkretne zaczynaly.

jak przy kazdym motorku patrzy sie na jego stan. rozmawialem z mechanikiem na temat tego motocykla - jest to naprawde trwaly motorek ale niepilnowanie odpowiedniego stanu oleju czyli zaniedbanie prowadzi do uszkodzen. sory jak sie jezdzi na starym rozrzadzie to wiadomo ze cos predzej czy pozniej stanie, czy smiga w terenie na min oleju. motorki nie sa drogie dlatego kupuja je niezbyt zamozni mlodziani i tyraja w lesie - mysla ze zakup to juz koniec inwestycji a tu regulacje i wymiany co 6tys i klops.

poza tym spojrzcie na allegro, ile jest tych DR? mnostwo, wiecej niz xt nx nie wspominajac juz o klr. o czyms to swiadczy. takze o tym ze mnostwo jest czesci zamiennych i sa w bardziej przystepnych cenach z racji wiekszej ich ilosci. ja nie kupowalem nic oprocz filtra oleju z takich czesci dedykowanych, zawieszenie suchutkie, przod tyl, dobrze wybiera, skok jest duzy. wg mnie lepiej sie jezdzi niz xtz. zalany DR 650 RS bez rozrusznika wazy 173kg wiec nie tak duzo, mowisz ze 140 wazy dominator ale pewnie bez plynów. 200 wazy xtz, 208kg TA. tyle to moja stara Xj 600 wazyla a to juz ciezkie bydle:P

poza tym moja przy 26tys w serwisowce niemieckiej ma wbite "motor aint rechnung uberholt" wiec jak sadze byly jakies grubsze wymiany. nie znam niemieckiego wiec przypuszczam tylko po słowkach.

nie wiem tez skad wziely sie opinie o trudnym odpalaniu dr. ja przychodze do garazu,na zimno zaciagam ssanie, ustawiam odpreznik i kopie. raz maks 2 razy i motorek pracuje. jak jest juz nagrzany to nawet reka go odpalam:P slyszalem niedobre opinie o DR 650RSE z rozrusznikiem, czesto sypaly sie sprzegla jednokirunkowe ale... w tt, xt byly te same problemy no wiec te sprzegielka nie daja sobie rady ogolnie z ruchaniem tloka pow 600ccm.

poza tym ta owiewka bardzo duzo daje, raz pojechalismy z narzeczoną na wycieczke i w polowie trasy zlapala nas ulewa. padalo przez kolejne 50km powrotu do domu ale poza ramionami caly tułow mialem suchy. w dodatku jest to bardzo ladna maszyna, jeszcze w tym kolorze a'la subaru. kobieta mowi zebym nie sprzedawal bo jej sie bardzo podoba:P

jedna wada DR a raczej moze producenta sprzegieł jest EBC - nigdy tego sprzegla do DR, po kilku tys zaczyna sie slizgać. ja nie wiem co mam za sprzeglo u siebie ale jak kupowalem juz sie slizgalo nieznacznie jednak nie przeszkadza to w jezdzie bo nie przyspieszam gwaltownie przy wiekszych predkosciach a przy mniejszych nie wystepuje slizganie. tylko sprzegla kompletne LUCAS+przekladki+sprezyny albo ew versah ale razem ze sprezynami bo to konieczne. (w dr~40zł) problem sie u mnie nie powieksza wiec sie nie bawie w wymiany.

filtr oleju kosztuje 12,40 HF albo 13.90 MIW w larsonie bez zamawiania zawsze dostepny, oleje np mobil extra 4t 26zł, jest dobry wg mnie, wymiana oleju z filtrem koszt 65zł wiec tanio. poza tym co 6tys naciaga sie automatycznie łańuch wałkow balansowych, pod deklem alternatora, odkrecasz 3 srubki i sie samo napina. w BIGu jest to samo wiec to zadna wada.

 

pozdro

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...