Skocz do zawartości

Ktory wybrac XTZ660 - DR650RS - KLE500 - NX650


Gość Aristo6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w gre wchodza jazdy po nie najlepszej jakosci drogach, lasy ,polne drogi jak i szybkie przeloty po rowniutkim asfalcie

Szukasz enduro, czyli każde moto tego typu ra radę po gorszych drogach, krawężnikach, polach. Spox.

 

Zapraszam do lektury: http://kml.enduro-adventure.com/opisy.htm

 

Kumpel oferuje mi XL600 to w sumie tez moze wchodzic w gre

Jaka to wersja XL600?

R - najbardziej terenowa

RM - pośrednia, z elektrycznym rozrusznikiem

LM - już turysta

 

Miałem wersję R. Dość mały motocykl, spalanie ładne - około 4,5 litra/100km przy jeździe 50% ulica a 50% teren.

Dla Ciebie polecałbym wersję RM - ma rozrusznik, a terenowo polatasz.

 

Myślę, że rada musi być dla Ciebie taka - kup po prostu motocykl w dobrym stanie. Czy to będzie Suzuki, Honda, coś innego, nie ma to znaczenia w tych rocznikach. Na każdym z nich pojeździsz miło. Doradzałbym jednak moto z rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item230496631_otomo...t_klr_klx_.html

 

Gośc śmiga nim w mojej okolicy i powiem, że ładnie wymiata, z tym tłumikiem słychać go chyba z kilomerta :wink:

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co oferuje mi kumpel to XL600 RM kopniak i rozrusznik ceni sobie za nie cos kolo 4000 jedyny defekt motocykla to pocacy sie przod.

Jeśli to moto i ten znajomy są godni zaufania, to nawet bym się nie zastanawiał. Brać i jeździć. Będziesz zadowolony z tej Hondy. Moim zdaniem oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item230496631_otomo...t_klr_klx_.html

 

Gośc śmiga nim w mojej okolicy i powiem, że ładnie wymiata, z tym tłumikiem słychać go chyba z kilomerta biggrin.gif

 

 

ten gośc to ja :biggrin: motocykl naprawde zachowany w super stanie :( godny polecenia.. wszystkie naklejki i orginalny lakier... do silnika jeszcze nie zagldane i nie ma potrzeby:P przebieg na liczniku śmieszny bo niecałe 12tys km czy prawdziwy to nie wiem ale wygląda i chodzi jak by miał z 5 lat. pozdro

 

 

 

Interesuje mnie rowniez koszt eksploatacji ,zuzycie paliwa, przeglady i jak bardzo lubia sie psuc.

 

 

zużycie paliwa od 5 do 8 zależy gdzie, przeglądy to wymiana oleju co 3tys i regulacja zaworów co 6tys... narazie nic sie nie popsuło i nie zapowiada sie :wink:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czyli xl-ka spoko sprawa mowicie. Kurcze mnie kreca enduraki obudowane znaczy sie z przednia owiewka bo jezeli mam bujac 80% po twardych drugach to ladnie by chronilo mnie przed wicherkiem. A moze do tej XL podejdzie przod od NX'a albo taransalpa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dominatorem w tej cenie to bedziesz mail bardzo ciezko, wg mnie kupienie dobrego domiantora za ta kase graniczy z cudem.... choc z tego co piszesz to chyba najbardziej by sie nadawal, jest coprawda problem z bagarzem-bez stelazy sie nie obejdzie, spalanie jest bardzo zalezne od stylu jazdy- od 4 do 7 litrow jak dobrze go bedziesz ciagnol na wysokich obrotach, koszty utrzymania to podobnie jak xl, mi udalo sie przygotowac moto do sezonu za kwote ok 1000zl z nowymi oponami, napedem, olejem, filtrami, aku, klockami, plynem cham.; na twoim miejscu bral bym ta xl, jesli jest faktycznie w takim stanie, ma zasadnicza przewage-jest MADE IN JAPAN i to w starej szkole czyli wyszystko jest wysokiej jakosci i pozadnie poskladane, zauwazylem ze jakosc domiantora z lat kiedy byl produkowany u japoncow w porownaniu z tymi kotre wychodzily z fabryki we wloszech jest poprostu wyzsza

 

co do wrazen z jazdy:

miasto 5/6

teren 4/6

trasa 4/6

tor motocrossowy 3/6

 

minusy to 13L zbiornik w starszych wersjach

czeste wymainy oleju choc przy jedzie tylko szosowej mozna troszke zadziej...

przy szybkiej jedzie wciaga olej w zauwazalnej ilosci

 

plusy to latwosc prowadzenia

jesli masz gdzie, troche nazedzi i wiedzy to sevis robisz sam

tanie materialy ekspluatacyjne np. opony, klocki itp. moto jest mniej wymagajace

bez przeginania zrobi wszystko czego bedziesz sobie zyczyl i dojedzie wszedzie gdzie bedziesz sobie zyczyl:)

Edytowane przez YAGO

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie stare hondy made in japan są lepiej wykonane.. kolega ma NS1 z Włoch i jakość gorsza.... :/ Dominatora za tą kasę kupisz zaje***** w trupa, poklejonego i podrutowanego... żeby kupić coś pozadnego przyjanamiej trzeba dać z 7tys. zapraszam do mnie na oględziny na pewno będziesz zadowolony ;) jak chcesz mogę dziś zrobić jakies dobre foty i nagrać filmik jak pracuje silnik :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mila checia lukopr zapodawaj filmik

 

zdjęcia są, filmik też zrobiony, strasznie dziwnie wyszedł, okropnie zniekształcony dziwek, nie mam czym lepiej nagrać [sE W200i] :icon_twisted:

 

http://www.speedyshare.com/274749799.html

 

wszystko spakowane :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem jesli hondziawa jest w ladnym stanie, to nie m a co sie zastanawiac tylko bierac...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wychodzi ze trzeba sie brac za XL ale tu mam pytanie do uzytkownikow jak z ta wymiana oleju co ile powinno sie wymieniac jak sie jezdzi glownie po asfalcie bo ten gosciu tak tym jezdzi i cos mi sie wydaje ze on nawet nie wie ze tak czesto trzeba ten olej wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wychodzi ze trzeba sie brac za XL ale tu mam pytanie do uzytkownikow jak z ta wymiana oleju co ile powinno sie wymieniac jak sie jezdzi glownie po asfalcie bo ten gosciu tak tym jezdzi i cos mi sie wydaje ze on nawet nie wie ze tak czesto trzeba ten olej wymieniac.

 

asfalt 3tys teren 1,5tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...