cabaniero Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witka.Naszło mnie żeby podkręcić deczko mojego KLVa ... używane wydechy Remusa już zmówione (w sumie od Varadero, ale po przeróbce rury łączącej powinny pasować do KLVa) , no i muszę coś zrobić z tym przedziałem 3-4tys obr. chodzi mi o wygładzenie krzywej momentu , żeby ciąg od dołu był lepszy niż jest obecnie... no i lekarstwem na to ma być Power Commander albo Yoshimura_Advanced_Fuel_Management_System ... zależy co wyrwę taniej (w Stanach PC III kosztuje 290 dolców ..a w Polsce 1400 zł nie zła przebitka)... czy ma ktoś z Was takie ustrojstwo w bajku ?? czy instalował ktoś z Was takie ustrojstwo w czy lepiej ściągnąć gotową mapę z netu , czy jechać na hamownię i ustawiać indywidualnie ?? No i czy w Wawie ktoś oprócz Pol and Position robi pomiary i ustawianie PC na hamowni ??? A może korzystaliście z już z hamowni w POl and Position ??? Jakie są wasze wrażenia, czy jesteście zadowoleni z efektów ???pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Witka.Naszło mnie żeby podkręcić deczko mojego KLVa ... używane wydechy Remusa już zmówione (w sumie od Varadero, ale po przeróbce rury łączącej powinny pasować do KLVa) , no i muszę coś zrobić z tym przedziałem 3-4tys obr. chodzi mi o wygładzenie krzywej momentu , żeby ciąg od dołu był lepszy niż jest obecnie... no i lekarstwem na to ma być Power Commander albo Yoshimura_Advanced_Fuel_Management_System ... zależy co wyrwę taniej (w Stanach PC III kosztuje 290 dolców ..a w Polsce 1400 zł nie zła przebitka)... czy ma ktoś z Was takie ustrojstwo w bajku ?? czy instalował ktoś z Was takie ustrojstwo w czy lepiej ściągnąć gotową mapę z netu , czy jechać na hamownię i ustawiać indywidualnie ?? No i czy w Wawie ktoś oprócz Pol and Position robi pomiary i ustawianie PC na hamowni ??? A może korzystaliście z już z hamowni w POl and Position ??? Jakie są wasze wrażenia, czy jesteście zadowoleni z efektów ???pozdro.zacznij od TRE 70-130$ Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A czy ktoś , albo jakiś warsztat dysponuje takim urządzeniem Jak Teka SFI albo Yosh Box ? I może go udostępnić w celu przeprogramowania ECU ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Pod każdy wtryskowy sprzęt (a dokładnie za ECU) można podpiąć jakiegoś piggy-backa typu SMT i stroić jak dusza zapragnie. Tylko że do takich zabaw to dobra hamownia motocyklowa jest potrzebna - a takowej raczej Masters nie posiada... Pomijam kwetsię kosztu popularnie zwanego chiptuningu robionego "po omacku". Z tąd wniosek - lepiej kupić PowerCommandera, podpiąć, wgrać program pod daną konfigurację filtr powietrza/wydech i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ja jestem świeżo po założeniu pełnego układu wydechowego i PC III. Najpierw została wgrana i podregulowana mapa z płytki załączonej do PC, następnie motocykl został shamowany i zestrojony u Kędziora co dało co prawda tylko 1KM więcej i 1 nM więcej w porównaniu do mapki z płytki, ale obniżyło jednocześnie zużycie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ja jestem świeżo po założeniu pełnego układu wydechowego i PC III. Najpierw została wgrana i podregulowana mapa z płytki załączonej do PC, następnie motocykl został shamowany i zestrojony u Kędziora co dało co prawda tylko 1KM więcej i 1 nM więcej w porównaniu do mapki z płytki, ale obniżyło jednocześnie zużycie paliwa. A gdzie kupowałeś PC i (jeśli to nie tajemnica ) ile zapłaciłeś ? I czy musiałeś odłączyć sondę lamda ? No i ile kosztuje hamownia ? I jak chłopaki z POl and position podchodzą do sprawy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A gdzie kupowałeś PC i (jeśli to nie tajemnica ) ile zapłaciłeś ? I czy musiałeś odłączyć sondę lamda ? No i ile kosztuje hamownia ? I jak chłopaki z POl and position podchodzą do sprawy ? www.ptm.pl/ 1314 pln brutto, sonda lambda jak i cała ekologia zostały wyrzucone, za hamownię zapłaciłem 220 pln brutto. Co do podejścia chłopaków z PP, albo raczej Kędziora bo tylko on się zajmuje strojeniami na hamowni to jak na moje amatorskie oko - profesjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Do Master Tuning w Wawie dzwoniłem... i powiedzieli mi że wprawdzie mają hamownie motocyklową, ale nie mają doświadczenia w ustawianiu motocykli i raczej nie podejmą sie ... o takich urządzeniach jak Yosh Box czy Teka SFI nie słyszeli... i znajdź tu fachowców...pewnie wszyscy wyjechali do Anglii ..hehe ... No nic pozostaje PC i może hamownia w Pol and position... mam nadzieję że tylko uda mi się ze Stanów ściągnąć PC, bo ceny u nas to wielka jedna kpina i kurwica człowieka a bierze... Swoją drogą ... to dziwię się że w w salonach Suzuki nie mają Yosh i Teki... to sprytne urządzenie nie wymaga instalowania na motocyklu... poprostu podpina się pod moto zmienia się ustawienia ecu i odpina i po problemie... oczywiście ma ciut mniejszy zakres ustawień od PC, ale w moim przypadku gdzie zależy mi na dolnym zakresie obrotów w zupełności by wystarczyło... Na forum VStrom rider international wyczytałem, że wielu ludzi usuwa drugą przepustnicę z układu wtryskowego (są dwie) i wszyscy mówią że bardzo poprawia to reakcję na gaz i że lepiej moto przyspiesza od niskich obrotów... co dziwne we wszystkich artykułach mówiących o układach wtryskowych Suzuki z dwiema przepustnicami pisze się , że owe dwie przepustnice mają poprawić charakterystykę i liniowe oddawanie mocy w zakresie średnich oraz niższych obrotów... Znalazłem jeszcze coś takiego... urządzonko pozwalające zmieniać skład mieszanki w zakresie różnych obrotów.. tańsze od PC i prostrze... ale czy lepsze ?? trudno zgadnąć... http://www.dobeckperformance.com/TFI%20INS...4STver1.1.2.pdfhttp://www.dobeckperformance.com/ Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.