Jimmy Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 witam mam problem, koles chce sie ze mna zamienic piaggio nrg mc3 02' jakies 2tys. km temu robil kapitalke, (70cm. itd wszystko co potrzeba) zerej. i chce zebym mu doplacil jeszcze 500zl+sendahttp://bikepics.com/pictures/875246/ to to nrg. Senda 99', mozna powiedziec ze silniczek idealny, nigdy sie z nim nic niedzialo itpzalozylem od nowszej sendy amorek nowe zembatki i takie duperelki. tylko tu o co sie boje, licznik przestal dzialac przy 8tys. ja tak licze ze teraz ma z 16. no i teraz niewiem, bo boje sie ze jak ja zostawie na przyszly sezon to bedzie trzeba remonctowac, przy takich przebiegach jak ja robie.http://bikepics.com/pictures/987124/ to senda. no i teraz neiwiem, jak myslicie za ile moze pojsc takie nrg a za ile taka senda? wlasnie wydaje mi sie ze za nrg wiecej wezme no ale niewiem, wkoncu to odkurzacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 nic nie bedziesz musiał remontować ja zrobiłem już zenda 29tys i dalej zakrzania :) i wcale mi nie osłabła :) jeszcze nic nie grzebałem w niej :D więc senda jest nie do zajeżdzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 o remonty sie nie bój, części do sendy łatwo znaleźć i nie są drogie, porównaj sobie do crossa 125 lub 250 gdzie tłok wymieniasz 1-2 razy na sezon a kosztuje ok 450 zł, nie przepadam za skuterami więc radził bym Ci sie zamienić. Jeśli senda ma tuningowy cylinder i tłok a nie ma wymienionego sportowego wału licz sie z tym że seryjny może się ukręcić, tak samo korba może ie wytrzymać. dla lepszego chłodzenia silnika warto też wymienić gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 juz nieaktualne, niewiem co mnie naszlo na odkurzacza....:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 dla lepszego chłodzenia silnika warto też wymienić gaźnik. Przednie stwierdzenie :P zawsze żyłem w świadomości, że od chłodzenia jest ciecz, a gażnik od zasilania w paliwo (widać strasznie się myliłem) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 bo sie myliłeś... paliwo dodatkowo chłodzi cyl... spróbój polatać na najuboższej mieszance... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 :) Jesteś niesamowity to ciekawe czemu mam podgrzewany gaźnik cieczą :) pewnie żeby paliwo lepiej chłodziło. Byś nie pisał takich głopot co ci ktoś na dobranoc opowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 :) Jesteś niesamowity to ciekawe czemu mam podgrzewany gaźnik cieczą :) pewnie żeby paliwo lepiej chłodziło. Byś nie pisał takich głopot co ci ktoś na dobranoc opowiedział. Gaźnik masz podgrzewany w celu szybszego rozgrzania silnika, zmniejszenia ilości szkodliwych substancji w spalinach, przy okazji podgrzewanie powoduje zmniejszenie mocy silnika. Gaźnik wbrew temu co piszesz pełni pewną rolę w chłodzeniu silnika - świeży ładunek odbiera część ciepła z silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.