Mikosław Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) Pamiętam, że były już dyskusje o największych krążownikach.Czytelniej będzie jednak w nowym temacie. Od czasu do czasu zdarza mi się poczytać stronę motorcyclecruiser.comI ostatnio trafiłem jakoś na porównanie największych V-twinów czterech marek. Nie wiem ilu z was czytało ten artykuł, napisany wspólnie przez pięciu kolegów redaktorów, którzy wybrali się na tydzień pojeździć na tychże motocyklach. W każdym razie postanowiłem zrobić jego małe podsumowanie. Uprzejmie proszę pamiętać, że miejsca zajęte prze motocykle w poszczególnych kategoriach, to wynik subiektywnego wrażenia tych panów (oraz uproszczeń, niezbędnych podczas poruszania się w zbiorze trzech bądź czterech cyfr) i jak sami mówią, wybierając sobie jeden z tych motocykli absolutnie nie da się oprzeć na cyferkach i logicznym rozumowaniu. O wyborze decydują emocje wzbudzone przez konkretny model.Z artykułu wynika, że do jazdy użyto modeli amerykańskich nie modyfikowanych. Test odbył się w trasie. ..................Kawasaki Vulcan 2000;........Yamaha Star Roadliner;.......Honda VTX1800F;........Suzuki Boulevard M109R pojemność........2053cc 1..................... 1854cc 2 ............................1795cc 3 ........ ...........1783cc 4 waga sucha.......340..............................312....................................337............................319 szybkość/dreszczyk 2.............................4........................................3...............................1 panowanie nadoddawaniem mocy...2.............................1........................................2...............................3 zmiana biegów........2.............................1........................................1...............................3 głośność wydechu....3.............................2........................................4...............................1 komfort jazdy..........2.............................1........................................3...............................4 komfort pasażera.....1.............................3........................................3...............................2 manewrowanie.........3.............................2........................................1...............................4 hamowanie..............2.............................3........................................4...............................1 czytelność wskaźników w dzień...................1.............................4........................................2...............................3 wygląd - stylistyka....3.............................1........................................2...............................2 jakość i detale..........4.............................2........................................1...............................3 cena w USA..............2.............................4........................................3...............................1 ocena ogólnaNajlepszy Wielki Krążownik.................4.............................1........................................2...............................3 NIestety nie da się wstawić tabelki, stąd jest to wszystko średnio czytelne. Który byście wybrali? Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Mikosław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeb Long Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ja pozostaję przy moim wyborze czyli VN 2000 pomimo, że w przytoczonym teście wypadł słabo. Każdy kolejny kilometr przekonuje mnie, że dobrze wybrałem. Wprawdzie Yamaha wygląda na bardziej dopieszczoną wizualnie, Honda jest dojżalsza technicznie, ale Kawa swym majestatem zwala z nóg i fun z jazdy jest nieziemski. Poza tym najwięcej mocy i momentu przy niewiele większej masie odkonkurecji czynia Vulcana całkiem rączy pojazd... O Suzuki nie wspominam bo jeździło mi się nim bardzo źle i styl powercruisera mi nie leży. ZL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Który byście wybrali? Jak za darmo to wszystkie. :icon_rolleyes:A na powaznie nie bedac postury niedzwiedzia musze mierzyc sily na zamiary. Masa w przypadku VN i VTX (R lub F / N) jest niestety znaczna co skutecznie sprowadza mnie na ziemie. Roadliner moim zdaniem jest przekombinowany stylistycznie chociaz to tylko moj gust a Suzuki nie przekonuje obrotami silnika oraz niestety plastikowym wygladem. Wiem - marudny jestem. Gdybym sie napalil na powercruisera to raczej VTX 1800C ale na laczku 250 z tylu i paroma innymi smaczkami co wiaze sie z przerabianiem i kosztami. Reasumujac:VTXVNRoadlinerM109RPozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 vn 2000 tylko w wersji classic http://www.arizonakawasaki.com/imgs/mc/07v...Classic_392.jpgbo ta lampa z 3 soczewkami do mnie nie przemawiaa tak to wyglad klasyczny a jednak silnik nie do podjebania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldas7 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 mam Vl1500, zmieniłbym na VN2000 może tak będzie jak uzbieram kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Ja bym brał VTX i troszke go przebudował :) on najbardziej mi sie podoba ;) Pozdrawiamdawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) "Ja pozostaję przy moim wyborze czyli VN 2000 pomimo, że w przytoczonym teście wypadł słabo." :biggrin: Czy to oznacza ze 4 to najslabsza ocena bo mnie sie wydaje ze najlepsza :biggrin: i widac to potym co wybralem :buttrock: Edytowane 20 Września 2007 przez DRACO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Za tą cenę to nie bawiłbym się w "prawie H-D" tylko bym kupił oryginał :buttrock: A jak bym musiał wybierać toalbo Kawasaki albo Suzuki z naciskiem na to pierwsze. Yamaha ma stylizację z kosmosu a VTX jest zbyt plastikowy (podobnie zresztą jak Suzuki ale mam sentyment do tej marki po VSie 1.4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Kurde gdzies Ty Pompka znalazl w VTX 1800 plastik? Co do stylizacji Yamahy - zgadzam sie w calej rozciaglosci.:icon_evil: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Kurde gdzies Ty Pompka znalazl w VTX 1800 plastik? Co do stylizacji Yamahy - zgadzam sie w calej rozciaglosci.:bigrazz: Dekielki na sprzęgle na głowicach (to tak z pamięci) i ogólny dizajn jak zabawka dla lalki Barie :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.