kuba_195 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 chłapaki czy ktos w tej kwestii "liznął" chociaż wiedzy:)?? jeśli motor jest blokowany na module to jak sie z tym uporać? słyszałem że niekture motory mają na module jakies opuźnienie zapłonu?? że dla bezpieczeństwa moc na 1,2,3 biegu jest nie pełna moc? mam skuter który 110 jedzie i nie jest to zależne od ilości gazu bo lece 110 na 1/4 manetki i na pełnym otwarciu nic nie daje?? poprostu obroty nie rosną, słyszałem o jakichś podmiankach modułu z simsona, ale nie bardzo wiem co i jak, jeszcze:)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Dam ci jeden dzien zeby ew dostac tu jakas odpowiedz.Skutery - mechanika 2T Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 pomyśl i narysuj sobie schemat blokowy takiego ukłądu ;] wiec tak do modułu dochodza nastepujace kable: zasilanie, impuls i gaszenie, i kabel do cewki. W simku jest tak samo wiec mozesz sprubować podmienić:crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.