Skocz do zawartości

cyl i glowica


Ogar205
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a ja bym proponował zdjąć głowicę razem z cylindrem, następnie na krawędz miedzy jednym a drugim nałożyć drobnoziarnistą pastę ścierną i docierać je do siebie ruchami okrężnymi (jakieś 3/4 obrotu raz wjedną raz w drugą stronę) po porwanym dotarciu jednej powierzchni do drugiej musi trzymać :D

 

inna sprawą może być po prostu konieczności splanowania głowicy (w sensie wyrównania) ponieważ może być juz pokrzywiona powierzchnia styku cylek głowica.

 

Powodzenia :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Ucieka ponieważ powierzchnia przylegania głowicy do cylindra jest nierówna. Wystarczy przyłożyć prostą linijkę do głowicy i do cylindra - wszystko będzie widać. Najprawdopodobniej głowica jest "przeciągnięta", czyli kiedyś była zbyt mocno dokręcona, lub przegrzana. Obróbka tej powierzchni przylegania do cylindra jest nieopłacalna, chyba że mamy znajomego szlifierza. Najlepiej wymienic głowicę na inną - dobrą.

Edytowane przez maxwronki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...