Pawik Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 moze masz juz wyjechany gwint do swiecy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 JAWKA ORYGINALNIE NIE MA USZCZELKI PO GŁOWICĄ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Z tego co pamietam to ja zawsze jawki i ogary z czeskim skladalem bez uszczelki pod glowica, bo nigdy jej tam nie bylo i nie powinno byc! Tak samo jest rozwiazane w WSK 175. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 A dokręcałeś głowicę na krzyż? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogar205 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wszystko robilem,ale to dlaczwego mi nadal ucieka ;/@Z3USna krzyz @@Pawiknie ma zjechanego gwintu na swiece @@@marcpoltak tak wyglada u mnie glowica tylko ze troche brudna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Nie dawno kupowałem komplet uszczelek i mam uszczelkę pod głowicę. Jak chcesz moge Ci ją wysłać pocztą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 a ja bym proponował zdjąć głowicę razem z cylindrem, następnie na krawędz miedzy jednym a drugim nałożyć drobnoziarnistą pastę ścierną i docierać je do siebie ruchami okrężnymi (jakieś 3/4 obrotu raz wjedną raz w drugą stronę) po porwanym dotarciu jednej powierzchni do drugiej musi trzymać :D inna sprawą może być po prostu konieczności splanowania głowicy (w sensie wyrównania) ponieważ może być juz pokrzywiona powierzchnia styku cylek głowica. Powodzenia :icon_mrgreen: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogar205 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 a idzie tak po prostu powiedziec jak ustawic zaplon zeby byl dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 na moje masz krzywą glowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxwronki Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Ucieka ponieważ powierzchnia przylegania głowicy do cylindra jest nierówna. Wystarczy przyłożyć prostą linijkę do głowicy i do cylindra - wszystko będzie widać. Najprawdopodobniej głowica jest "przeciągnięta", czyli kiedyś była zbyt mocno dokręcona, lub przegrzana. Obróbka tej powierzchni przylegania do cylindra jest nieopłacalna, chyba że mamy znajomego szlifierza. Najlepiej wymienic głowicę na inną - dobrą. Edytowane 21 Maja 2008 przez maxwronki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jeżeli jeszcze nie jest tak źle to możesz spróbować wystrugać sobie uszczelkę z puszki po piwie. Najlepiej jakbyś miał wybijak fi 38 mm żeby wybić wewnętrzny otwór, wymiar zewnętrzy juz nie jest taki krytyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 myślę że od ubiegłych wakacji problem się już rozwiązał :rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.