Skocz do zawartości

KTM EXC 250 SM czy SUZUKI DR-Z 400 SM ??


Ktorego wolicie?  

37 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ktorego byscie wybrali na moim miejscu?

    • KTM EXC 250 SM
      10
    • Suzuki DR-Z 400 SM
      27


Rekomendowane odpowiedzi

Czteropak raczej lepiej sie nadaje na Supermoto :icon_question: Więc DRZ 400.

Bo wnioskuje ze chodzi Ci o KTM 250 EXC to myślisz o 2T bo jeśli chodzi o 4T to zapomniałes dopisać Racing lub F :icon_biggrin:

 

Jeśli jednak pomyliłeś i zamiast 250 miało być 520 to jak najbardziej ok na supermoto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze KTM jest lepszy pod wzgledem technicznym... a poza tym jaka jest czołówka motocykli off-roadowych?? KTM i Yamaha...suzuki honda czy Kawa tez nie jest zla ale KTM lepszy i jako ze to Twój 1 motocykl to uwazam ze ćwiara jest lepszym rozwiazaniem!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czteropak raczej lepiej sie nadaje na Supermoto :) Więc DRZ 400.

Bo wnioskuje ze chodzi Ci o KTM 250 EXC to myślisz o 2T bo jeśli chodzi o 4T to zapomniałes dopisać Racing lub F :)

 

Jeśli jednak pomyliłeś i zamiast 250 miało być 520 to jak najbardziej ok na supermoto.

 

CHODZI MI O KTMa 250 EXC SM 2T

Czemu twoim zdaniem 4t lepiej nadaje sie na SM?

 

Mysle ze KTM jest lepszy pod wzgledem technicznym... a poza tym jaka jest czołówka motocykli off-roadowych?? KTM i Yamaha...suzuki honda czy Kawa tez nie jest zla ale KTM lepszy i jako ze to Twój 1 motocykl to uwazam ze ćwiara jest lepszym rozwiazaniem!!

 

Ta "CWIARA" jest mocniejsza od DR-Z 400 chcialem PODKRESLIC

I ktm wiecej pali i trzeba tlok wymieniac dosyc czesto

 

Ale ja nie wiem ktory wybrac :biggrin: doradzcie PROSZE

Piszcie czemu??? Moze mnie przekonacie DZIEKI

Edytowane przez BIGpapaSMURF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na pewno wybrał Suze, ponieważ jak jezdzisz po ulicy to byś dziennie jezdził koło 100-200Km. W ktm czeste remonty a także większe spalanie. Suzą nie wiem ale wydaje mi się, że więcej niż 6l nie spalisz. No i nie patrz tylko na moc. Ja zawsze se mówiłem, że zawsze tylko będe miał 2t a jednak teraz bym chciał 4t bo jak się przejechałem to zrozumiałem, że 4t ma te lepsze konie, jak to ktoś na forum powiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exc pali 10 w górę , drz od 3,8 w górę

 

mnie bardziej pasi drz , ale na pierwszy sprzęt to raczej poszukaj czegoś słabszego , hamować i omijać też trzeba umieć.....

 

 

wiem że to trochę głupio zabrzmi ale kup sobie na pierwszy miesiąc motorynkę stellę, przynajmniej pierwsze gleby będziesz miał za sobą i się wyszalejesz bo to zajebiście na kole jeździ (przednim i tylnym) .

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exc pali 10 w górę , drz od 3,8 w górę

 

mnie bardziej pasi drz , ale na pierwszy sprzęt to raczej poszukaj czegoś słabszego , hamować i omijać też trzeba umieć.....

wiem że to trochę głupio zabrzmi ale kup sobie na pierwszy miesiąc motorynkę stellę, przynajmniej pierwsze gleby będziesz miał za sobą i się wyszalejesz bo to zajebiście na kole jeździ (przednim i tylnym) .

 

MOTORYNKE STELLE? A CO TO? hehe....

 

no ale przeciez nie bede jezdzil odrazu na jednym kole i 120 w zakrecie xD Pierw sie musze nauczyc jezdzic HAMOWAC I OMIJAC tez :) nie moge sie nauczyc jezdzic na EXC albo na DR-Z?? czemu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam KTMa SX 250 2t z homologacją i zeby dojechać gdzieś w teren musze te 8km przez środmieście Krakowa przejechac.

Dla mnie to jest poprostu męczarnia...

W terenie ten motor to bajka i nie widze siebie na czymkolwiek innym natomiast po ulicy jezdzi sie poprostu żle.

Motocykl wyczynowy 2T tak raptownie oddaje moc ze jedynym efektem jazdy po asfalcie są zmęczone ręce. Nie mam pojęcia coprawda jak to moto zachowywało by sie na kołach supermoto.

Pozatym na większym 4T jest dużo łatwiej robić triki takie jak jazda na tylnim kole czy latanie bokiem na zakrętach. Żeby te rzeczy robić na 2T to trzeba naprawde dobrze jezdzić i mieć wyczuty motor.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalezy jeszcze wspomniec o smarowaniu wspomnianych typow silnikow. Na drz mozesz latac na gumie ile sobie chcesz i nic sie na pewno nie stanie (zbiornik oleju w ramie - ciagle smarowanie calego silnika). Natomiast 2t ma olej tylko w silniku - jadac na kole smarowanie nie jest takie wydajne. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalezy jeszcze wspomniec o smarowaniu wspomnianych typow silnikow. Na drz mozesz latac na gumie ile sobie chcesz i nic sie na pewno nie stanie (zbiornik oleju w ramie - ciagle smarowanie calego silnika). Natomiast 2t ma olej tylko w silniku - jadac na kole smarowanie nie jest takie wydajne. POZDRO

Przecież 2T ma smarowane mieszanką, dlatego jazdy na kole mu nie straszne. A olej w silniku jest tylko do skrzyni i sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie bo jak bym mial EXC to bym musial go co chwila robic.

A DR-Z sie nie psuje tak. Tylko nim jezdzic i nic nie trzeba robic.

 

Dlaczego WIEKSZYM DR-Z jest latwiej robic triki?

Bo lagodnie oddaje moc i nie trzeba go krecic na takie wysokie obroty?

Ale jest Ciezszy o te 30kg gdzies.

 

DR-Z jest lepszy dla lejka do nauki jazdy? A nie zabraknie mi mocy w nim pozniej za jakis czas?

W sumie tiuning zawsze jakis mozna zrobic i podnies te pare konikow.

Edytowane przez BIGpapaSMURF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...