Skocz do zawartości

Wasze tuningi mechaniczne i optyczne


Mateusz93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bierz kevlarowego paska. Seryjne mają wieksza wytrzymałość, kevlar w ogóle sie nie uciaga i nie zaleca sie go przy jakims tam wiekszym tuningu. U kolegi ( skuter 15KM +) odkrecilismy przekłądnie po 200km i pasek malossi kevl wygladał jak kłebek nitki.

 

Tyle ode mnie.

Edytowane przez Wiśl@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz kevlarowego paska. Seryjne mają wieksza wytrzymałość, kevlar w ogóle sie nie uciaga i nie zaleca sie go przy jakims tam wiekszym tuningu. U kolegi ( skuter 15KM +) odkrecilismy przekłądnie po 200km i pasek malossi kevl wygladał jak kłebek nitki.

 

Tyle ode mnie.

Widocznie mial jakis problem bo paski kevlarowe niewiele sie roznia od normalnych

Kevlar jest tam tylko po to zeby pasek nigdy nie pekł.

po prostu kevlar jes mocny ze ło ja pierdyle :banghead: :(

i na dodatek lekki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temacik dla mnie :buttrock:

 

Ja w mojej Sr'ce którą niestety tydzień temu sprzedałem miałem trochę nadłubane :biggrin: Wpierw seryjna 50cc, potem Malossi Sport a w końcu zagościł Stage6 Racing 70cc. Wydechów, gaźników też było kilka aż w końcu setup wyglądał tak:

 

-cylinder Stage6 Racing 70cc

-wał Malossi MHR RHQ HPC 12mm

-łożyska Stage6/SKF teflon C4

-wydech Tecnigas None

-gaźnik Dellorto/Malossi 19mm

-wariator Malossi Multivar

-ventilwar Malossi

-stożek Malossi E-14

-pasek Stage6 Pro

-sprzęgło Malossi Delta Clutch

-dzwon sprzęgła Malossi

-łozysko igiełkowe Stage6

-membranki karbonowe Stage6

 

 

Optyki wypisać nie będe, sami zobaczcie :P

http://www.bikepics.com/members/piterek/98...sp?i=751552&s=0

Na ostatnich stronach tak skuter wygląda obecnie a na pierwszych jest jeszcze przed lakierowaniem.

 

3 filmiki, żeby pokazać jak to coś chodziło :D

http://www.youtube.com/watch?v=Ulg0MXQqFDQ

http://www.youtube.com/watch?v=UXWQWL32-w0

http://www.youtube.com/watch?v=UGXNlguhlhY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój derbi fenix

 

 

Tuning mechaniczny:

 

-cylinder metrakit pro race

-wydech metrakit replica

-gaźnik dell orto 17,5mm (planuje cos wiekszego)

-krociec ssący top racing

-filtr stożkowy

 

Tuning optyczny:

-owiewka ufo(carbon 4 soczewki)

-kierownica hebo downhill (niebieska)

-manetki (niebiesko-srebrne)

-lusterka łezki (niebieskie)

-obicie kanapy na niebiesko

-gazbox stage6

-podświetlenie zegarów na niebiesko

 

Ale to nie koniec...

p.s ponizej filmiki z fenixem

komentujcie jesli chcecie

PZDR

Edytowane przez fenix_zlotow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...