jaco14 Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nie wiem jaką mają długość sprężyny i jaką powinny mieć, o grubość tarcz też pisałem,ale nie są starte, nawet jak popuszcze linkę to i tak się ślizga. Jak kupiłem ( przed rozbieraniem silnika i wymianą oleju ) sprzęgło się nie ślizgało, więc prawdopodobnie jest to wina oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) Przepraszam,że tak długo nie pisałem. A więc tak: zmiana oleju na 75w90 pomogła,ale... gdy silnik jest zimny sprzęgło nadal się ślizga;/ dopiero po przejechaniu paru km jest normalnie. Moje pytania:1.Czym to może być spowodowane?2.Gaźnika tam za bardzo się nie reguluje, tylko wolne obroty. Na ostatnim biegu (niestety tylko 3-cim) przy ok. 9,5 tys. jakby brakuje paliwa. I również to, że na 3 jak zejdzie poniżej 6 tys. to straszny muł i ciężko się rozpędza, na dwójce się tak nie dzieje, tylko przyspiesza nawet i od 4 tys. Dlaczego tak może być?3.jak odpaliłem, były cały czas wolne obroty,później po jakimś czasie zaczął przerywać,ale okazało się, że guma(nieoryginalna) filtr-gaźnik blokowała się o ściankę obudowy filtra i nie przepuszczała powietrza. Ale teraz nie ma wolnych , zapalę, moment chodzi i gaśnie. Z góry dziękuję za pomoc.:notworthy: Edytowane 4 Września 2007 przez jaco14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Troszke masz tych pytan:1 - np zuzyte sprezyny sprzegla, ale moze rowniez przypalone tarcze czy przekladki.2 - Gaznik na pewno ma inne regulacje oprocz wolnych obrotow, ale objawy przez ciebie opisane moga wskazywac na zuzycie silnika i niskie cisnienie sprezania - sprawdz.3 - Brudny lub zle wyregulowany gaznik. Stawiam na zla regulacje, jezeli po przytkaniu go przez gume mial wolne obroty. W tej chwili ma za malo mieszanki zeby te obroty utrzymac, wiec trzeba go z lekka wzbogacic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Ale co do ptk. 1 to przez zużyte sprężyny, czy przypalone tarcze , może tak się dziać tylko na zimnym silniku? A co gaźnika, to on nie ma więcej regulacji, tylko wolne obroty. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Moze, bo np metal sprezyn rozszerza sie pod wplywem temperatury wiec sprezyny nieznacznie sie wydluza. Moze wystarczy zeby przytrzymac sprzeglo.Gaznik nie ma czasem iglicy i rozpylacza ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) 2 - Gaznik na pewno ma inne regulacje oprocz wolnych obrotow, ale objawy przez ciebie opisane moga wskazywac na zuzycie silnika i niskie cisnienie sprezania - sprawdz. Adam M. Gaźnik Dellorto 14/12 m regulację tylko podparcia przepustnicy. Nawet poziomu paliwa nie można wyregulować - całkowicie plastikowy pływak. Ewentualnie można próbować zmieniać dysze, jednak zapewne w tym przypadku nie to powoduje problem. http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...html%3Fxref%3D1 http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...photo%3Fimg%3D2 Bez iglicy. Edytowane 5 Września 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 5 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Do regulacji jest tylko jedna śruba.. od wolnych obrotów. Ten gaźnik (dellorto sha 14) ma automatyczną regulację składu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 No OK przyjalem do wiadomosci, chociaz mysle ze gdybym go tak rozebral na srubki to jakas regulacje bym znalazl :P Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 No OK przyjalem do wiadomosci, chociaz mysle ze gdybym go tak rozebral na srubki to jakas regulacje bym znalazl :flesje: Adam M.Tam naprawde nie ma zadnej regulacji :crossy: chyba, ze ktos by sie uparł i załozył cięzszy plywak? ;) Bo o ile pamietam to wybita jest na nim jego dokladna waga :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Możliwości regulacji oprócz zmiany jedynej będącej w nim dyszy NIEMA wielokrotnie rozbierałem ten gaźnik !! . Jeśli chodzi o "brakowanie paliwa" u mnie występował dokładnie ten sam problem , okazało się że źle złoźyłem kranik i przepuszczał za wolno paliwo i spalał szybciej niż je dostawał do komory pływakowej :-) Jeśli chodzi o brak mocy to jest to 50ccm więc możliwe że to normalne , jego trzeba troche kręcić wyżej :] ale kompresje warto sprawdzić - minuta roboty . A cylinder sportowy? Dysza główna w gaźniku jaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 ale miałeś tak, że ''brakowało paliwa'' w okolicach 10 tys? bo w kraniku wcześniej tylko zmieniałem wężyki. Cylinder standardowy, a kompresji nie mam za bardzo jak sprawdzić, bo ciśnieniomierz mam tylko taki samochodowy,ale do niego to musiałbym zbiornik ściągać :/ dysza w gaźniku - niestety nie wiem jaka, ale chyba taka jak fabrycznie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Moze masz wydech przytkany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 tzn. bo wcześniej był tłumik przyciszony (druciaki włożone w środek), bo strasznie głośno chodził,ale niestety nie wiem, jak było przed przyciszeniem z kręceniem powyżej 10 tys. na ostatnim biegu. Ale spaliny normalnie wylatują, więc to raczej nie wina wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Zmywaki z czasem zatykaja sie sadza i olejem nawet w 4 suwie.Wyjmij, zobacz jak chodzi i ew jezeli bylo dobrze to wymien na nowe ( zmywaki ) Taki patent w tlumiku 2 suwa nie powinien wogole istniec - szukaj niewybebeszonego tlumika.Wracajac do gaznika, to jak ma 1 wkrecana dysze i plywak z zaworkiem to znaczy ze regulacja jest.Mozna zarowno regulowac poziom ( polozeniem gniazda zaworka iglicowego ), wymienic dysze na wieksza lub mniejsza, rozwiercic dolot powietrza jak i zmniejszyc / zwiekszyc przelot gaznika ( gardziel ).Wszystkie te rzeczy w roznych gaznikach w ostatnich 30 latach robilem, choc nie wszystkie w jednym gazniku :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.