Skocz do zawartości

husqvarna te 610- co sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Nitomen, zerkam w faktury zakupu części do husqi (oryginały), przykladowe ceny brutto:

-przedni błotnik 44 PLN

-tylny błotnik 70 PLN

-naklejka na błotnik przód 9 PLN

-dolne łożysko amora z uszczelnieniami 56 PLN

-owiewka lampy 72 PLN

-tarcze sprzęgła plus przekładki 242 PLN

-prędkościomierz kompletny (na linkę) 440 PLN

-rolka prowadnicy łańcucha 18 PLN

-maneta gazu domino 98 PLN

-kosz sprzęgłowy z kompletem zebatek (duża i mała) 900 PLN

-plastik boczny tył 105 PLN

-napęd prędkościomierza z koła 89 PLN

-klakson 25 PLN

-slizg łańcucha (wahacz, ten od strony silnika) 28 PLN

-linka prędkosciomierza 52 PLN

-kopniak kompletny 290 PLN

 

Drogo? Przecież w wielu wypadkach mi się po prostu nie opłacalo szukać zamienników, a nawet chodzić po sklepach i szukać oringów, śrubek czy bawić się w wycinanie uszczelek, skoro mozna zamówic oryginalne w cenie poniżej 5 PLN/sztuka. Róznica na korzyść zamiennika była w tłoku-Vertex 400 PLN, ładnych kilka stówek taniej niż w oryginale.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w japoncach juz chyba roznica jest spora ? o ile dostaniesz zamiennik

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra skoro stunter piter sie rozmyslili to ja mam pare pytan. Czytalem temat o Husqvarnie, troche sie dowiedzialem ale nie zadowala mnie to.

Interesuje mnie wersja SM 610

cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3236198 ile przelatam na jednym tloku? Dodam, ze moto bedzie glownie do jazdy po miescie, po parkingach, ogolnie do pajacowania. Nada sie ten sprzet? jak z wymiana z oleju? Wiadomo, ze jestem uczniem i kasa na wymiany i remonty bedzie pozyskiwana glownie od rodzicow - dobrze ze ojciec ma troche moto-bzika i pojecie o mechanice to na jego pomoc bede mogl liczyc :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to husqvarny nie były az takie dobre (te starsze roczniki) w TE niekiedy padały głowice i w ogóle słabe smarowanie silnika,huski były lepsze dopiero te nowe po 2000 roku gdy przejął je KTM wiec chba już wtedy nie sypaly sie

a osobiście to poleciłbym lc4 niż TE czesci zapenie nie są tańsze ale za to silnik nie do zajechania(mam 3lata i jeszcze nic nie grzebałem,prucz podstawowych czynnosci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to husqvarny nie były az takie dobre (te starsze roczniki) w TE niekiedy padały głowice i w ogóle słabe smarowanie silnika,huski były lepsze dopiero te nowe po 2000 roku gdy przejął je KTM wiec chba już wtedy nie sypaly sie

Z tego co wiem, to nie masz pojęcia o czym piszesz.

huski były lepsze dopiero te nowe po 2000 roku gdy przejął je KTM wiec chba już wtedy nie sypaly sie

Wiadomość dnia :crossy: . Tylko poinformuj o tym bossów z Husqvarny i KTM, bo oni chyba nie mają pojęcia o tym ze ich firmy się połączyły 7 lat temu. Chyba że padre Claudio Castiglioni wykonał jakiś ruch pod stołem o którym nikt nic nie wie, włącznie z nim:) Ja rozumiem że myla Ci się husqvarna i husaberg bo i nazwy podobne, i kolory też. Ale na miłość boską, jak masz o czymś mgliste pojęcie i masz wybór pisać/nie pisać, to dlaczego wybierasz opcję: napiszę cokolwiek?

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek spokojnie :) to tylko błedy literowe:) Husaberg husqvarna podobnie sie pisze BMW i KTM obie nazwy 3 literowe:) Ostatnio doszedłem do wniosku ze bez sensu jest sie wypowiadac w takich tematach :/ kolega pyta o hard enduro a nagle bardzo zmienia zainteresowania na plastiki :) Zreszta chyba to wszystko juz napisalismy prawda?? wystarczy poszukac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

MateuszEnduroboyz, czytalem Twoj temat, dowiedzialem sie wielu rzeczy, ale nurtuja mnie takie czynnosci obslugowe jak:

wymiana oleju - co ile i ile tego oleju,

wymiana tloka - co ile.

reszta gratow - co i jak ;)

Bede Ci wdzieczny za cierpliwosc i chec do odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pytanie co ile olej nie jestem w stanie CI powiedziec bo moj egzemplaz miał to do siebie ze co zalazłem nowy olej zrobiłem 100km cos sie urwało i nie chciałem oleju z jakimis opiłkami wlewac spowrotem bo to jest głupota wg mnie wiec ciagle był nowy olej :D ALe mam kolege ktory zmienia olej w husce raz na sezon i działa:) Co do tłoka to wiesz zalezy jak jezdzisz. Jedni zmieniaja tak jak zaleca serwisowka inni jezdza az puszcza dym niebieski:( Moj kolega kupił podjechana ktora paliła olej przejezdził sezon cały dolewajac po troche i w zimie zmienił same pierscienie i jest super:) Oczywiscie to jest naprawa w polskim stylu bo nalezało tam wg mnie wymienic i tłok nastepna selekcje bo w koncu sie cylinder skonczy ale ... to juz inna bajka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...