rafael Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja tez mam teraz GS125 i chyba podobny objaw na kopa palic nie chce ale jak juz zapali to normalnie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja tez mam teraz GS125 i chyba podobny objaw na kopa palic nie chce ale jak juz zapali to normalnie chodzi tak super tylko u mnie nawet nie chce zalapac nic, zero symptomow zycia :clap: :clap: Poczytaj sobie : http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...476&hl=exc&st=0 Moze do czegos dojdziesz.. Pozdro a u Ciebie co bylo w koncu??? dzis przyprowadze dobrego mechanika moze do czegos dojdziemy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 i jak tam doszles z mechanikiem do czegos nowego??? :icon_mrgreen: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) siema wreszcie dotar do mnie ten machanior :lalag: Sprawdzaliśmy wszystko, instalacje,gaźnik,iskre,membrany itp. ukopaliśmy sie nie miłosiernie, nawet odpaliliśmy pchajac go we trzech, ale strasznie brzęczał i tu sie sprawdzil scenariusz czarcziego chociaz nie dokońca, zdjelismy cylinder i okazalo sie ze pierścienie sie zapiekły :lalag: Jutro zamawiam tłok, jak myślicie ktory najlepszy waszym zdaniem Prox,Wosner, Vertex, Wessico??Aha i na ile luzu dobrać tłok, słyszalem ze 0,05 mm, można 0,04?? Czy wtedy bedzie zaciasno??Ktore z nich zwiekszaja kompresje?? pozdriawam Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jak bedziesz zamawiał tłok to polecam www.seba-motor.pl, maja tanie tloki do ktm-ów i innych. Oni maja wiseco i proxy i szczerze polecam wiseco. Są to kute tłoki, naprawdę wytrzymałe. Wytrzymalsze od vertexów, a tańsze! Luz spasuj na 0,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 0,05 bo mniejszy bedzie za ciasny a to tylko przyśpieszy zużycie nicasilu. A co du użytkownika rafael to podejzewam ze masz poprostu tłok do wymiany :lalag: no chyba ze takie problemy są tylko wtedy jak długo stoi w garażu. Bo wtedy przyczyną jest nieszczelna uszczelka pływaka która nie zamyka całkiem paliwa i moto jest na dzień dobry zalany :)Generalnie te silniki w tych GS to bardzo parszywe i złośliwe dranie więc raczej nie wież w jego bezawaryjność i zawsze miej ze sobą jakieś narzedzia :) Znam ten silnik na wylot i jest tam poprostu kilka patentów których sam diabeł by nie wymyślił... Pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) A mogłbys mi Gawron powiedziec na co mam jeszcze uwage zwracac. nie chce zakladac nowego tematu więc pytam.Z zaworem dławiacym juz problem miałem.Z tym moim moto to jest tak ze po prostej na calym gazie idzie bez problemy a jak napotka jakas górke np to na wieksze pół gazu sie dusi jak by iskry nie bylo... Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 szkoda ze tak wyszlo ale juz pare razy tak mielsimy w naszych sprzetach wiec odrazu poznalem objaw pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Siema chlopaki!! słyszliście może o czymś takim jak honowanie, wyczytalem na motox.pl ze jest to coś takiego jak szlifowanie tulei, mam pewne zadrapanie na cylindrze i tak myśle czy taki zabieg by coś pomogł robił ktoś z was coś takiego Swoja droga wie ktos jaka srednice ma fabryczny nicasyl w japońcach ponoć 54mm, a jak jest w KTM-ie??Aha i jeszcze jedno pytanko, jaka jest różnica w mm pomiedzy selekcja B a C?? endurowiecKupowałes do EXC tłok?? ile dałeś u seby, u mnie w sklepie krzyknąl sobie 420zl ;) pozdro Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 na forum jest koles co do sety (125) ma tloki vertexa po 320zl !! honowanie mozna jak najbardziej zrobic na nikasilu ale oddaj to do jakiegos zakladu ktory sie na tym bardzo dobrze zna !!!! zeby ci go nie rozwalili pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 (edytowane) Siema chlopaki!! słyszliście może o czymś takim jak honowanie, wyczytalem na motox.pl ze jest to coś takiego jak szlifowanie tulei, mam pewne zadrapanie na cylindrze i tak myśle czy taki zabieg by coś pomogł robił ktoś z was coś takiego Swoja droga wie ktos jaka srednice ma fabryczny nicasyl w japońcach ponoć 54mm, a jak jest w KTM-ie??Aha i jeszcze jedno pytanko, jaka jest różnica w mm pomiedzy selekcja B a C?? endurowiecKupowałes do EXC tłok?? ile dałeś u seby, u mnie w sklepie krzyknąl sobie 420zl :( pozdroPrzedewszystkim to co Ty masz w cylindrze to nie tuleja a powłoka nicasilowa :biggrin: i jej sie nie szlifuje tylko własnie honuje a to troszke inny "zabieg kosmetyczny".Na niewielkie zadrapanie na nicasilu honowanie moze pomóc.Róznica między selekcją B a C to 0,01mm ja za proxa do setki razem z łozyskiem płaciłem 420zł więc wydaje mi sie to normalna cena. Srednice:KTM 125 2001-2002A 53,94mmB 53,95mmC 53,96mmD 53,97mm KTM 125 1992-2000A 54,19B 54,20C 54,21D 54,22 Więc nie ma jakiejś regóły na to ze KTM ma jakąś tam srednice a japońce mają jakąs tam inną bo każda marka ma inną średnice która zmienia sie wielkorotnie na przestrzeni lat. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 endurowiecKupowałes do EXC tłok?? ile dałeś u seby, u mnie w sklepie krzyknąl sobie 420zl icon_evil.gif Tak kupowałem do mojego exc tłok( kuty WISECO), kosztował chyba 330zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Z tego co wiem to Wossner tez chyba nie robi najgorszych tłoków, zamówiłem właśnie jego za 306zl, co wydaje mi sie swietna cena :clap: jutro moge sie spodziewac kuriera a przed chwila zamowilem :icon_razz: Teraz jeszcze oddam cylinder do honowania tak zeby wyszło 0,05 lub 0,04mm miedzy tłokiem a nicasylem do dobrego zakladu i skladam moto :wink: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Z tego co wiem to Wossner tez chyba nie robi najgorszych tłoków, zamówiłem właśnie jego za 306zl, co wydaje mi sie swietna cena :D jutro moge sie spodziewac kuriera a przed chwila zamowilem ;) Teraz jeszcze oddam cylinder do honowania tak zeby wyszło 0,05 lub 0,04mm miedzy tłokiem a nicasylem do dobrego zakladu i skladam moto :P pozdro Witam!! Mam pytanko odnośnie regulacji hydraulicznego sprzęgła w KTM-ach, tj. Ciągnie mi lekko ale wiem ze to kwestia regulacji, jest regulacja na klamce ale to nie wystarcza, słyszałem coś o wydłużeniu pancerza linki czy jakoś tak, czy mógłby mnie ktoś poinstruować jak je wyregulować.... :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 (edytowane) płyn wymień (LHM+), powinno pomóc tu taj nie ma linki żeby pancerz wydłużyć :icon_mrgreen: Edytowane 14 Grudnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.