thefex Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) hejmam problem - blokuje mi tylny (bebnowy) hebel.po czyszczeniu i zlozeniu dziala ok do pierwszych blotnych przejazdow.po takich rajdach dzwigienka od rozwierania szczek po prostu nie wraca na swoje polozenie, efekt jest taki ze jade z pewnym oporem na tylnym kole. czy to moze byc zwiazane tylko z nieprawidlowa regulacja czy wine za to ponosza juz zuzyte okladziny lub sprezyny? bo maja ok 2 mm grubosci jeszcze. Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Kiedyś, dawno, dawno temu mój stary miał Syrenkę.W Syrence miał hamulce bębnowe i po zmianie okładzin na nowe zaczęły się blokować. Objechał z pięciu majstrów aż ostatni, chłopek roztropek wziął gruby papier ścierny i przetarł okładziny i bębny. Dolegliwość zniknęła na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) moja propozycja : wyjąć szczęki, wyczyścić i posmarować smarem do układów hamulcowych: oś (na górze szczęk) oraz rozpierak (na dole, spłaszczona ośka, która wychodzi na zewnątrz do dźwigni). Możliwe, że zawieszenie szczęk na górnej osi jest tak wyrobione, że szczęki układają się nierówno - wtedy do wymiany Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez aker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 po czyszczeniu i zlozeniu dziala ok do pierwszych blotnych przejazdow. A jak linka, harmonijka i pancerz? Gdzieś błoto sie dostaje i blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 sprawdz czy rozpierak ma rowne kanty, czy jest zaokraglony , przczyna moze byc zuzycie bebna albo okladzin albo ten rozpierak , ja w ecie mialem okragly to naspawalem i wyszlifowalem do rownego kantu i bylo ok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.