goodidea Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 WitamMailem problem z punktami na rozrzadz ,w serwisowce je znalalem ustawilem znakami kropki na zewnatrz przy martwym punkcie,wygladale dobrz kompresja byla,po zlozenie motocykla milem problemy z odpaleniem ,gdy juz odpalil na wolnych obrotach pracuje bardzo ladnie i tak do 3 tys na biegu,powyzej cos go dusi kicha ptycha przerywa...pytanie moje czego to moze byc przeyczyna?czy jakbym zle ustawil rozrzad to chyba by mi wogole nie odpalil,czy to moze gazniki bo byly wyciagnae?Problem dotyczny kawasaki vn 750 z 88 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 WitamMailem problem z punktami na rozrzadz ,w serwisowce je znalalem ustawilem znakami kropki na zewnatrz przy martwym punkcie,wygladale dobrz kompresja byla,po zlozenie motocykla milem problemy z odpaleniem ,gdy juz odpalil na wolnych obrotach pracuje bardzo ladnie i tak do 3 tys na biegu,powyzej cos go dusi kicha ptycha przerywa...pytanie moje czego to moze byc przeyczyna?czy jakbym zle ustawil rozrzad to chyba by mi wogole nie odpalil,czy to moze gazniki bo byly wyciagnae?Problem dotyczny kawasaki vn 750 z 88 rok Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodidea Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro A jak poradziles sobie z tym?CZyli to nie bedzie wyna zlego ustawienia? Siemano>>> gdybyś źle ustawił rozrząd to miałbyś kiche w całym zakresie obrotów o ile w ogóle bys go odpalił >>> pomyśl bardziej o poziomie paliwa w gaźnikach i ich wyczyszczeniu bo ten silnik jest czuły na poziom paliwka. Miałem podobny objaw >>palił od pierwszego na luzie wkręcał się super a na biegu brakowało mu na górce <<< przyczyną był poziom paliwa >>> Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 A jak poradziles sobie z tym?CZyli to nie bedzie wyna zlego ustawienia? Cześć >> Jak sobie poradziłem??? >>ściągnąłem manual z netu wypatroszyłem gaźniki ,wyczyściłem i poustawiałem poziom w/g serwisówki . Poskładałem do kupy i podjechałem na synchro do kolegi który ma wakuometr i teraz moto śmiga jak marzenie. Jeśli chodzi o rozrzad to gdybys coś spier..... to silnik albo by nie odpalił albo trząsł się jak baranie jajca i kompletnie nie miałby siły jechać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodidea Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A POWIEDZ MI JEST JAKAS DOMOWA METODA USTAWIENIE TYCH GAZNIKOW...BO JUTRO JE WYCIAGNE I TO ZROBIE?a TO UZADZENIE SLYSZAALEM ZE MOZNA SAMEMU ZROBIC WIESZ MOZE JAK?wOGOLE OGOMNE DZIEKI ZE POMAGASZ:) jezdziiiiiii:)teraz to nie jest motor to pocisk :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Poszukaj na necie sobie manuala i po sprawie... tam jest wszystko wyjaśnione... ustawienie pływaka, regulacja składu mieszanki... jak nie masz wakumetrów to podciśnienia na oko nie ustawisz ... musisz skorzystać z usług warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 zerknij w historię postów na forum, ostatnio natknąłem się na temat synchronizacji metodą domową ( wężyki gumowe + listwa z podziałką i np. stary olej), w tym motorku synchro przy dobrze wyregulowanych gaźnikach nie powinno sprawić Ci problemówpzdr bwoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodidea Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 zerknij w historię postów na forum, ostatnio natknąłem się na temat synchronizacji metodą domową ( wężyki gumowe + listwa z podziałką i np. stary olej), w tym motorku synchro przy dobrze wyregulowanych gaźnikach nie powinno sprawić Ci problemówpzdr bwojKurcze powiem szczerz ze na oko ustawilem i jezdzi super...troche wolno spada z obrotow ale to chyba dla tego ze membrana klejona bo pekla a za nowa chcieli 450 zl;/sprubuje pobawic sie tym wezykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.